X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ

Завантажити презентацію

ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України 2012, Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 2

ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ   2012, управління інформаційно-телекомунікаційних технологій ОРІДУ НАДУ при Президентові України Ю. Б. Пігарєв, завідувач кафедрою інформаційних технологій та систем управління, начальник управління ІТТ, к.ф.-м.н., доцент

Слайд 3

Загальні відомості про інститут | Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України при Президентові України є вищим навчальним закладом ІV рівня акредитації. інститут співпрацює з органами державної влади та місцевого самоврядування Автономної Республіки Крим, Вінницької, Миколаївської, Одеської, Херсонської областей та міста Севастополь і готує для цих областей магістрів державного управління. З 2006 р. в Національній академії державного управління при Президентові України та її регіональних інститутах державного управління (в Дніпропетровську, Львові, Одесі та Харкові) проходить підготовка слухачів за заочно-дистанційною формою навчанняза спеціальністю "Державне управління" (тривалість навчання 30 міс., 2,5 роки).

Слайд 4

Співпраця з органами влади | Інститут постійно та плідно співпрацює з органами влади Півдня України з питань створення умов безперервного професійного навчання державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, надання якісних освітніх послуг. Робота Інституту з підвищення кваліфікації кадрів здійснюється в двох напрямках: з державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування IV категорії посад Півдня України та підвищення кваліфікації кадрів Одеської області V-VII категорій посад.

Слайд 5

Educational Testing Service (ETS) | Міжнародна сертифікація ЦДН Впровадження міжнародної процедури проведення он-лайнового тестування Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 6

AFRICA-LAC INTEGRATED NETWORK S&E ASIA INTEGRATED NETWORK Senegal Mauritania Guinea IVC Ghana Togo Burkina Faso Mali Angola Bolivia Zimbabwe Cameroon Zambia Mozambique Ethiopia Tanzania Kenya Uganda Mozambique DL Ethiopia DL Rwanda Madagascar CAR South Africa Niger Benin Malawi Peru Ecuador Columbia Paraguay Haiti Brazil Argentina Guatemala Venezuela Mexico Sri Lanka Indonesia West Bank Egypt Yemen Saudi Arabia Morocoo Honduras Nicaragua Costa Rica Jamaica Azerbaijan Nigeria Burundi Congo Eritrea Chad China Nepal Bangladesh Pakistan Thailand India Laos Cambodia Vietnam Philippines Japan Korea Washington Ukraine Uzbekistan Kazakhstan CENTRAL ASIA INTEGRATED NETWORK Armenia Kyrgyzstan Russia Lithuania Estonia Moldova ECA INTEGRATED NETWORK Poland Turkey Hungary Croatia Bosnia Albania Belgium England Romania Macedonia Bulgaria France Latvia Belarus Georgia НАДУ та РІДУ GDLN – навчальна мережа глобального розвитку | Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 7

Відеоконференція | Відеоконференцзв’язок Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 8

П’ять років поспіль інститут визнається кращим серед вищих закладів освіти гуманітарного профілю Одещини. Навчальну, методичну та наукову діяльність на постійній основі здійснюють 26 професорів і докторів наук, 78 доцентів і кандидатів наук, що складає 85 % загального складу викладачів і науковців інституту . У 2010 році вперше серед навчальних закладів системи Національної академії державного управління при Президентові України та вищих навчальних закладів Півдня України інститут отримав міжнародні сертифікати IQNet та DQS, що підтверджують успішне впровадження і використання системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001: 2008. В інституті запроваджено систему моніторингу якості навчального процесу з використанням сучасних інформаційних технологій. Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України 3

Слайд 9

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України “Деякі питання організації електронного документообігу та звітності” від 9 вересня 2009 р. N 1087-р, рішень Вченої ради інституту від 30 червня 2009 року № 130/7-5 “Про відкриття спеціалізації Електронне урядування” та № 130/7-6 “Про впровадження в інституті системи електронного документообігу” в інституті побудовано спеціалізований комп’ютеризований клас. Комп’ютерний клас використовується у навчальному процесі з підготовки магістрів державного управління та підвищення кваліфікації кадрів для вивчення технологій електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 10

Міжрегіональна інформаційно–освітня мережа (МІОМ) (регіональні інститути та ЦПКК) Одеса Львів Харків Київ Дніпропетровськ Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Слайд 11

Дистанційне навчання Дистанційне навчання – це навчання, яке передбачає активне спілкування між викладачем і слухачем (студентом) за допомогою сучасних педагогічних та інформаційно – телекомунікаційних технологій (ІТТ). Така форма навчання дає свободу вибору місця, часу та темпу навчання. Сінхрон. навчання Асінхрон. навчання ДН Установча сесія Сучасні педагогічні та інформаційно – телекомунікаційні технології, які з’єднують теорію і практику ДН переходять в нову якість, стають “середовищем знань” ( knowledge-media). Основні напрямки діяльності Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України СЦЕНАРІЇ В один час У різний час В одному місці Викладання в аудиторії, консультації й семінари, при очному спілкуванні, практичні заняття та заняття в школах з гуртожитками. Центри з навчальними ресурсами, які учні можуть відвідувати у свій вільний час. У різних місцях Аудіо- та відеоконференції; телебачення з однобічними відеопередачами; двостороннє використання аудіозаписів; радіо з можливістю одержувати відповіді від учнів; спілкування по телефону та консультації. Заняття вдома, конференції за допомогою комп'ютера, консультаційна підтримка по електронній пошті, спілкування по факсимільній пошті

Слайд 12

Історичні етапи розвитку та становлення дистанційного навчання 1856 р. – початок розвитку дистанційного навчання. Створення Інституту в Берлині, заснованому на заочній формі навчання іноземних мов. У 1850 р. - в Росії створено перший Інститут заочного навчання. Еволюцію дистанційного навчання за аналітичним оглядом UNESCO Institute for Information Technologies in Education визначили три покоління засобів. Засоби першого покоління: написані від руки чи друковані матеріали, що з середини ХІХ століття залізницею та поштою розповсюджувалися інструкторами серед великої кількості географічно розділених учнів; з 20-х років ХХ століття - радіокурси; з 50-х років ХХ століття – телевізійні курси. За матеріалами аналітичного огляду UNESCO Institute for Information Technologies in Education: [http://unesdoc.unesco.org/images/0015/001500/150097eo.pdf]

Слайд 13

Друге покоління засобів (з 1969 р. – рік створення Відкритого університету Великобританії): високоякісні навчальні матеріали (переважно друковані, в комплекті з радіо- та телематеріалами, аудіозаписами), що відобразили комплексний підхід до організації дистанційного навчання та відрізнялися високою вартістю підготовки. Саме у цей час формується соціальна функція дистанційного навчання – надання освітніх послуг всім тим, хто бажає навчатися, але не має можливості змінити звичний спосіб життя та відвідувати регулярно навчальний заклад. Третє покоління засобів: інформаційні та телекомунікаційні, що забезпечили двосторонній синхронний/асинхронний обмін інформацією різних форматів (текст, графіка, звук, анімація) та суттєво полегшили взаємодію між наставником і тими, хто навчається, останніх між собою. За матеріалами аналітичного огляду UNESCO Institute for Information Technologies in Education: [http://unesdoc.unesco.org/images/0015/001500/150097eo.pdf] Історичні етапи розвитку та становлення дистанційного навчання

Слайд 14

Генеалогія дистанційного навчання (в залежності від засобів комунікації) За матеріалами Американської асоціації дистанційного навчання (USDLA)

Слайд 15

Спрощена модель Рівні моделі

Слайд 16

Дистанційне навчання

Слайд 17

Дистанційне навчання – сукупність наступних заходів: засоби надання навчально-методичного матеріалу студенту; засоби контролю успішності студента; засоби консультації студента програмою - викладачем; засоби інтерактивної співпраці викладача і студента; можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією, коригування помилок. Дистанційне навчання

Слайд 18

Переваги дистанційного навчання: Дистанційне навчання По-перше,навчання проходить за схемою "24x7" або "anywhere-anytime". Тобто, той хто навчається, може сам обирати час і місце навчання (з дому, з роботи і т.д.). По-друге, індивідуальний підхід до кожного. Викладач дистанційної форми виступає більше у ролі помічника, наставника, радника, саме тому за кордоном він називається tutor (тьютор). Крім індивідуальної роботи, в системах дистанційного навчання часто організується робота у невеликих групах. Робота у групах може мати суттєвий вплив на засвоєння навчального матеріалу. По-третє, обмежена тривалість при високій якості навчання.

Слайд 19

Дистанційне навчання Необхідні умови для дистанційного навчання: По-перше, доступ до комп'ютера. По-друге, вихід до мережі Internet. Якщо такої можливості немає, можлива кейсова форма: коли студенту видається так званий "кейс", що містить усі необхідні навчальні матеріали і посібники. По-третє, бажання навчатися і вміння працювати самостійно. Це дуже важливо, тому що саме від цих двох рис залежить ефективність всього навчального процесу.

Слайд 20

Загальнодержавне нормативно-правове забезпечення Регіональне нормативно-правове забезпечення Інституційне нормативно-правове забезпечення