X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розробка концепції створення альтернативного транспортного коридору

Завантажити презентацію

Розробка концепції створення альтернативного транспортного коридору

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

* Розробка концепції створення альтернативного транспортного коридору на базі існуючих інфраструктурних ресурсів Закарпаття

Слайд 2

* УНІКАЛЬНІСТЬ РЕГІОНУ АМР Закарпатська область центр Європи та потенційна зона проходження транскордонних потоків

Слайд 3

* Глобальна – формування та розвиток транскордонної інформаційно-комунікаційної та транспортної мереж. Безпосередня – забезпечення формування міжнародних транспортно-логістичних центрів, зокрема – “Порт Бар Чорногорія – ст. Чорнотисово Україна”. ЦІЛІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ АМР

Слайд 4

* АМР . Динаміка товарообороту за останні 5 років (2004-2008 рр.) між країнами АТР і Європою демонструє щорічний ріст на 35-40% 2. Існуюча інфраструктура обмежена фізично на перспективу розвитку (європейські порти Рієка, Спліт, Трієста знаходяться в межах міст). РЕАЛІЇ СУЧАСНОСТІ

Слайд 5

* АМР . Започаткувати новий маршрут руху із створенням логістичних центрів і терміналів: порт Бар (Чорногорія) - Белград (Сербія); ст.Арад - Сату Маре (Румунія); - КПП Дяково (Україна) - вхід в V коридор. ПРОПОЗИЦІЯ

Слайд 6

* АМР . 1. Геометрично коротший шлях. 2. Наявний резерв розвитку 3. Мінімізовані Інвестиції 4. Технічні преференції по інфраструктурним характеристикам 5. Ухід від проблем Босфору і Дарданелл 6. Мінімізація екологічних ризиків (Керченська протока, Азовське море). ОБГРУНТУВАННЯ

Слайд 7

* АМР . 7. Тарифні преференції 8. Можливість відкриття нових форматів в загально прийнятій Євро-Азійській транспортній ідеї. 9. Переорієнтація векторності грузопотоків в Балканському регіоні ОБГРУНТУВАННЯ

Слайд 8

* Проект АТР АМР Ідея Збір інформації Розробка концепції Дослідження Аналіз Пошук зацікавлених сторін Напрацювання загальної концепції з врахуванням інтересів сторін Комплексне дослідження Впровадження пілотних моделей Злиття локальних моделей в єдину концептуальну схему Користувачі послуг Задіяння власних ресурсів та ЄС, ЄБРР Дослідження власних Інфраструктур Ідея І Етап – 1 рік ІІ Етап – 1 рік ІІІ Етап – 2-5 р. ІV Етап – 3-5 р. V Етап – 5-10 р. Надавачі послуг

Слайд 9

* АМР . Альтернативний транспортний коридор від порта Бар до ст. Чорнотисово протяжністю 1200 км ПРОДУКТ ПРОЕКТУ

Слайд 10

* Закарпаття здобуде: 1. Сучасну розбудову інфраструктури з обладнанням мультимодальних терміналів; 2. Європейський рівень комунікацій, розбудову автомобільних та залізничних доріг 3. Створення нових робочих місць 4. Інвестиції від ЄС та ЄБРР. Очікуваний результат АМР

Слайд 11

* Вартість проекту за етапами АМР Етапи Назва етапу Термін виконання (рік) Вартість (тис.грн) Термін окупності (рік) І Концептуальна ідея 1 45,00 1 ІІ Пошук зацікавлених сторін 1 90,00 1 ІІІ Напрацювання загальної концепції 2 - 5 250,00 2 – 5млн.$ не визнач. ІV Впровадження пілотних моделей 3 - 5 25 -30 млн.$ ЄБРР не визнач. V Злиття локальних пілотних моделей в єдину концептуальну схему 5 - 10 - ЄБРР не визнач.

Слайд 12

* Економічні вигоди АМР № п/п Назва заходу Кількість шт. Ціна млн. $ 1 Облаштування митних терміналів та ліцензійних складів 1 10,00 2. Розбудова мультимодальних терміналів 1 25,0 – 30,0 3. Комбінація авто та залізничних перевезень з елементами перевантажень - 12,0-15,0 4. Розбудова спеціальної та загальної інфраструктури (зв’язок , дороги комунікації) - 12,0-15,0 5. Облаштування обслуговуючої інфраструктури( в тому числі надання побутових послуг) - 0,5-1,0 6. За діяння місцевих ресурсів (матеріальних та людських) на виконання впровадження проекту та операційне обслуговування - 3,0-5,0 Всього - 62,5 – 70,0

Слайд 13

* Проект АТР - Концепція АМР Ідея Збір інформації Розробка концепції Дослідження Аналіз Пошук зацікавлених сторін Користувачі послуг Ідея І Етап – 1 рік ІІ Етап – 1 рік Надавачі послуг

Слайд 14

* АМР NPV/K 4 B 109,34 FRR/K -3,5 % c 105,34 B/C 12 % Показники проекту «Концепція» Рух коштів І квартал 2009 року ІІ квартал 2009 року ІІІ квартал 2009 року ІV квартал 2009 року Загалом Інвестиційні витрати Концепція Підрозділ впровадження Реклама Сукупні видатки 13,47 13,838 0,00 27,306 13,797 14,175 0,000 27,972 14,126 14,513 11,804 40,442 4,554 14,850 27,610 47,014 45,945 57,375 39,414 142,734 Інвестиційні надходження Місцевий бюджет “Програма розвитку малого та середнього бізнесу” Сукупні надходження 36,000 36,000 36,000 36,000 36,000 36,000 36,000 36,000 144,000 144,000 Сукупні видатки Сукупні надходження Чистий рух коштів Накопичений рух коштів 27,306 36,000 8,694 8,694 27,972 36,000 8,028 16,722 40,442 36,000 -4,442 12,281 47,014 36,000 -11,014 1,266 142,734 144,000

Слайд 15

* ВИКОНАНІ ЕТАПИ АМР Етапи № п\п Найменування 2007 2008 2009 І етап 1. Напрацювання концептуальної ідеї ІІ етап 2. Проведення переговорів по формуванню: - надавачів послуг - користувачів послуг 3 Проведення презентації проекту на робочій зустрічі представників країн центральної Європи 14-17 листопада 2007р. 4. Проведення міжнародної конференції по розвитку транзитних можливостей України, Румунії, Сербії, Монтенегро. ІІІ етап 5. Проведення двосторонніх зустрічей в рамках трансколрдонного співробітництва з представниками Румунії IV етап 6. Напрацювання рішень Виноградівської РДА по створенню “Червоної зони” резервування земель вздовж залізничної магістралі від КПП “Дяково до ст. Вілок” 7. Впровадження пілотної моделі V етап 8. Напрацювання загальної концепції

Слайд 16

* РЕАКЦІЯ ОТОЧЕННЯ НА ПРОЕКТ АМР Планується: на базі ВАТ “Виноградівський райагротехсервіс” впровадження пілотної моделі створення мультимодального терміналу європейського стандарту. В наявності: митний ліцензійний склад; ліцензія на митно-брокерську діяльність ; інфраструктура по СНГ та Євро коліям; перевантажувальні потужності.

Слайд 17

ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ ПРОЕКТУ 1.ТІNA transport strategies Avstria (генеральний директор Otto Schwetz) 2.SMF Swiss Invest (Представництво в Будапешті). 3.Rail Trans Auto Moskow, Russia (директор К.Кульбака) . 4.ОАО “РЖД” Департамент управління перевозок, Москва, Росія. 5. ОАО “РЖД” Російські залізничні дороги. 6.Державна адміністрація залізничного транспорту України. 7.Міністерство транспорту: Сербії, Румунії, України. 8. Порт Бар – Чорногорія. 9. Торгово - Промислові – Палати: Сербії, Румунії, України.

Слайд 18

ЗАЛУЧЕНІ ДО ПРОЕКТУ ПРЕДСТАВНИКИ КРАЇН: 1. З угорської сторони:”Hungarian Acogemy of Science Centre for Regional Stadies” (Золтан Гайдз, Габор Люкс). 2. З німецької сторони: “Deutshe Messe AG” (Олександр Ванідовский). 3. Посольство Республіки Польщі (І радник Вальдемар Питель). 4.Румунське консульство (генеральний консул Ромео Сандуреску). 5.ТПП Румунії (президент Георгій Маркаш). 6.ТПП Сербії (директор Предраг Мініч). 7.Чорногорія порт Бар (генеральний директор Слобо Пайович). 8. Міністерство транспорту Румунії (Дімітрій Октавіан).

Слайд 19

* Завданням даного проекту – є опис загальної інвестиційної ідеї згідно стратегії розвитку Закарпаття в розділі транскордонної та інформаційно-комукаційної політики по створенню нового транспортного коридору, розробка прогнозу необхідних інвестиційних ресурсів, обґрунтування вкладень у розвиток проекту та можлива фінансова користь проекту з використанням програм TINA, INTERREG. Зв'язок проекту з індикаторами стратегії АМР

Слайд 20

* Дякую за увагу ! АМР Розробник КП “Агенція місцевого розвитку Виноградівщини” тел. 8(03143) 22185 моб. тел. 80506035770 email: amr@sevlush.net

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Економіка