“Економно жити – себе і країну збагатити”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Ознайомити учнів з матеріалами про енергетику і енергозбереження; розвивати вміння працювати в групах, аналізувати, порівнювати, робити самостійно висновки на основі здобутих знань з фізики, хімії, екології; виховувати економічне і екологічне мислення, толерантність, прагнення до поповнення знань.
Комп’ютер; Проектор; Екран; Аркуші паперу А3 та А2; Маркери; Магнітики; Листочки з клейкою полоскою; Зразки завдань для груп.
Організаційний момент. Очікування. Мотивація навчання. Споживачі енергії і енергозбереження у нашому місті. Проблеми теплозбереження у рідній гімназії. Проблеми енергозбереження у будинку, квартирі. Пам’ятка з енергозбереження. Рефлексія. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
Учням повідомляється тема уроку і пропонується записати на листочках свої очікування та прикріпити їх на дошці.
Учням запропоновано вдома заповнити таблицю середньодобових витрат електроенергії у своєму домі (дослідження 1); Завдання на уроці: Користуючись своїми даними, визначити кількість спожитої електроенергії за місяць і її вартість (для населення 1кВт*год – 0.244грн); Обчислити, яку кількість палива (вугілля, нафти, газу) треба спалити для отримання цієї енергії і скільки при цьому виділиться в атмосферу вуглекислого газу; Зробити ці ж розрахунки в масштабах країни. Висновок про необхідність енергозбереження
Перегляд презентації “Енергозбереження” у якій було використано матеріал презентації учнів Чернівецького ліцею №1 ”Економити енергію – це розумно ! Бережімо тепло і світло !” Дякуємо за інформацію!
Групі учнів було запропоновано дослідити температурний режим у гімназії протягом одного із найхолодніших днів цієї зими 22.12.09р. Результати дослідження представлені у вигляді презентації “Теплозбереження у Чернівецькій гімназії №5” Проект був виконаний протягом 1 дня
Робота в групах: Клас об'єднується в три групи, кожній з яких пропонується завдання. Учні в групі повинні проаналізувати завдання, знайти і записати необхідні дані, розв’язати його, зробити відповідні висновки і повідомити класові. Учні класу мають право задавати додаткові запитання, робити виправлення чи доповнення. Засоби: аркуші паперу А3, маркери, магніти, указка.
Група 1 Ви повернулись до дому зі школи о 17 год. і ввімкнули світильники в квартирі (10 лампочок розжарення), телевізор і комп’ютер. Добре поївши, ви сіли за уроки і забули про всі електроприлади, що працюють. Схаменулись аж о 22год. і тільки тоді вимкнули “зайві” прилади. Визначте кількість електроенергії, яка була використана за цей час, її вартість і зробіть розрахунки використаної енергії у випадку, коли б ви не вмикали “зайві” прилади. Потужність телевізора 120Вт, комп’ютера – 250Вт, лампочки розжарення – 100Вт.
Група 2 У вашій квартирі для освітлення використовується 20 лампочок розжарення. Яку кількість електроенергії і грошей можна зекономити протягом місяця, замінивши ці лампочки на таку ж кількість лампочок –”економок”, сила світла яких така ж, як у даних лампочок розжарення? Потужність лампочки розжарення 100Вт, а лампочки –”економки” – 20Вт.
Група 3 У стоквартирному п’ятиповерховому будинку є шість під’їздів. На кожному поверсі протягом вечірнього і нічного періоду горить лампочка розжарення потужністю 100Вт. Яку кількість енергії і грошей можна зекономити протягом місяця, встановивши датчики руху і замінивши лампочки розжарення на лампочки–”економки” потужністю 20Вт?
Учням пропонується підвести підсумок і запропонувати необхідні поради з економного використання енергетичних ресурсів у себе вдома, у школі, у місті чи деінде та записати їх у вигляді “Пам’ятки з енергозбереження”
Учням пропонується порівняти, наскільки виправдались їхні очікування; Учитель робить підсумок уроку; На домашнє завдання учням пропонується розповсюдити серед своїх друзів та знайомих “Пам’ятку з енергозбереження”
Схожі презентації
Категорії