Ділова гра
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Відділ освіти Слов'янської райдержадміністрації Районний методичний кабінет Ділова гра як засіб активізації розвитку діяльності учнів, розвитку їх творчих здібностей 2012-1213н.р.
Ділова гра – це модель процесу ухвалення рішень у реальному випадку з чітко виявленою структурою
Технологія ділової гри представлена етапами: Етап підготовки Етап проведення Етап аналізу та узагальнення Прогнозовані результати
Етап підготовки розроблення гри: написання сценарію; укладання плану ділової гри; загальний опис гри; зміст інструктажу; підготовка матеріального забезпечення; вхід у гру: постановка проблеми, цілий; умови, інструктування; обговорення регламенту, правил; розподіл ролей; об'єднання у групи; консультування.
Етап проведення групова робота над завданням: робота із джерелами; тренінг; мозковий штурм; робота з агротехніком; між групова дискусія: виступи груп; захист результатів; розроблення та аналіз дотримання правил дискусії; робота експертів.
висновки з гри; аналіз, рефлексія; оцінювання роботи та само оцінювання; висновки і узагальнення; рекомендації. Етап аналізу та узагальнення
Прогнозові результати розвиток суб'єктивності школяра, процесів саморегулювання та управління власною навчальною діяльністю
Дидактичні умови для реалізації ділової гри: Бачити професійну ситуацію як ціле, вміти аналізувати складові частини об'єкта діяльності і умови його функціонування; Виділити з цієї ситуації предмет дій, ціль, засоби й очікуванні результати перетворення ситуації; Формувати й ставити завдання, виділяти систему дій, які забезпечують досягнення цілі в даних умовах; Будувати модель діяльності по перетворенню умов поставленого завдання, підбору недостатньої інформації, зміни умови функціонування об'єкта або його властивостей; Здійснювати дії по розв'язку завдання; Проводити оцінку і узагальнення отриманих результатів, доведення вірності розв'язків.
Ділова гра як реалізація наступних педагогічних функцій: Формування у учнів цілісної уяви про професійну діяльність в динаміці; Набуття як предметно – професійного, так і соціального досвіду, в тому числі прийняття індивідуальних і спільних рішень, розвиток професійного, теоретичного і практичного мислення; Формування пізнавальної мотивації, забезпечення умов появи професійної мотивації.
Основна ідея ділової гри в тому, щоб створити виробничу ситуацію, в якій учень, поставивши себе на місце людини того чи іншого фаху, відчує значення математичних знань у виробничій праці, самостійно оволодіє необхідним практичним матеріалом, застосує отриманні знання на практиці.
Схожі презентації
Категорії