ділова гра
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Широкун Валентина Миколаївна, вчитель початкових класів Уманської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №8 Уманської міської ради Черкаської області
Мета гри. Розширити знання педагогів про інтерактивні технологи навчання, активізувати їх впровадження в практику роботи. Розвивати комунікабельність, виховувати інтерес до самовдосконалення. Обладнання: таблиця з 7-ма категоріями та добірка за питань до кожної з них. Правила гри. Перед початком гри обираються ведучий та експерти (2—3 особи), які оцінюють відповіді гравців. У грі може брати участь будь-яка чисельність гравців. Зміст гри Перед учасниками — таблиця з назвами категорій. Перший гравець робить свій хід — обирає категорію, а ве дучий ставить запитання з цієї категорії. Правильна відповідь на всі запитання категорії дає учаснику 10 балів. За кожне запитання по 2 бали. Якщо гравець на якесь за питання даної категорії не знає відповіді, відповідає інший, і за правильну відповідь отримує 2 бали. Виграє той, хто до використання у грі всіх категорій набере більшу кількість балів.
Цікавинки з методичної скриньки Робота в парах Карусель Технологій навчання у грі Формові роботи з розвитку критичного мислення Робота в групах Мікрофон Сучасний урок
Урок засвоєння нових знань Урок формування вмінь і навичок Урок застосування знань, Умінь і навичок Урок узагальнення і систематизації знань Урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок Комбінований урок Типи уроків
Нестандартні уроки Уроки, відмінні від типових, що виникли в результаті пошуку творчих учителів для активізації пізнавальної діяльності учнів
Інтегровані уроки (можуть проводитися кількома вчителями) Уроки - комплекси Уроки - панорами Міжпредметні уроки
Уроки - змагання Уроки - КВК Уроки – аукціони Уроки – турніри Уроки – конкурси Уроки – вікторини
Уроки громадського огляду знань Уроки – експромт екзамени Уроки – заліки Уроки - творчі звіти Уроки – консіліуми Уроки – взаємо- навчання Уроки – консультації
Уроки – роздуми Уроки – діалоги Уроки – прес- конференції Уроки – парадокси Уроки – репортажі Уроки – усні журнали Уроки – диспути Уроки – протиріччя Уроки комунікативної спрямованості
Уроки – розвідки Уроки – заочні подорожування Уроки – пошуки Уроки – лабораторні дослідження Уроки – наукові дослідження Уроки – експедиційні дослідження Уроки дослідження та подорожування
Уроки – дидактичні ігри Уроки - імітації Уроки - імпровізації Уроки – захисти дисертацій Уроки – суди
Інші види нестандартних форм навчання Уроки з різновіковим складом учнів Уроки – психо- тренінги
Слово “інтерактив” (англ. interact, де inter – взаємний, act –діяти). Отже, інтерактивний – здатний до взаємодії, діалогу.
Структура інтерактивного уроку Мотивація навчальної діяльності (5%) Представлення мети та очікуваних навчальних результатів (5%) Надання необхідної інформації (10%) Інтерактивна вправа – центральна частина заняття (60%) Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку (20%)
Основні інтерактивні методи навчання Мозкова атака Мозковий штурм Прес – метод Акваріум Карусель Ажурна пилка
Шляхи удосконалення уроку Різноманітність видів уроків Максимальна щільність уроку Насиченість уроку різними видами пізнавальної діяльності Організація самостійної діяльності учнів Використання програмованого і проблемного навчання Встановлення міжпредметних зв`язків
Попередня підготовка до уроку Вивчення навчальної програми, підручників, посібників Розробка календарно-тематичного планування Ознайомлення з матеріальним забезпеченням лабораторних і практичних робіт Вивчення особливостей класу, контингенту дітей
Безпосередня підготовка до уроку Формулювання мети і завдань уроку Вивчення обсягу і змісту навчального матеріалу Вибір форм організації навчання Вибір методів і прийомів навчання Наочно-технічне оснащення уроку Визначення змісту й методики виконання домашнього завдання Складання плану-конспекту уроку Самоперевірка готовності до уроку
Ця технологія використовується для досягнення будь-якої дидактичної мети: засвоєння і закріплення, перевірки знань тощо.
Організація роботи в парах: запропонуйте учням завдання після пояснення дайте їм 1-2 хвилини для обдумування об'єднайте учнів у пари, визначте хто з них буде висловлюватися першим по закінченні часу на обговорення кожна пара представляє результати роботи
Технологія “Карусель” застосовується: для обговорення будь-якої гострої проблеми з діаметрально протилежних позицій для збирання інформації з будь-якої теми для інтенсивної перевірки обсягу й глибини наявних знань (термінів, віршів, таблиці множення)
Варіант кооперативного навчання “Карусель” найбільш ефективний для одночасного включення всіх учасників в активну роботу з різними партнерами.
Це варіант інтерактивного навчання сприяє активному ґрунтовному аналізу та обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, закріплення та засвоєння
Учнів можна об'єднати в групи. Використовуючи назви днів тижня, назви пір року, вільний вибір дітей. Діти розподіляються по групах за бажанням або однаковими емблемами. Можна використовувати метод “пазлів”.
Коли хтось висловлюється, інші не мають права перебивати, щось говорити, викрикувати з місця”
Використовуючи уявний мікрофон, учитель формулює незакінчене речення і пропонує учням, висловлюючись, закінчувати його.
Види лялькових театрів: пальчикові, рукавичкові, настільні, театри тіней, саморобні ляльки.
Питання №2 Які форми роботи з розвитку критичного мислення можна запровадити на етапі актуалізації?
http://www.slideshare.net/stecenko_nm/3-5-349254?from=ss_embed «Форми організації навчання». Слайд 6-16. Використанні джерела
Схожі презентації
Категорії