X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Муніципальний маркетинг в системі економічного розвитку

Завантажити презентацію

Муніципальний маркетинг в системі економічного розвитку

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

м. Ялта 14 червня 2013 року Проект МЕРМ Муніципальний маркетинг в системі місцевого економічного розвитку

Слайд 2

Контекст та мета Проекту МЕРМ * Проект «Місцевий економічний розвиток міст України» (Проект МЕРМ) спрямований на створення сприятливого клімату для економічного розвитку в Україні та зміцнення демократії і має на меті покращити умови та можливості економічного зростання завдяки ефективному врядуванню, яке відповідає інтересам громадян та бізнес-спільноти за активної підтримки з боку центральних органів влади Виконавець і донор: Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ), Канадське агентство міжнародного розвитку (КАМР) Термін виконання: січень 2010 – грудень 2014 * *

Слайд 3

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Міністерство економічного розвитку та торгівлі України Асоціація міст України (АМУ) Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України Дніпропетровська обласна рада та обласна державна адміністрація Львівська обласна рада та обласна державна адміністрація 12 міст-партнерів Львівської та Дніпропетровської областей, безпосередньо або через утворені партнерські об’єднання * Партнери * *

Слайд 4

* Що таке місцевий економічний розвиток? * Суттєві аспекти МЕР: 1. Довготривала ціль МЕР - підвищення якості (стандарту) життя усім членам місцевої громади. 2. Безпосередні цілі МЕР - місцевий економічний ріст та створення робочих місць. 3. Завдання МЕР - створення органами місцевого самоврядування умов для розвитку підприємництва та створення робочих місць через приватний бізнес. 4. Трисекторний, кооперативний характер процесу МЕР - місцева влада, бізнес, неурядовий сектор (громада) - потрібно працювати усім разом. *

Слайд 5

* Що таке місцевий економічний розвиток? * Економічний розвиток включає стратегії та програми, здійснення яких дозволяє громаді пристосуватися до економічних змін для поліпшення свого конкурентного положення з огляду на вирішальні фактори: людські ресурси; інформацію та технології; капітал та інфраструктуру. *

Слайд 6

* Важливі інструменти економічного розвитку * інноваційні підходи до формування місцевих бюджетів та муніципального управління раціональне використання комунальної власності та розвиток міської інфраструктури залучення інвестицій використання міжмуніципального співробітництва підтримка і розвиток бізнесу та створення сприятливого бізнес-клімату підтримка інституцій економічного розвитку стратегічне планування маркетинг та брендінг території *

Слайд 7

Муніципальний маркетинг Маркетинг - трансформування / поліпшення іміджу громади та підвищення рівня обізнаності потенційних нових підприємств та інвесторів. Ані підприємства, ані інвестори не виберуть територіальну громаду, якщо вони не мають достатньої інформації про неї і не переконані в тому, що громада може запропонувати їм саме те що потрібно. *

Слайд 8

Демонстраційні проекти Дніпропетровськ Місто світових брендів. Розробка маркетингово-інвестиційної стратегії міста Дніпропетровська грудень 2012 - вересень 2014 Впроваджується 1 Фаза Кривий Ріг Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження лютий - грудень 2013 Впроваджується Кривий Ріг Інформаційно-аналітична програма з розширення та розвитку «БізПаЛ» квітень 2013 - березень 2014 Підготовка заявки Нікополь Розробка міської комплексної Програми з екологічної безпеки та оздоровлення м. Нікополя на 2014-2017 роки та її інформаційно-промоційний супровід січень 2013 - лютий 2014 Впроваджується Нікополь Створення Центру підтримки бізнесу та залучення інвестицій у місті Нікополь квітень 2013 - серпень 2014 Підготовка заявки Павлоград Розробка та впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград березень 2013 - лютий 2014 Впроваджується Першотравенськ Створення інформаційно-сервісного бізнес-центру у формі громадської організації «Міжрегіональний сервісний центр підтримки та розвитку підприємництва» січень 2013 - серпень 2014 Впроваджується Тернівка Сприяння діяльності громадської організації «Агенція економічного та соціального розвитку м.Тернівка Дніпропетровської області» березень 2013 - серпень 2014 Впроваджується Західний Донбас Створення комплексної ефективної системи поводження з ТПВ на території Субрегіону «Західний Донбас» травень 2013 - березень 2014 Впроваджується *

Слайд 9

Демонстраційні проекти Львів Розвиток інноваційного середовища та підвищення інвестиційного іміджу Львова як І етап створення Корпорації місцевого економічного розвитку травень 2012 – лютий 2013 Завершено впровадження 1 Фаза Дрогобич Створення індустріального парку в районі проходження кільцевої дороги по вул. С Наливайка (I фаза - підготовча) березень – грудень 2013 Впроваджується Червоноград Створення системи управління місцевим економічним розвитком у м. Червонограді квітень 2013 - серпень 2014 Підготовка заявки Червоноград Вдосконалення роботи Дозвільного центру за принципом єдиного вікна – створення Єдиного інтегрованого Центру надання адміністративних послуг у м. Червонограді квітень 2013 - січень 2014 Подано заявку Жидачів Жидачів як культурно-історичний продукт на ринку туристичних послуг України грудень 2012 - жовтень 2013 Впроваджується Миколаїв Підтримка розвитку туризму в місті Миколаєві лютий 2013 – січень 2014 Впроваджується Новий Розділ Створення організаційних передумов залучення інвестицій до міста Нового Роздолу березень 2013 – березень 2014 Впроваджується Розділля Підвищення туристичної привабливості та підтримка розвитку туризму у Субрегіоні «Розділля» березень 2013 – березень 2014 Впроваджується Розділля Забезпечення процесу залучення інвестицій в Субрегіон «Розділля» Львівської області травень 2013 - серпень 2014 Підготовка заявки Розділля Розвиток екологічного туризму Cубрегіону «Розділля» Львівської області червень 2013 - жовтень 2014 Підготовка заявки *

Слайд 10

Запитання щодо рекомендацій 1. Чи цікавою для Вас є тема маркетингу та брендінгу територіальних громад? 2. Чи потрібно нормативне регулювання цих процесів (національний, регіональний місцевий рівні)? 3. Яка допомога від АМУ / Проекту МЕРМ потрібна територіальним громадам у сфері маркетингу та брендінгу *

Слайд 11

Дякуємо за увагу! вул. Щекавицька, б. 30/39, оф. 27, м. Київ, 04071, Україна Е: +38 044 2071282, Ф: +38 044 2071283 www.mled.org.ua

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Економіка