Формування соціально активної особистості шляхом використання інноваційних підходів у навчанні та вихованні
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Формування соціально активної особистості шляхом використання інноваційних підходів у навчанні та вихованні Учитель української мови та літератури Новоазовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Маркіна Л.В.
Позаурочна виховна робота – один із найважливіших засобів педагогічного впливу на духовне становлення дітей, на формування їхньої активної громадянської позиції, необхідна умова збагачення інтелектуального, творчого потенціалу вихованців, найбільш повного розвитку здібностей, талантів в інтересах самої особистості й суспільства. РОЗУМІЄ. НАДИХАЄ. ДОПОМАГАЄ.
Основні умови успішного проведення тренінгових занять РОЗУМІЄ. НАДИХАЄ. ДОПОМАГАЄ. а) чітка мотиваційна установка; б) акцентування уваги на значущості проблеми; в) створення комфортного середовища для спілкування; г) використання методів, що відповідають індивідуально-типологічним особливостям кожного вихованця; ґ) пошуковий характер кожного заняття, використання досвіду в нових, нестандартних ситуаціях, стимулювання творчої активності учасників; д) застосування раніше набутих знань, умінь, особистого досвіду учасників, створення умов для обміну досвідом; е) використання різноманітних технік, які стимулюють вихованця до інтелектуальної, емоційної, фізичної активності; є) створення ситуації успіху у процесі проведення тренінгових занять, відзначення досягнень учнів, оцінювання зусиль; ж) розкриття перед учасниками перспективи особистісного розвитку, можливостей застосування набутих знань, умінь, особистісних ставлень на практиці.
Використання різноманітних технік презентації та "криголами" "мозкові штурми" дискусії обговорення великими і малими групами психодрами проективне малювання психогімнастика рольові ігри закінчення речень дослідження випадків керовані фантазії творча діяльність дебати "кола" "круглі столи" "кути" "галереї ідей" "сніжки", а також їх поєднання РОЗУМІЄ. НАДИХАЄ. ДОПОМАГАЄ.
Міжнародна організація «CrossRoads» програма «Молодь на роздоріжжі» РОЗУМІЄ. НАДИХАЄ. ДОПОМАГАЄ.
Участь у предметних олімпіадах з української мови і літератури та районному конкурсі імені Петра Яцика РОЗУМІЄ. НАДИХАЄ. ДОПОМАГАЄ.
Автор презентації Учитель української мови та літератури Новоазовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 РОЗУМІЄ. НАДИХАЄ. ДОПОМАГАЄ.
Схожі презентації
Категорії