X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Особисті інтервью

Завантажити презентацію

Особисті інтервью

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

* GfK. Growth from Knowledge Дослідження цінностей львів’ян Вересень 2007 * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 2

3 Лояльність до міста 4 Цінності львів’ян 1 Про GfK Ukraine План презентації 5 Сегментація львів’ян за ціннісними орієнтаціями 2 Метод та вибірка 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 3

1 Про GfK Ukraine 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 4

* GfK Group: Багата спадщина маркетингових досліджень Вересень 1999 Початок продажу акцій GfK на Франкфуртській фондовій біржі Активний гравець світової дослідницької індустрії 1984 Відокремлюється і стає товариством з обмеженою відповідальністю; GfK-Nürnberg e.V. Зберігає свій статус неприбуткової організації 1990 Перетворено на акціонерне товариство Акцент на інтернаціоналізацію Травень 2005 Придбання NOP World Зростання завдяки знанням одержує новий вимір 1934 Засновано GfK-Nürnberg e.V. 1925 Засновано „Institut für Wirtschaftsbeob-achtung der deutschen Fertigware“ * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 5

* * GfK Group: короткий огляд 1,1 млрд. євро у 2006 році (2005: 937 млн. євро) Зростання: 18,7% (органічне: 5,4%) Дохід Понад 8200 постійних працівників Штат Маркетингові дослідження для 12 тисяч клієнтів по всьому світу, у яких інтегровані дані спеціальних опитувань та панельні дані Дослідницьке ноу-хау Консультації з маркетингу Основний бізнес Мережа Понад 115 компаній та філіалів у більш ніж 90 країнах на п’яти континентів USP Координація між підрозділами компанії: з 50 найбільших клієнтів 31 працює щонайменше з трьома підрозділами GfK * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 6

* GfK Group у світі Гватемала Гондурас Гонконг Греція Данія Домініканська Респ. Еквадор Естонія Єгипет Ємен Ізраїль Індія Індонезія Іран Ірландія Іспанія Італія Йорданія Казахстан Камбоджа Канада Катар Кенія Китай Кіпр Колумбія Корея Коста-Ріка Кувейт Латвія Литва Ліван Лівія Малайзія Марокко Мексика Нігерія Нідерланди Нікарагуа Німеччина Нова Зеландія Норвегія ОАЕ Оман Пакистан Панама ПАР Парагвай Перу Польща Португалія Пуерто-Ріко Росія Румунія Сальвадор Саудівська Аравія Сербія Сирія Сінгапур Словаччина Словенія США Таїланд Тайвань Танзанія Трінідад і Тобаго Туніс Туреччина Уганда Угорщина Україна Уругвай Філіппіни Фінляндія Франція Хорватія Чехія Чилі Чорногорія Швейцарія Швеція Ямайка Японія Австралія Австрія Азербайджан Алжир Аргентина Барбадос Бахрейн Беліз Бельгія Болгарія Болівія Боснія і Герцеговина Ботсвана Бразилія В’єтнам Велика Британія Венесуела * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 7

* 2 2 Позиція GfK на світових ринках 1 Панель електротоварів Панель домогосподарств - Медіа - 1 Дослідження фарма- цевтичного ринку - 4 GfK Group 1 1 1 1 1 * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 8

* Історія GfK Ukraine 1995 Компанія «Українські опитування та дослідження ринку – ЮСМ» заснована як незалежне приватне маркетингове агентство FESSEL-GfK стала власником ЮСМ, компанія ввійшла до групи GfK та змінила назву на GfK-USM 1998 Запуск CAPI вперше в Україні Створення студії телефонних інтерв'ю (CATI) 2001 Запуск першої в Україні споживчої панелі домогосподарств (Consumer Scan) 1999 Компанія виграла тендер на телевізійну панель 2002 Побудова та запуск ТВ-панелі 2003 2004 Запуск електропанелі (Retail and Technology) 2006 Компанію перейменовано на GfK Ukraine Компанія виграла тендер на телевізійну панель на 2008-2012 роки * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 9

* GfK Ukraine сьогодні Компанія GfK Ukraine є лідером в Україні в сфері маркетингових досліджень: 125 штатних співробітників Більш ніж 600 інтерв’юерів по всій країні 34 регіональних бригадири Студія CATI – 52 робочих місця CAPI – 15 комп'ютерів для проведення інтерв'ю Споживча панель – 5000 домогосподарств TВ панель – 1600 домогосподарств Панель електротоварів – 45 міст, 2219 торгових точок Кожен місяць в середньому: 15 000 особистих інтерв’ю 7 000 телефонних інтерв’ю (CATI) 50 фокус-групових дискусій * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 10

2 Метод та вибірка 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 11

* Метод та вибірка Метод: Особисті інтерв’ю вдома у респондента Вибірка: Адресна, репрезентативна відносно віку, статі та адміністративних районів міста Львова Розмір вибірки: 800 інтерв’ю з респондентами у віці від 18 років, які постійно проживають у місті Львові Максимальна похибка вибірки: 3,5% Метод відбору респондента: Випадковий маршрутний відбір Час проведення опитування: З 29 травня по 29 червня 2007 року. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 12

3 Лояльність до міста 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 13

* Лояльність та задоволеність станом справ у Львові N = 800 Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. Лояльність — це більше, ніж задоволеність Лояльність відображає не лише раціональне, а й емоційне ставлення до міста (гордість, любов) Лояльність вимірюється як середнє значення ступеню згоди із набором з 7 тверджень Лояльність до Львова є дуже високою… …але задоволеність станом справ у місті є значно нижчою (відповідь на питання “Наскільки ви в цілому задоволені станом справ у Львові?”) Отже, емоційна прив’язаність до міста є значно вищою, ніж раціональна * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 14

* N = 800 Твердження, які описують лояльність Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 15

* Основні фактори впливу на лояльність до міста Лояльність до міста Високі бар’єри до переїзду Розвиток міста Задоволеність різними аспектами власного життя Пошук альтернатив Львову 28% 22% Львівська слава Задоволеність можливостями для пошуку достойної роботи 21% 14% 8% 7% Відсоток відображає ступінь чутливості лояльності до різних сфер життя і сприйняття львів’ян Що вище відсоток, то більшою є сила впливу даного фактору на лояльність Ступінь впливу різних факторів на лояльність до міста оцінювався за допомогою регресійного аналізу. Набори сильно скорельованих змінних (фактори) були утворені за допомогою факторного аналізу. Психологія львів’ян Обставини життя львів’ян Імідж/сприйняття міста * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 16

* * Другорядні переваги 5 – Львівська слава Стратегічні переваги 1 – Високі бар'єри до переїзду 2 – Розвиток міста Нейтральний фактор 3 – Задоволеність різними аспектами власного життя     Другорядні недоліки 4 – Пошук альтернатив Львову 6 – Задоволеність можливостями для пошуку достойної роботи Матриця лояльності до Львова: аналіз проблем і переваг міста Не погоджується/незадоволений Менш важливо Погоджується/задоволений Більш важливо * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 17

* N = 800 Пошук альтернатив Львову і бар’єри до переїзду Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 18

* N = 800 Імідж Львова Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 19

* Основні характеристики, які визначають імідж Львова Львів – це чудове місто Унікальне місто Місто з чудовими людьми Популярне місто Культурне місто 24% 18% Місто з великими можливостями Красиве місто 16% 11% 11% 10% Високорозвинене місто 10% Відсоток відображає ступінь чутливості іміджу міста до різних аспектів сприйняття львів’ян Що вище відсоток, то більшою є сила впливу даного фактору на імідж міста Ступінь впливу різних характеристик на імідж міста оцінювався за допомогою регресійного аналізу. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 20

* * Другорядні переваги 6 – Красиве місто Стратегічні переваги 1 – Унікальне місто 3 – Популярне місто Матриця переваг і недоліків іміджу Львова Другорядні недоліки 4 – Культурне місто 7 – Високорозвинене місто Стратегічні недоліки 2 – Місто з чудовими людьми Не погоджується Погоджується Більш важливо Менш важливо Нейтральна іміджева характеристика 5 – Місто з великими можливостями * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 21

* N = 800 Задоволеність міською владою Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 22

* Ступінь впливу оцінок різних гілок міської влади на її загальну оцінку Задоволеність роботою львівської влади в цілому Задоволеність роботою обласної адміністрації Задоволеність роботою міської ради Задоволеність роботою мера 36% 34% 14% Що вище відсоток, то більшою є сила впливу оцінки даної гілки влади на її загальну оцінку Відсоток відображає ступінь впливу оцінки різних гілок міської влади та її загальну оцінку Ступінь впливу різних факторів на задоволеність роботою львівської влади оцінювався за допомогою регресійного аналізу. 16% Задоволеність роботою районної адміністрації * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 23

* * N = 800 Задоволеність побутовими аспектами життя у Львові Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 24

* N = 800 Назвіть все, що ви вважаєте найгіршим у Львові (відкрите запитання) % до всіх респондентів * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 25

4 Цінності львів’ян 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 26

* Задоволеність львів’ян життям Задоволеність життям львів’ян є дуже високою: 73% є скоріше задоволеними/ці