X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Нестандартні уроки іноземної мови у школі

Завантажити презентацію

Нестандартні уроки іноземної мови у школі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті передбачає реалізацію принципу гуманізації освіти, методологічну переорієнтацію процесу навчання з інформативної форми на розвиток особистості, індивідуально-диференційований і особистісно орієнтований підходи до навчання. У цьому процесі найважливіше місце належить уроку – основній формі навчання, а також його різновиду – нестандартному уроку. Удосконалення методики проведення нестандартного уроку розглядається нами як один із найважливіших напрямків підвищення пізнавального інтересу до вивчення іноземної мови, якості знань учнів. У свою чергу вдосконалення методики проведення нестандартного уроку передбачає знання вчителем педагогічної науки і його спроможність оцінювати свою роботу. Зміни в навчальному процесі ставлять нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнтована на учня, і це викликає необхідність по-новому підійти до проблеми нестандартного уроку.

Слайд 3

«Нестандартний урок – це імпровізоване навчальне заняття, що має нестандартну структурую» А. Бородай «Нетрадиційні форми уроку – інтерактивні форми уроку, які характеризуються субєкт-субєктною позицією в системі «Учитель-учень”, різноманітністю видів діяльності, які базуються на активних методах навчання» О. Трофимова «Нестандартний урок народжується завдяки нестандартній педагогічній теорії, вдумливому самоаналізу діяльності вчителя, передбаченню тих процесів, які відбуваються на уроці, а найголовніше – завдяки відсутностя штампів у педагогічнчй технології.» О. Митник і В. Шпак Отже, нетрадиційний урок ми визначаємо як урок, що характеризується нестандартним підходом до відбору змісту навчального матеріалу, поєднання різних методів навчання, зовнішнього оформлення.

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9