X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання ІКТ на уроках хімії

Завантажити презентацію

Використання ІКТ на уроках хімії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підготувала вчитель хімії Солонянської СЗШ №1 Сташкова Валентина Дмитрівна

Слайд 2

Технології, що існують при викладанні хімії Дослівний переклад терміна “технологія” означає: “техно” – майстерність, мистецтво, вміння; “логос” – вчення, поняття

Слайд 3

Вперше термін виник на виробництві, де одну і ту ж саму речовину добувають різними технологіями. Технології в навчальному процесі також мають спільну мету і результат, але результат досягається різними шляхами

Слайд 4

Якщо педагогічна технологія в певних умовах забезпечує високі результати навчання, виховання і розвитку, розпочинається її активна пропаганда. Але загального визнання педагогічні технології набувають лише в разу досягнення не менш вагомих результатів при відтворення їх в інших умовах, на іншому підґрунті, в певних межах часу. Тільки після цього можна вважати нововведення педагогічною технологією.

Слайд 5

Види технологій Модульна технологія Проектна технологія Групова технологія Технологія предметного спілкування учнів (ПС) Інформаційно-комп’ютерні технології

Слайд 6

Модульна технологія Передбачає формування особистості з гнучким розумом, розвинутими потребами до подальшого пізнання і самостійних дій, певними творчими здібностями. У викладанні хімії доцільно організовувати опанування нової інформації, що є в основному самостійною пізнавальною діяльністю школярів.

Слайд 7

Проектна технологія Передбачає створення педагогом таких умов під час навчального процесу, за яких його результатом є вдосконалення індивідуальності учня, його потенціальних здібностей, виховання мотивації, розвиток пізнавальних інтересів, формування особистісних та вольових якостей: самостійність, цілеспрямованість, організованість в роботі. Під час навчання хімії слід розкривати практичну цінність вивчення хімії; формувати вміння учнів самостійно конструювати свої знання.

Слайд 8

Групова технологія У навчанні хімії доцільно поєднувати фронтальну, індивідуальну та групову форми навчання, особливо в разі використання учнями прийомів ділової співпраці Передбачає розвиток дитини як суб’єкта навчальної діяльності під час групової роботи

Слайд 9

Технологія предметного спілкування учнів (ПС) При викладанні хімії необхідно забезпечити неформальність її вивчення Передбачає перетворення учня з об’єкта на суб’єкт навчання створенням відповідних для цього умов

Слайд 10

Інформаційно-комп’ютерні технології Під час вивчення хімії вони уможливлюють підвищення ефективності навчального процесу, розвиток уміння експериментально-дослідницької діяльності школяра, моделювання хімічних процесів Готують учнів до повноційної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства

Слайд 11

Майстерність учителя хімії має розвиватися не лише завдяки використанню великої кількості методичних посібників і готових поурочних розробок. Передусім потрібні фундаментальні знання з базового предмета, висока загальна культура і грунтовна професійна компетентність, технологічна грамотність. Саме це може бути гарантією підвищення якості та ефективності викладання хімії в школі.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Хімія