Організаційно-педагогічні умови формування економічної компетентності майбутніх менеджерів освіти засобами ігрових форм навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Організаційно-педагогічні умови формування економічної компетентності майбутніх менеджерів освіти засобами ігрових форм навчання Бурлаєнко Тетяна Іванівна ст.викладач кафедри економіки та управління персоналом ДВНЗ УМО НАПН України Львів-Київ, 17 травня 2012 р
МЕТА ДОПОВІДІ: ДОВЕСТИ НЕОБХІДНІСТЬ ВРАХУВАННЯ ВІДПОВІДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ФОРМ НАВЧАННЯ.
Ефективність роботи менеджера освіти – це: здатність правильно оцінювати ділове середовище, вибирати найбільш перспективні напрями бізнесу, ставити складні, але досяжні цілі, створювати для цього необхідну організацію. Головний критерій оцінки якості менеджерів – рівень ефективності компанії та її довговічність. Саме компетентний і досвідчений менеджер може проаналізувати ділове середовище, поставити правильні цілі, розробити ефективну стратегію і забезпечити її реалізацію.
З огляду компетентнісного підходу : формування економічної компетентності майбутніх менеджерів освіти повинно бути спрямоване на комплексне засвоєння знань, набуття навичок та застосування умінь і способів професійної економічної діяльності.
Організаційно-педагогічні умови – це: педагогічними умовами прийнято вважати зовнішні обставини, які забезпечують функціонування та розвиток процесу, що потребує певної впорядкованості та організації; ті обставини, які сприяють ефективному формуванню економічної компетентності майбутніх менеджерів освіти засобами ігрових форм.
Умовами формування економічної компетентності засобами ігрових форм є: організаційні: створення банку даних економічних ігор (рольові ігри, організаційно-діяльнісні та ділові ігри) з різних економічних дисциплін; цільовий педагогічний вибір викладачем адекватних ігрових форм навчання, відповідно до цілей і задач економічних дисциплін; матеріально-технічне забезпечення проведення ігрових форм навчання тощо;
Умовами формування економічної компетентності засобами ігрових форм є: педагогічні: системність проведення ігрових занять; здійснення індивідуально-диференційованого підходу до студентів із різним рівнем навченості дисципліни і з різним налаштуванням на гру; спрямування майбутніх менеджерів освіти на творчу самореалізацію в навчально-ігровій діяльності; високий рівень підготовки викладачів економічних дисциплін для проведення ігрових форм навчання.
ВИСНОВОК: Отже, виокремлення організаційно-педагогічних умов використання ігрової форми навчання сприятиме більш ефективному формуванню економічної компетентності майбутніх менеджерів освіти.
Схожі презентації
Категорії