X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Міжнародна торгівля"

Завантажити презентацію

"Міжнародна торгівля"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Міжнародна торгівля

Слайд 2

Міжнародна торгівля (МТ) – історично перша форма МЕВ(міжнародні економічні відносини), що являє собою обмін товарами та послугами між державно оформленими національними господарствами. Зовнішня торгівля (ЗТ) – це торгівля однієї країни з іншими, яка складається з оплачуваного вивезення (експорту) та ввезення (імпорту) товарів та послуг.

Слайд 3

Фактори, що обумовлюють зростання обсягів МТ Розвиток МПП(vіжнародний поділ праці), інтернаціоналізація виробництва; Активна діяльність ТНК(транснаціональна компанія) на світовому ринку; НТР(науково-технічна революція), яка сприяла оновленню капталу і виникненню нових галузей промисловості; Регулювання МТ в межах СОТ(світова організація торгівлі ); Лібералізація міжнародної торгівлі (в країнах, де діє режим найбільшого сприяння середній митний тариф знизився з 14,1% у 1995р. до 9,4% у 2007р. ); Розвиток торгово-економічної інтеграції (створення ВЕЗ, торговельних союзів); Здобуття політичної незалежності колишніми колоніальними країнами.

Слайд 4

Особливості сучасного етапу розвитку МТ Інтелектуалізація МТ (частка високотехнологічної продукції в експорті США, Швейцарії, Японії – понад 20%, Німеччини, Франції – понад 15%); Збільшення питомої ваги готових виробів та напівфабрикатів і відповідно зменшення частки сировинних та продовольчих товарів ; Інтенсифікація обміну продукцією інтелектуальної власності: ліцензії, ноу-хау, інжинірингові послуги; Експорт/імпорт послуг виокремився в найбільш динамічно зростаючий сектор економіки; Формування переважно довгострокових взаємовідносин між контрагентами та збільшення питомої ваги внутрішньокорпоративних поставок всередині ТНК (до 30% взаємної торгівлі промислово розвинених країн); Активізація зустрічної торгівлі (до 40% МТ); Посилення конкуренції між країнами Тріади; Розподіл глобальної торговельної системи на потужні блоки (НАФТА – ЄС – АТЕС).

Слайд 5

Темпи зростання ВВП та міжнародної торгівлі за регіонами світу у 2006-2008рр., % ВВП Експорт Імпорт СВІТ Північна Америка США Південна та Центральна Америка Європа ЄС-27 СНД Африка Середній Схід Азія Китай Японія Індія НІК (дракони)

Слайд 6

Топ-10 з-поміж 30 країн-ключових експортерів та імпортерів на ринку товарів у 2008р.

Слайд 7

Основні країни-експортери промислових товарів

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка