X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Зовнішні економічні зв'язки. Міжнародний туризм"

Завантажити презентацію

"Зовнішні економічні зв'язки. Міжнародний туризм"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Зовнішні економічні зв'язки. Міжнародний туризм.

Слайд 2

Слайд 3

Зовнішня торгівля товарами – найстаріша форма міжнародних економічних відносин. Обсяг світового експорту товарів на початку ХХІ ст. перевищив 12 трлн. доларів США та продовжує щорічно збільшуватися. Розподіл зовнішньої торгівлі за регіонами світу Регіон Частка у зовнішній торгівлі Західна Європа 45% Країни Азії (без Японії) 20% США та Канада 16% Японія 9% Інші країни світу 10%

Слайд 4

Провідні країни у світовій зовнішні торгівлі (2006 р.) Головні експортери товарів Вартість експорту, млрд. дол. Головні імпортери товарів Вартість імпорту, млрд. дол. Німеччина 895 США 1475 Китай 850 Китай 830 США 795 Німеччина 720 Японія 540 Велика Британія 440 Франція 420 Франція 420 Велика Британія 350 Японія 400

Слайд 5

Слайд 6

Кредитно-фінансові відносини (міжнародна міграція капіталу) полягають у вивезенні капіталу, що відбувається у різних формах: Міжнародні займи і кредити (вивезення позикового капіталу); Прямі закордонні інвестиції (капіталовкладення, що передбачають створення власного виробництва за кордоном, або придбання контрольного пакету акцій місцевих кампаній) Прямі світові інвестиції. Головні інвестори: США, Європейський Союз, Японія. Роки Млрд./трлн. дол. Початок 80-ті 450 млрд. дол. Кінець 90-ті Понад 3 млрд. дол. Початок ХХІ ст. 3,5 трлн. дол

Слайд 7

Світовий ринок послуг – це система міжнародних відносин, що існує на основі міжнародного поділу праці, де основним товарним об'єктом виступають різноманітні види послуг. Охоплює науково-технічне співробітництво, міжнародний туризм, транспортні послуги.

Слайд 8

Міжнародний туризм є однією з найбільш поширених форм обміну послугами.

Слайд 9

Пляжний туризм

Слайд 10

Пляжний туризм

Слайд 11

Слайд 12

Зимовий туризм (санний, гірськолижний)

Слайд 13

Гральний туризм

Слайд 14

Пізнавальний туризм (до історико-культурних цінностей)

Слайд 15

Екологічний туризм

Слайд 16

Країни, які мають найбільші доходи від надання туристичних послуг іноземним туристам (2007 р.) Місце Країна Доходи, млрд. дол. 1 США 96,7 2 Китай 65,7 3 Іспанія 57,8 4 Франція 54,2 5 Італія 42,7 6 Велика Британія 37,6 7 Німеччина 36,0 8 Австралія 22,2 9 Австрія 18,9 10 Туреччина 18,5

Слайд 17

Країни, які приймають найбільшу кількість іноземних туристів (2007 р.) Місце Країна Кількість туристів, млн. осіб 1 Франція 82 2 США 50 3 Іспанія 35 4 Італія 32 5 Китай 47 6 Велика Британія 22 7 Канада 21 8 Мексика 20 9 Туреччина 20 10 Австрія 19

Слайд 18

Слайд 19

Країни, які «постачають» найбільшу кількість туристів Місце Країна 1 Німеччина 2 Велика Британія 3 США 4 Канада 5 Франція

Слайд 20

Домашнє завдання: Конспект

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка