СИСТЕМА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Обдарованість людини - це маленький паросточок, який ледве прокльовується із землі і вимагає до себе величезної уваги. Необхідно пестити і леліяти, доглядати за ним зробити все необхідне, щоб він виріс і дав рясний плід. В.А.Сухомлинский
Скарби школи Не можна людині дати знання, можна тільки їй допомогти відкрити ці знання у собі. Галілео Галілей
1. Творча технічна творчість; конструювання. 2. Інтелектуальна і академічна високий рівень IQ; здатність до практичного одержання знань; високий рівень розвитку психологічних процесів (пам’ять, увага).. 3. Практична - адекватна самооцінка ; - уміння використовувати свої позитивні якості.
Шляхи розвитку творчих здібностей обдарованих дітей Стимулювати і підтримувати ініціативу учнів, самостійність; створювати проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви; допомагати оволодівати технічними засобами для записів; розвивати критичне сприйняття дійсності; під час занять чітко контролювати досягнуті результати та давати завдання підвищеної складності, створювати ситуації самоаналізу, самооцінки, самопізнання; залучати до роботи з розробки та впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створювати ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення; використовувати творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів масових заходів, відкритих та семінарських занять, свят.
Із скарбниці досвіду: Створення опорних схем і ведення зошита ОК Моделювання Проект уроку Робота з класом з використанням ІКТ Відновлення і поповнення банку даних обдарованих дітей з математики, фізики, інформатики
Модель – умовний образ складного об”єкту. Види моделей: План Рівняння Опис Зображення Схема Креслення Граф Графік Живі моделі Урок – семінар у 7 кл. Тема “Визначення фокусної відстані лінзи”
Урок – проект з елементами рольової гри в 6 класі з курсу “Раціональні числа” Тема «Додавання і віднімання раціональних чисел» Мета: створення цілісного образу числа; допомога в організації розробки учнів власних версій походження від’ємних чисел; створення власної дитячої символіки чисел; створення загальної об'ємної моделі “Число, його походження, розвиток”.
Індивідуальна робота Шибівська Тетяна, учениця 7 класу, переможець шкільної олімпіади з фізики Відмінниця навчання, творча , вихована дівчинка у 7 класі
Гаращак Юлія, учениця 7 класу, переможець шкільної олімпіади з математики Підготовка до участь в районній олімпіаді з математики Нестерук Ольга– активна учасниця Всеукраїнських предметних олімпіад
Всеукраїнського фізичного конкурсу "Левеня" Міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру" Міжнародний конкурс з інформатики «Бобер»
Метою конкурсів є залучення учнів у цікавий і пізнавальний світ математики, фізики, інформатики,. Гра цікава як призерам Всеукраїнських олімпіад із різних предметів, так і тим, хто лише починає засвоювати ази цих чудових наук. Тепер це наймасовіше математичне та інтелектуальне змагання серед школярів нашої школи
«Нам сучасникам не байдуже, Що перейде у спадок молодшим. Нам у майбутнє з тим ввійти дано, Що ми зараз творимо і значим» С. Макітов
Генії падають з неба. І на один раз, коли він зустрічає ворота палацу, приходиться сто тисяч випадків, коли він падає мимо. Дідро.
Схожі презентації
Категорії