X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Основи підприємницької діяльності

Завантажити презентацію

Основи підприємницької діяльності

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

* Міністерство науки і освіти України Одеський національний політехнічний університет Слайди до курсу семінарів “Основи підприємницької діяльності” для безробітних, що стоять на обліку в центрах зайнятості Одеської області Одеса 2010

Слайд 2

* Міністерство науки і освіти України Одеський національний політехнічний університет Слайди до курсу семінарів “Основи підприємницької діяльності” для безробітних, що стоять на обліку в центрах зайнятості Одеської області Затверджено на засіданні кафедри «Обліку, аналізу і аудиту» Протокол № 6 від 9.12.2010 р. Одеса 2010

Слайд 3

* Слайди до курсу семінарів “Основи підприємницької діяльності” для безробітних, що стоять на обліку в центрах зайнятості Одеської області Одеса 2010, ОНПУ, 65 с. Укладач: провідний фахівець НКНЦ “Політех-Консалт” ШУМЛЯНСЬКИЙ Ю В Одеса 2010

Слайд 4

* Одеський національний політехнічний університет Кафедра обліку, аналізу і аудиту Науковий консультаційно-навчальний центр «Політех-Консалт» напрямок: бізнес-інкубатор ідеї для власного бізнесу Адреса: ОНПУ проспект Шевченко 1, ГУК к 139 Тел: 722-47-44 сайт: www.vbi.od.ua ел. пошта : pkonsalt2@mail.ru бізнес-консультації: вівторок з 10-00 до 16-00

Слайд 5

* Основи підприємницької діяльності I. Особливості початку і ведення власного бізнесу в звичайних умовах II. Бізнес з інформаційним супроводженням НКНЦ «Політех-Консалт»

Слайд 6

* I. Особливості початку і ведення бізнесу в звичайних умовах для приватного підприємця 1.1. Визначення ідеї бізнесу 1.2. Визначення ринкового сегменту 1.2.1. Вибір міста ведення бізнесу 1.2.2. Визначення потенційних споживачів 1.3. Фінанси бізнесу 1.4. Схема взаимодій ПП

Слайд 7

* 1.1. Джерела пошуку ідей для бізнесу 1.1.1. Ідеї, що набільш поширені в дрібному бізнесі 1.1.2. Ідеї, якими можно займатись за допомогою додаткового навчання 1.1.3. Ідеі, які базуються на нових розробках в науці та техніці 1.1.4. Ідеї, якими можна займатись за допомогою мережі Інтернет 1.1.5. Ідеї, якими можна займатись завдяки стороньої допомоги 1.1.6. Ідеї, що включають повний комплекс, необхідний для початку бізнесу (бізнес під ключ) 1.1.7 Ідеї, які виникають завдяки проведеним дослідженням 1.1.8. Ідеї, що надаються фірмами - розробниками з подальшим супроводженням

Слайд 8

* 1.1.1.1.ТОРГІВЛЯ 1.1.1.1.1. Магазин продуктів харчування 1.1.1. Ідеї, що набільш поширені в дрібному бізнесі Магазин продтоварів Примищення - Аренда - Придбання - Будівництво Торгівельне обладнання - Вітрина - Стілажі - Прилавки Обладнання для зберігання - Холодильні камери - Складські приміщення Автономне живлення Закупівля товару Наймання продавців Оформлення документів

Слайд 9

1.1.1.1. ТОРГІВЛЯ 1.1.1.1.2. косметика В нашому житті косметика відіграє важливу роль, оскільки кожний з нас деякою продукцією користується (шампунь, парфуми, креми тощо) Постійно з’являються різні новинки, зростає нове покоління й теж починає використовувати косметику Тому в цьому бізнесі завжди є можливість зайняти свою нішу.

Слайд 10

* 1.1.1.1. ТОРГІВЛЯ 1.1.1.1.3. Продаж та модернізация комп’ютерної техніки Ви можете стати посередником - У продажу ПК на замовлення; - Модернізації існуючого обладнання; - Навчанні работі на ПК Ціна залежить від конфігурації комп’ютеру

Слайд 11

1.1.1.2. ПОСЛУГИ Бізнес автотаксі Бізнес автотаксі Автомобиль Тюнінг (звук, відео) Салон (шкіряні чехли) Ліцензія на ведення діяльності Технічне обслуговування

Слайд 12

1.1.1.3. Сільське господарство (Теплиця) Земля Матеріал для побудови та періодичного ремонту теплиці Насіння Добрива Хімікати для шкідників Приміщення для зберігання врожаю Система обігріву взимку

Слайд 13

* 1.1.1.4. ВИРОБНИЦТВО 1.1.1.4.1. Вироби механо-збирального цеху В даний час нелегко вести приватний бізнес, який практично включає лише виробництво, тому Ви можете стати менеджером з продажу виробів з металлу

Слайд 14

* 1.1.1.4. ВИРОБНИЦТВО 1.1.1.4.2. Виготовлення м’яких меблів Ви маєте можливість бути посередником в такому бізнесі, як ремонт, виготовлення м’яких меблів відповідно до індивідуального замовлення. М’які меблі для дому,офісу, бару, кафе, ресторану. Широкий вибір тканин. Гарантія якості. Виїздна консультація спеціаліста.

Слайд 15

1.1.1.5. Ріелтерський бізнес Дуже часто в житті стає питання, пов’язане з житловю проблемою (придбання, обмін, наслідування) і завжди виникає багато моментів, що потребують якісного вирішування, тому Вам пропонується до уваги ріелтерський бізнес (можливість працювати в ріелтерській компанії)

Слайд 16

* 1.1.2. Ідеї, якими можно займатись за допомогою додаткового навчання (курси, заочне, дистанційне навчання) (див. сайт: www.vbi.od.ua) Бухгалтер Юрист Менеджер з продаж Мережевий бізнес Дизайн (поліграфія, житло, меблі та ін.) Фотопослуги, Послуги перукаря Оператор комп'ютерного набору Вироблення сувенірної продукції, Проведення урочистих свят, Інший варіант

Слайд 17

* 1.1.2.1.Послуги поліграфії Самостійно організувати бізнес дуже важко із-за високої вартості обладнання для друку продукції. Вам надається можливість, за допомогою придбання персонального комп’ютеру, сканера , підключення до мережі Інтернет надавати послуги з виготовлення поліграфічної продукції (візитки, настольні календарі, флайери, буклети, плакати та інше)

Слайд 18

* 1.1.2.2. Вироблення сувенирної продукції (картинки з янтарю) Картини з янтарю. Картини відроблені янтарем, розмір 10х15, 20 х 15, 20х30см. Тематика існуючих виробів: пейзаж, фауна, образи, квіти. Згідно заказу можно виробити будь-яку тематику, з фотографії, певного бажаного Вами розміру і виду рамки. Великий вібір ікон. Термін отримання заказу 2-5 днів. Янтар - в силу своєї электростатичності, ароматичності і других якостей, створює біля себе особливий мікроклімат, заповнюючи все приміщення, та забезпечує бактеріцидність.

Слайд 19

* 1.1.2.3. Послуги фотографа Фотограф, який вміє модулювати кадр завжди, користувався попитом, але навчитися цьому нелегко Тому Ви маєте можливість 1. Користуватися послугами 2. Виступати менеджером з послуг фотографа 3. Скористатись такою ідеєю бізнесу,як фотостудія

Слайд 20

1.1.2.4. Проведення видатних подій В нашому житіі завжди відбуваються видатні події, і існує чимало людей, що бажають допомогти провести ці події цікаво. Для проведення, як правило, потрібен ведучій, та іноді фотограф, відеооператор, музичне супроводження. Видатні дати можна умовно розбити на: - день народження - весілля - корпоративна вечеря - інша урочиста подія

Слайд 21

1.1.3. Ідеі, які базуються на нових розробках в науці та техніці • Медицина - компютерна діагностика - біорезонансна терапія • Будівництво - нові види обігріву приміщень • Побутова техніка - нові види прибирання приміщень - розетки с дістанційним керуванням - механічно-електричні таймери • Реклама - нові види рекламної продукції – магнитні календарики • Авто-мототехніка - моделювання економічних моделей,автомоболів, що працюють виклочно на акумуляторах, або нових видах палива • Сільське господарство - нові технології обробки землі • Виробництво - металопластикові вікна та двері - клепальні пістолети

Слайд 22

1.1.3.1. Нові виді виготовлення вікон та дверей Ми все частіше бачимо, як у наше життя постійно проникають нові технології, як завжди, на початку тільки обмеженне коло споживачів має можливість користуватися новинками, але не проходить багато часу, як ціни падають й багато бажаючих починають придбання нової продукції В данному випадку Вам надається приклад: металопластикові вікна та двері

Слайд 23

* 1.1.3.2. Нові технології обігріву приміщень. Ви маєте можливість 1. Використати нові технології для розвитку інших видів діяльності (грибівництво, інкубатори, теплиці, бассейни, сауни и т.д.) 2. Прийняти участь в розповсюдженні технологій для обігріву приміщень. 3. Організувати роботи з монтажу систем обігріву приміщень Для обігріву використовується тонка пластикова плівка з особливим наповнювачем. - Температура нагріву плівки без регулювання максимум 45ºС. - Монтаж проводиться як під половим покриттям, так і на стіни, і стелю. - Додатково потребується тепло – і гідроізоляція. - Обігрів виникає за рахунок інфрачервоного випромінювання, що є безпечним для здоров’я людини. - Витрати електроенергії – 6 -10 Вт*час на 1 кв. м.

Слайд 24

* 1.1.3.3.Нові технології обробки землі 1. ЭМ-технології В основу ідеїи ЭМ-технологій заложено принцип взаємодопомоги в мікросвіті, принцип симбіозу. Особливо таким принципом зумовлюється міцний еффект від використання препаратів ЭМ-технології, де б ці препарати не використовувались. В рослиництві. В твариництві . В птахівництві. Для рішення экологічних проблем. В харчової промисловості і медицині. Головна задача ЭМ-технології - оздоровлення навколишнього середовища ! ЭМ-технологія використовується в тих чи інших середовищах, забезпечуючи оптимальні умови для розвитку якісної мікрофлори, винищуючи патогенную мікрофлору, таким чином забезпечуючи оздоровлення грунту та рослин, тварин та людей. 2. «Эко-Органика» Звертаємо Вашу увагу на такий вид добрива як – гумат калія торфяний рідинний, виробляється із унікальної сировини – низинного торфу - і відрізняється від аналогічних продуктів глибоким ступенем очищення, високим змістом гумінових речовин, природних форм мікро елементів у доступній для рослин формі та інших біологічно активних речовин, включающих аминокислоти, цукор, природні антибіотики, та інши користні речовини.

Слайд 25

* 1.1.3.4. Нові види кондитерскіх виробів На вибір більш ніж 100 форм барельєфів, об’ємних фігур та скульптур із чорного, білого та молочного шоколаду на замовлення протягом 7 днів. Будь-яке ексклюзивне замовлення виконується протягом 30 днів. Для компаній існує окрема пропозіція - корпоративні вироби з фірмовою символикою та фырмовими логотипами. Гнучка система знижок при оптових заказах. Товар сертіфіковано

Слайд 26

* 1.1.4. Ідеї, якими можна займатись за допомогою мережі Інтернет Веб-сайти Інтернет-магазини Робота спільно з фірмою Телетрйд (Форекс) Перенесення офісної роботи в мережу Інтернет Відправка СМС повідомлень за допомогою Інтернету Послуги кадрових агенцій

Слайд 27

* 1.1.4.1. Виготовлення web-сайтів, розробка Інтернет-магазинів, наповнення та обслуговування існуючих сайтів. Ви можете стати посередником при: - Виготовленні та обслуговуванні веб-сайтів - Розробці Інтернет-магазинів - Навчанні навичкам работі в мережі Інтернет Ціна залежить від виду сайту, кількості наповнення, та від кількості матеріалу, який необхідно переробити

Слайд 28

* 1.1.5. Ідеї, якими можна займатись завдяки стороньої допомозі (родина, друзі, знайомі) Діючий бізнес Початок нових напрямків бізнесу Початковий капітал Аренда приміщень Товар під реалізацію Посередницькі послуги

Слайд 29

* 1.1.6. Ідеї, що включають повний комплекс, необхідний для початку бізнесу (бізнес під ключ) Грибівництво Сушка овочів та фруктів Форнетті Будівництво котеджів Обігрів приміщень

Слайд 30

* 1.1.6.1. Грибівництво Грибівництво завжди є перспективним веденням бізнесу, бо дозволяє вести бізнес у будь-яких об’ємах. Глива (вешенка) – гриб дуже простий у вирощуванні ніж такі гриби як шампиньон, ший-такі, білий гриб. Протягом 1 місяця можна отримати перші результати. Бізнес можна вести цілий рік. 7 причин для вирощування гливи: - гриб практично не хворіє - не потребує встановки спеціального обладнання (іноді потрібен монтаж вентиляції) - Існують дуже прості схеми розміщення грибних блоків - вирощувати гливу може будь- хто, незалежно від віку, освіти и т.д. - висока врожайність – с 1 кв. метру площі можна зібрати 30 и більш кг грибів - висока прибутковість – за півтора місяця с 1 кв метра можно отримати обіг у 300 грн і більше. - при веденні бізнесу Вам нададуть допомогу у придбанні матеріалів для виращування, постійних консультаціях, та збуту продукції

Слайд 31

* 1.1.7 Ідеї, які виникають завдяки проведеним дослідженням Нові фасовки товару Масло – 100 гр. замість 200, 250 гр Пляшки з водою емкістю 0,33 л, 2,5 л Маршрут міського таксі З’єднання протилежних вулиц міста (м Одеса вул Паустовського – вул Архитекторська) Форнетті Розміщення торгівельних пунктів

Слайд 32

* 1.1.8. Ідеї, що надаються фірмами - розробниками з подальшим супроводженням Присутність фірми, що супроводжує бізнес Наявність первинної інформації об умовах співпрацювання при супроводженні Послуги фірми - супроводжувальника Сировина або інформація для ведення бізнесу Інформаційна допомога при веденні бізнесу (технологія , інши особливості ) Допомога що до збуту товара Допомога в пошуку нових ринків збуту продукції

Слайд 33

* 1.1.8.1. Сушені овочі та фрукти Як ведеться бізнес: 1 сушити вигідно тільки свою продукцію, 2 треба придбати спеціальне обладнання для сушки, 3 фірма проводить закупівлю сушенної продукції, яку Ви виробили, тільки на умовах виконання вимог технології й кількості сушеної продукції не меньше 100 кг.

Слайд 34

1.1.8.2. Комплексна торгівля Ми на данний час все частіше користуємось пос- лугами торгівельних цент-рів. Одним із успіхів такого буму є асортимент про-дукції (чим більше, тим краще). Ви також маєте можли-вість надати своїм спожи-вачам широкий асортимент товарів, для цього необхідно ознаймитись з переліком продукції, що пропонується

Слайд 35

* 1.1.8.3. Страхування життя Кар’єра навчання Пенсія Ви маєте можливість накопичити додаткову пенсію, як у вітчизняних так і іноземних страхових компаніях, але також розвивати напрямок приватного бізнесу – фінансовий консультант

Слайд 36

Підсумковий перелік напрямків бізнесу до пункту 1.1 Торгівля - продукти харчування, битова хімія, битова техніка, косметика, автозапчастини, меблі, матеріали для будівництва та ремонту, сувенірна продукція, продукція щодо обігріву приміщень, продукція сільського господарства, веб-сайти, інтернет-магазини, то що Послуги - таксі, перукаря, поліграфії, розважальні, проведення видатних подій, фотографа, дизайнера, юриста, бухгалтера, програміста, курси навчання за різними напрямками, ремонту жилих приміщень, з ремонту автотехніки, камери зберігання і т.д. Сільське господарство - вирощування овочів та фруктів, сушка овочів та фруктів, грибівництво, кроліководство, розведення шиншил, бджолярство, тепличне господарство Виробництво - меблів, виробів з металлу

Слайд 37

* Точка ведення бізнесу Район міста Місто Область 2-3 області Україна 1.2. Визначення ринкового сегменту 1.2.1. Визначення міста ведення бізнесу

Слайд 38

1.2.2. Визначення потенційного споживача Вік Стать Рівень доходів Національні особливості Захоплення Інші характеристики

Слайд 39

* 1.3. Фінанси види фінансових витрат, в залежності від стадії розвитку бізнесу 1. Початок бізнесу - стартові витрати 2. Розвиток бізнесу Витрати на засвоєння ринку Витрати пов’язані з поширенням бізнесу 3. Ведення бізнесу Підтримка бізнесу в стабільному стані

Слайд 40

* 1.3.1. Фінансові показника, які варто враховувати при веденні бізнесу 1.3.1.1. ЕМНІСТЬ РИНКОВОЇ НІШИ 1.3.1.2. Витрати для початку бізнесу 1.3.1.3. Постійні витрати 1.3.1.4. Змінні витрати 1.3.1.5. Прибуток 1.3.1.6. Оподаткування 1.3.1.7. Графік беззбитковості 1.3.1.8. Термін повернення начальних витрат Товарообіг

Слайд 41

* 1.3.1.1. Ємність ринку Ринок Сектор ринку Сегмент ринку Ринкова ніша

Слайд 42

* 1.3.1.1.1. Приклад ринку та ринкової ніши жінки Чоловіки Чоловіки - спортсмени Жінки - водії Все населення Жінки - водії вітчизняних авто Чоловіки – професійні спортсмени

Слайд 43

* 1.3.1.1.2. Приклад розрахунку загальної ємності ринку споживання хліба у м. Одесі Кількість мешканців – 1 000 000 ч. Враховуємо, що сім’я – 3 ч. Розраховуємо 1 000 000/3 ≈ 333 333 сімей Отримуємо 300 000 сімей В день 1 сім’я споживає 1 булку хліба вартістю 4 грн. Споживання хліба за 1 день у місті: 300 000 * 4 = 1 200 000 грн.

Слайд 44

* 1.3.1.1.3. Приклад розрахунку ємності ринкової ніши споживання хліба у м. Одесі Вплив конкуренції - 400 торгівельних магазинів, що торгують хлібом у місті Враховуючи кількість конкурентів маємо: 1 200 000 / 400 = 3 000 грн. Ємність ніши – 3 000 грн. за 1 день на 1 магазин Порівняємо 1 200 000 грн. і 3 000 грн. – вплив конкуренції більш ніж переконливий

Слайд 45

* 1.3.1.1.4. Приклад розрахунку СЕРЕДНЬОЇ ємності ринку споживання зубної пасти в м. Одесі Кількість мешканців – 1 000 000 ч. Домовимося не враховувати дітей до 2 років – 50 000 (точні данні можно отримати в міському відділі статистики) 1 000 000 – 50 000 = 950 000 ч. Кожний користується 1 зубною пастою на протязі 1 місяця (є можливість перерахувати і на 1 сім’ю) Отримуємо: 950 000 * 1 = 950 000 паст споживається у місяць або 950 000 / 30 днів = 31 666 паст за 1 день Середня вартість 1 пасти – 8 грн. Маємо 950 000 * 8 =7 600 000 грн. у місяц або 7 600 000 / 30 днів = 253 333,33 грн. за 1 день

Слайд 46

* 1.3.1.2. Витрати для початку ведення бізнесу Магазин продтоварів Примищення - Аренда – 2000 - Придбання - Будівництво Торгівельне обладнання - Вітрина - 10000 - Стілажі - 5000 - Прилавки - 2500 Обладнання для зберігання - Холодильні камери - 5000 - Складські приміщення- 5000 Автономне живлення - 10000 Закупівля товару – 100 000 Наймання продавців - 3000 Оформлення документів- 5000 Бізнес автотаксі Автомобиль – 40 000 Тюнінг (звук, відео) - 5000 Салон (шкіряні чехли) 10000 Ліцензія на ведення діяльності - 500 Технічне обслуговування- 500 Теплиця Земля Насіння Добрива Хімікати для шкідників Приміщення для зберігання врожаю Система обігріву взимку

Слайд 47

* 1.3.1.3. Постійні витрати 1.3.3.1. Експлуатація та утримування приміщення, в якому ведеться бізнес 1.3.3.2.Експлуатація автомобіля, за допомогою якого ведеться бізнес 1.3.3.3. Податки Витрати, пов’язані с життє-діяльністю людини

Слайд 48

* 1.3.1.4. Змінні витрати Торгівля Придбання товару Сільське господарство Придбання насіння, добрив, хімікатів Послуги, що пов’язані з придбанням витратних материалів Матеріал для обслуговування картриджів

Слайд 49

* 1.3.1.5. Розрахунок прибутку (оптимальний варіант) Ємність ринку товарообіг витрати ПРИБУТОК

Слайд 50

* 1.3.1.5.2. Розрахунок прибутку (ЗВИЧАЙНИЙ варіант) товарообіг витрати Ємність ринку

Слайд 51

* 1.3.1.6. Оподаткування ПП

Слайд 52

* 1.3.1.6.1. Звітність ПП Свідоцтво про реєстрацію Свідоцтво платника ПДВ Паспорт

Слайд 53

* 1.3.1.7. Графік беззбитковості товарообіг постійні змінні Прибуток ЗАГАЛЬНІ ВИТРАТИ Тб

Слайд 54

* товарообіг постійні змінні ЗАГАЛЬНІ ВИТРАТИ Тб бізнесу 1.3.6.1. Графік беззбитковості з впливом повернення початкових витрат Тб проекту Повернення початкових витрат Початкові витрати Прибуток після повернення витрачених коштів

Слайд 55

* 1.3.2. Графік розвитку бізнесу Початок Розвиток Стабілізація Падіння

Слайд 56

* 1.4. Взаємодії ПП

Слайд 57

* II. Бізнес з інформаційним супроводженням НКНЦ «Політех-Консалт» 1. Вибір ідеї з існуючих в бізнес - інкубаторі 2. Проведення дослідження ринку 3. Вибір міста ведення бізнесу 4. Розрахунок фінансових показників 5. Корегування ідеї 6. Розвиток бізнесу (з’ясування потреби у наданні інформаційної допомоги з розвитку бізнесу ) 7. Ведення бізнесу (з’ясування потреби у наданні інформаційної допомоги з веденню бізнесу )

Слайд 58

* 2.2. Проведення дослідження ринку Анкетування частини населення Пошук данних в мережі Інтернет Придбання даних у відділу статистики (обласного та міського) Візуальний догляд Аналіз реклами у ЗМІ Використання результатів досліджень

Слайд 59

* 2.3. Місце ведення бізнесу при супроводженні Місто Одеса Одеська область 2-3 області Україна

Слайд 60

* 2.4. Графік фінансових витрат з урахуванням інформаційног супроводження бізнесу

Слайд 61

* 2.4.1. Графік розвитку бізнесу при супроводженні НКНЦ «Політех-Консалт» Початок Розвиток Стабілізація Падіння

Слайд 62

* ПП 3.Ринок 2. Органи контролю 4. Фінанси 5. Підбір кадрів 1. Органи влади Інформаційна допомога НКНЦ «Політех-Консалт» 2.5. Взаємодії ПП при супровдженні бізнесу

Слайд 63

* 2.6. Інформаційна допомога при взаємодії з органами контролю

Слайд 64

* 2.1. Ідеї бізнесу, що актуальні на данний час, та їх можливе поєднання - обігрів приміщень; - грибівництво; - нові види добрив для вирощування с/г культур; - картини з янтарю; - фігурний шоколад; - комп’ютерна техніка; - виробництво м’яких меблів; - бізнес у сфері страхування життя; - бізнес у сфері косметики; - послуги поліграфії; - комплексна торгівля; - сушка овочів та фруктів; - вироби з металу; - фото-послуги; - металопластикові вікна та двері; - проведення урочистих подій; - нерухомість

Слайд 65

Дякуємо за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка