Маркетинг закупівель
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зміст дисципліни Зміст дисципліни розкривається в темах: Закупівля як функція (фаза) товарного обігу. Структуризація попиту підприємства на матеріально-технічні ресурси. Закупівля в системі маркетингу підприємства. Програма закупівлі матеріально-технічних ресурсів. Методи та партнери по закупівлі. Ціна та умови закупівлі. Зв’язки закупівлі. Доставка та зберігання матеріально-технічних ресурсів. Закупівля продукції для державних потреб.
Дати студентам знання про особливості маркетингу закупівель – зворотного маркетингу та практичні навички застосування маркетингового інструментарію при закупівлі матеріальних ресурсів. Мета дисципліни
Практичне застосування Набуті знання та вміння можуть бути успішно реалізовані в маркетинговій, закупівельній, збутовій, логістичній професійній діяльності відповідних підрозділів підприємства.
Взаємозв’язок з іншими дисциплінами Дисципліна вивчається у безпосередньому зв’язку з основними методологічними і організаційно-економічними положеннями теорії маркетингу, менеджменту, макро- і мікроекономіки, промислового маркетингу, маркетингової товарної політики.
Відгуки Дисципліна є дуже актуальною в нинішніх реаліях ведення бізнесу. Маркетингова діяльність підприємства як виробника продукції традиційно орієнтується на споживача, задоволення попиту якого дає можливість підприємству досягти поставлених цілей. Деякі студенти вважають, що дана дисципліна повинна бути не вибірковою, а обов’язковою для вивчення, враховуючи її актуальність. Більшість студентів стверджує, що предмет є дещо складним з точки зору опанування, але корисним у подальшому житті та цікавим.
Схожі презентації
Категорії