Використання ІКТ на уроках хімії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Технології, що існують при викладанні хімії Дослівний переклад терміна “технологія” означає: “техно” – майстерність, мистецтво, вміння; “логос” – вчення, поняття
Вперше термін виник на виробництві, де одну і ту ж саму речовину добувають різними технологіями. Технології в навчальному процесі також мають спільну мету і результат, але результат досягається різними шляхами
Якщо педагогічна технологія в певних умовах забезпечує високі результати навчання, виховання і розвитку, розпочинається її активна пропаганда. Але загального визнання педагогічні технології набувають лише в разу досягнення не менш вагомих результатів при відтворення їх в інших умовах, на іншому підґрунті, в певних межах часу. Тільки після цього можна вважати нововведення педагогічною технологією.
Види технологій Модульна технологія Проектна технологія Групова технологія Технологія предметного спілкування учнів (ПС) Інформаційно-комп’ютерні технології
Модульна технологія Передбачає формування особистості з гнучким розумом, розвинутими потребами до подальшого пізнання і самостійних дій, певними творчими здібностями. У викладанні хімії доцільно організовувати опанування нової інформації, що є в основному самостійною пізнавальною діяльністю школярів.
Проектна технологія Передбачає створення педагогом таких умов під час навчального процесу, за яких його результатом є вдосконалення індивідуальності учня, його потенціальних здібностей, виховання мотивації, розвиток пізнавальних інтересів, формування особистісних та вольових якостей: самостійність, цілеспрямованість, організованість в роботі. Під час навчання хімії слід розкривати практичну цінність вивчення хімії; формувати вміння учнів самостійно конструювати свої знання.
Групова технологія У навчанні хімії доцільно поєднувати фронтальну, індивідуальну та групову форми навчання, особливо в разі використання учнями прийомів ділової співпраці Передбачає розвиток дитини як суб’єкта навчальної діяльності під час групової роботи
Технологія предметного спілкування учнів (ПС) При викладанні хімії необхідно забезпечити неформальність її вивчення Передбачає перетворення учня з об’єкта на суб’єкт навчання створенням відповідних для цього умов
Інформаційно-комп’ютерні технології Під час вивчення хімії вони уможливлюють підвищення ефективності навчального процесу, розвиток уміння експериментально-дослідницької діяльності школяра, моделювання хімічних процесів Готують учнів до повноційної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства
Майстерність учителя хімії має розвиватися не лише завдяки використанню великої кількості методичних посібників і готових поурочних розробок. Передусім потрібні фундаментальні знання з базового предмета, висока загальна культура і грунтовна професійна компетентність, технологічна грамотність. Саме це може бути гарантією підвищення якості та ефективності викладання хімії в школі.
Схожі презентації
Категорії