Прогнозування соціально - економічних процесів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зміст дисципліни Під час процесу вивчення дисципліни, студенти мають опанувати теоретичні та практичні навики прогнозу соціально – економічних процесів. Предмет включає в себе: методи вивчення та аналізу, на підставі отриманих даних, певні економічні явища та соціальні процеси; визначає вплив та ступінь певних факторів на процеси;
Сформувати навички та вміння аналізувати інформаційну базу прогнозування; адекватно використовувати методи і моделі прогнозування окремих соціально-економічних показників, їх комплексного розвитку, структурних змін; оцінювати ефективність методів та результатів прогнозу; використовувати інформаційні технології на базі ПЕОМ для прогнозування соціально-економічних процесів; конструювати комплексні економетричні моделі прогнозування розвитку національної економіки й окремих організацій; тлумачити отримані результати прогнозу та приймати на їх основі управлінські рішення. Мета опанування дисципліни
Практичне застосування Практично набуті знання можна використовувати на підприємствах та у різних галузях економіки, аналізуючи тенденції, показники, встановлювати закономірності та розбіжності; будуючи планові моделі, враховуючи вплив чинників тощо
Взаємозв’язок з іншими дисциплінами Теоретичну основу складає вміння працювати в MS Word, MS Excel, які студент отримує з дисципліни «економічна інформатика». Дисципліна має багато спільного з наступними предметами «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання», «Ризикологія», «Адаптивні моделі в економіціі», «Імітаційне моделювання економічних систем», «Прикладні задачі моделювання економічних процесів »
Відгуки Дисципліна є дуже актуальною в нинішній економіці, адже прогнозування процесів та їх наслідків є запорукою успіху у плануванні подальших дій, та розробці планів. За відгуками дисципліна є середньою за складністю, але студентам-гуманітаріям дається не легко. Спочатку лякає об'єм та зміст розрахункових завдань, але вони не є важкими. Якщо ж уважно читати та слухати пояснення викладачів, то предмет є доволі цікавим, а головне – актуальним та перспективним!
Схожі презентації
Категорії