Коло. Довжина кола. Площа круга
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок математики в 6 класі ТЕМА: «ДОВЖИНА КОЛА . ПЛОЩА КРУГА» Розробка учителя фізики і математики Багачанської ЗОШ І-ІІ ступенів Журавльової Р.В.
УРОК№ 64 ДАТА : 12.01.2012 ТЕМА : Довжина кола . Площа круга . МЕТА : навчальна : закріпити знання про геометричні фігури коло і круг , поняття «довжина кола», «площа круга»,уміння розв'язувати задачі на знаходження довжини кола і площі круга за радіусом або діаметром , а також знаходити радіус і діаметр кола за його довжиною ; розвиваюча : розвивати навички роботи за комп'ютером , уміння логічно мислити , креслярські навички з циркулем та уміння працювати за відомими формулами ; виховна : виховувати любов до математики , наполегливість та старанність в роботі , розуміння прикладного значення математики . ОБЛАДНАННЯ: підручники Г.П.Бевз,В.Г.Бевз «Математика . 6 клас» , робочі зошити , циркулі , персональні комп'ютери , плакати «Коло . Довжина кола» , «Круг . Площа круга», індивідуальні картки оцінювання , 5 квадратів з круглими вирізами , 5 червоних і 5 зелених карток . ТИП УРОКУ :урок закріплення знань , умінь , навичок. ХІД УРОКУ : І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ . Інструктаж з БЖД під час роботи за комп'ютером . Оголошення теми і мети уроку . Видача індивідуальних карток оцінювання і пояснення порядку їх заповнення .
ІІ ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ . Перегляд сторінок , створених учнями в Microsoft Power Point за такими вимогами , що на них є : зображення кола ; радіус,діаметр і хорда кола ; формула довжини кола ; зображення круга ; формула площі круга ; зображення кругового сектора . Слово вчителя : Давайте оцінимо один одного за ці комп'ютерні сторінки , створені вами вдома . Максимум - 2 бала . ІІІ ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ , УМІНЬ . Рефлексія . Знову просигналізуйте картками про свій стан : впевнені в своїх знаннях – підніміть зелену картку , дуже боїтесь диктанту – червону . Виконаємо такі завдання . Відрізок , який сполучає будь-яку точку кола з його центром , називається … Діаметр – це відрізок , який сполучає дві точки на колі і проходить через його … Скільки радіусів можна провести у колі ? В будь-якому колі діаметр від радіуса в 2 рази … Число π становить … Слово вчителя : Спочатку поставте самі собі оцінку , на яку ви вважаєте знаєте дану тему . Рефлексія. А тепер подумайте , як ви налаштовані на урок . Якщо впевнені у собі та не відчуваєте тривоги , то підніміть зелену картку , а якщо вам некомфортно , то – червону .
ІІІ) Обчисліть площу сектора , зображеного на малюнку . 0,2 м IV) Скільки ви бачите на малюнку : кіл; кругів ; півкіл ; трикутників ; секторів ? Самоперевірка та виставлення балів в індивідуальні бланки . Слово вчителя : Кожен з вас отримав картку , на якій вказані правильні відповіді до задач І – IV і бали , які ви отримуєте у разі
A B O C AB – це хорда кола OC=OB=r – це радіуси кола BC=d – це діаметр кола d=2r КОЛО ДОВЖИНА КОЛА l=πd
ДОВЖИНА КОЛА l=2πr N M F R O КРУГ MF – це хорда круга ON=OR=r – це радіус круга NR=d – це діаметр круга d=2r
Картка для перевірки правильності виконання самостійної роботи Індивідуальна картка оцінювання Моя оцін-ка За комп'ютер-ну сторінку За матема-тичний диктант За само-стійну роботу За практи-чну роботу Оцін-ка за урок
Схожі презентації
Категорії