Розробка інформаційно-аналітичної служби автоматизованої системи управління персоналу на прикладі відділу ВНЗ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ ННІ ІНФОРМАЦІЙНОГО І ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРОПРОМИСЛОВОЇ ТА ПРИРОДООХОРОННОЇ ГАЛУЗЕЙ ЕКОНОМІКИ ФАКУЛЬТЕТ КОМП’ЮТЕРНИХ НАУК І ЕКОНОМІЧНОЇ КІБЕРНЕТИКИ КАФЕДРА ТЕХНОЛОГІЙ ПРОГРАМУВАННЯ Розробка інформаційно-аналітичної служби автоматизованої системи управління персоналу на прикладі відділу ВНЗ та його відокремлених підрозділів Випускна магістерська робота Медведєв О.О. Науковий керівник Голуб Б.Л.
Необхідно створити інформаційно-аналітичний модуль на основі АІС відділу управління персоналом ВНЗ, який дозволяє виконувати зберігання, сортування, пошук та обробку необхідної інформації. Система повинна включати можливість віддаленого управління інформацією з відокремлених підрозділів та працювати на основі стандартних засобів Інтернет. Аналіз поставленої задачі
Постановка задачі Задача полягає в розробці інформаційного забезпечення, що дозволить отримувати, редагувати, передавати інформацію засобами Web-технологій, а також її централізоване зберігання, і повний взаємозв`язок з локальною версією програми, яка вже була впроваджена на попередньому етапі дослідження.
Використання Web технологій для передачі даних Використання CMS для візуалізації інформації на стороні користувачів Синхронізація різних БД для оперування даними Проекція даних з однієї БД на іншу Розробка алгоритмів аналітичної діяльності системи Алгоритми обробки даних Наукова новизна проекту
Відділ управління персоналом - це структура в організації, яка займається управлінням персоналом, тобто діяльністю людей, що виконують на підприємстві або в організації функції, сприяючі найбільш ефективному використанню людських ресурсів. Загальна структура відділу кадрів (спрощений варіант). 1. Керівник підрозділу, що здійснює загальний контроль. 2. Менеджер, тобто відповідальний, у тому числі, за підбір нових кадрів і організацію необхідних заходів. 3. Працівник, у функції якого входитиме оформлення кадрової документації. Аналіз предметної області
Загальний принцип клієнт - серверної технології Представлення даних Додаток База даних Клієнт Сервер додатків База даних API SQL Дані Дані
Web-serverApache Mysql Php5 CMS Drupal + модулі та бібліотеки для роботи з mssql Javascript – для побудови та візуалізації інтерфейсної частини веб-доданку. HTML\CSS – для візуалізації проекту. мова SQL – для побудови запитів додаткові модулі системи керування контентом. Вибір інструментарію для розробки системи
Аналіз інформаційного та програмного забезпечення APACHE PHP MySQL PHPtoMSSQLLibrary MSSQL Server
Структура БД CMS Drupal (Ключові моменти) Структура БД. (таблиця term). Відповідає за побудови ієрархії та класифікацію інформації Структура БД (таблиця node). Відповідає за відображення інформації на сторінках Сайту.
Виходячи з раніше проведеного аналізу, необхідно виділити такі сутності при розробці системи. Тип матеріалів – Власна справа. Ця сутність буде відображати інформацію, що буде застосовуватися для зберігання та структуризації інформації, відносно професійної діяльності людини. Тип матеріалу – Інформація про людину. Ця сутність відображає інформацію, щодо персональних даних людини. Словник даних – Посади. Містить перелік всіх можливих посад в університеті. Словник даних – Допоміжні посади. Містить перелік допоміжних посад. Словник даних - Структурна одиниця. Містить ієрархічну структуру університету у вигляді Інститут, Кафедра, Лабораторія. За допомогою цієї структури відбувається побудова структури університету. Також для роботи з користувачами системи, буде створено сутність Користувач та доповнена контактними даними, для контролю за доступами до інформації. Типи сутностей системи
Алгоритм синхронізації даних Для кожного запису з таблиці в MSSQL значення з масиву 2 == значення з масиву 1 Підключення до MSSQL Обираємо дані і записуємо до масиву 1 Обираємо дані з MYSQL таблиці для потрібного поля і записуємо до масиву 2 Для кожного запису масиві 2 Так Флаг запису 0 Ні Флаг запису 1 Флаг запису 1 Створити об’єкст терміну Флаг запису 0 1 2 3 8 5 7 6 4 Продовження
Запит, що створений видом SELECT node.nid AS nid, node.title AS node_title, field_id_human_node.nid AS field_id_human_node_nid, node.created AS node_created, 'node' AS field_data_field_human_id_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_name_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_fathers_name_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_sex_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_birthday_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_live_place_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_seria_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_number_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_name_end_vnz_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_date_vnz_date_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_date_of_start_node_entity_type, 'node' AS field_data_field_dolgnost_node_entity_type FROM {node} node LEFT JOIN {field_data_field_id_human} field_data_field_id_human ON node.nid = field_data_field_id_human.field_id_human_nid LEFT JOIN {node} field_id_human_node ON field_data_field_id_human.entity_id = field_id_human_node.nid WHERE (( (node.status = '1') AND (node.type IN ('human_information')) )) ORDER BY node_created DESC
У результаті розробки системи був отриманий веб-додаток, за допомогою якого можна виконувати оперативний пошук інформації по співробітникам за заданими параметрами, отримувати списки людей, а також здійснювати перегляд детальної інформації по кожному співробітнику. Система дозволяє проводити статистичну обробку інформації, вести облік. Система дозволяє розмежувати доступ по відокремлених підрозділах, а також призначити користувача, що зможе управляти всією інформацією (адміністратор системи). Використання даного рішення не потребую використання додаткового програмного забезпечення, крім того, що є на більшості комп'ютерів в стандартній комплектації. Висновки
Схожі презентації
Категорії