X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Потенціал ринку для виробників органічної продукції в Україні

Завантажити презентацію

Потенціал ринку для виробників органічної продукції в Україні

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Потенціал ринку для виробників органічної продукції в Україні 18 грудня 2012 року. Г О Р Б Олег Олександрович

Слайд 2

Параметри світового ринку органічних продуктів За оцінками швейцарських експертів ринок органічної продукції у світі зараз становить близько $60 млрд. За прогнозами, до 2014 року світове споживання органічної продукції збільшиться на 61% та досягне $97 млрд.

Слайд 3

Динаміка світового органічного ринку

Слайд 4

Параметри світового ринку органічних продуктів Екологічним виробництвом с.-г. продукції займаються близько 1,8 млн. господарств на 37,2 млн. га.

Слайд 5

Слайд 6

Розвиток вітчизняного органічного ринку В Україні суттєве виробництво органічної продукції розпочалося наприкінці 90-х років. На той час великі міжнародні трейдерські організації сертифікували зацікавлені господарства та здійснювали експорт виробленої у них продукції. На початок 2011 року в Україні працювало близько140 сертифікованих органічних господарств, які використовували понад 290 тис. га с.-г. угідь. Проте відсутність офіційної статистики свідчить, що ці показники є досить умовними.

Слайд 7

Динаміка органічного виробництва в Україні

Слайд 8

Слайд 9

Асортимент органічних продуктів в Україні За дослідженнями FiBL та IFOAM в Україні сертифіковано 16 видів органічних продуктів: крупи зернових і зернобобових культур, олійні, овочі, кавуни, дині, гарбузи, фрукти, ягоди, виноград, ефірні олійні культури, м'ясо, молоко, гриби, горіхи і мед. До сертифікованих продуктів переробки включено: зерна, пластівці, джеми, сиропи, соки, масла, борошно і консервовані овочі.

Слайд 10

Фірмові знаки і марки органічних підприємств переробки продуктів харчування в Україні:

Слайд 11

Споживачі органічної продукції . Вік 25 - 50 років 60 % покупців становлять жінки Понад 65 % споживачів мають середній і вище середнього дохід Мотивація – здоровий спосіб харчування 25% споживачів проживають у Києві, ще 24 % - в містах із мільйонним населенням та 10 % - в обласних центрах

Слайд 12

Канали збуту органічної продукції . Органічна продукція Відділи Великих упермаркетів Експорт Доставка через Інтернет та телефон Спеціалізовані органічні магазини

Слайд 13

Для розвитку ринку органічної продукції в Україні необхідно: Розвивати сільськогосподарську кооперацію. Сприяти розвитку експорту органічної продукції. Організовувати спеціальні ярмарки, виставки, фестивалі. Створити спеціалізовані місця на гуртових ринках. Законодавство!!!

Слайд 14

Перспективи розвитку органічного сектора в Україні: Експортна привабливість завдяки сусідству з ринком ЄС, який є 2 світовим ринком органічних продуктів та зростає величезними темпами. 8 млн. Га. екологічно чистих чорноземних земель. Доступність сільськогосподарської робочої сили. Низький рівень використання пестицидів та хімічних добрив. Міцні традиції ведення сільськогосподарського виробництва у злагоді з природою.

Слайд 15

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! ГОРБ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ +38 067 409 12 42 gorb_oa@i.ua gorb@pdaa.edu.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка