X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дослідження успішності вступу абітур'єнтів до ВНЗ України на основі ЗНО у 2009 та 2010 рр.»

Завантажити презентацію

Дослідження успішності вступу абітур'єнтів до ВНЗ України на основі ЗНО у 2009 та 2010 рр.»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

«Дослідження успішності вступу до ВНЗ України на основі ЗНО у 2009 та 2010 рр.» Гудзинський В.Є., керівник проекту “ТІМО” 18 березня 2011 р.

Слайд 2

ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ СИСТЕМИ ВСТУПУ ДО ВНЗ НА ОСНОВІ ЗНО Ефективність: забезпечення відбору до ВНЗ осіб, здатних успішно навчатися за певним напрямом. Справедливість: відхилення успішності при вступі до ВНЗ на основі ЗНО для соціально значимих груп абітурієнтів (за гендерною ознакою, місцем проживання, типом навчального закладу та ін.) Органічність або суспільне сприйняття рівень громадського схвалення (випускники ЗНЗ, вчителі студенти ВНЗ, викладачі,)

Слайд 3

МЕТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ СИСТЕМИ ВСТУПУ ДО ВНЗ НА ОСНОВІ ЗНО Розробка методології, технології та напрямів моніторингу кількісних оцінок успішності вступу до ВНЗ на основі ЗНО. Дослідження кількісних оцінок успішності при вступі до ВНЗ на основі ЗНО для соціально значимих груп абітурієнтів. Порівняння кількісних оцінок успішності при вступі до ВНЗ на основі ЗНО для абітурієнтів 2009 та 2010 рр.

Слайд 4

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО – загальнодержавна успішність вступу (частка зарахованих до ВНЗ від загальної кількості бажаючих вступити до ВНЗ) – успішність вступу для соціальної групи (частка зарахованих до ВНЗ у певній соціальній групі від загальної кількості бажаючих вступити до ВНЗ у цій соціальній групі) Чим менше відхилення успішності вступу до ВНЗ для різних соціально значимих груп від загальнодержавного рівня успішності вступу, тим система вступу до ВНЗ є більш справедливою у забезпеченні рівного доступу до вищої освіти. Кожна демократична країна, кожне громадянське суспільство піклується про те, щоб справедливість системи вступу до ВНЗ постійно покращувалася - прямувала до нуля міра нерівності успішності при вступі до ВНЗ для соціально значимих категорій населення; поточний стан нерівності успішності при вступі до ВНЗ у більшості розвинених країн не перевищує 15% (США, Скандинавські країни).

Слайд 5

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО База даних дослідження У межах цього дослідження було сформовано базу даних стосовно всіх студентів, які вступили до ВНЗ за результатами ЗНО у 2010 році. Цю базу було отримано в результаті внесення в реєстраційну базу даних ЗНО 2010 року Українського центру оцінювання якості освіти даних про вступ до ВНЗ, які подавали ВНЗ в систему “Конкурс” БД містить неперсоніфіковану інформацію про учасників ЗНО (є анонімною).

Слайд 6

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО 2009 р. 2010 р. Загальна кількість учасників ЗНО 2010 по Україні 433518 226611 52.273% Загальна кількість учасників ЗНО 2009 по Україні 460710 264005 57.304% Зареєстровано учасників ЗНО Поступило до ВНЗ Успішність вступу до ВНЗ

Слайд 7

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО 2009 р. 2010 р.

Слайд 8

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО 2009 р. 2010 р.

Слайд 9

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО 2009 р. 2010 р.

Слайд 10

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО 2009 р. 2010 р.

Слайд 11

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО 2009 р. 2010 р.

Слайд 12

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО Провести фахове обговорення показників успішності вступу до ВНЗ на основі ЗНО для забезпечення безперервного контролю цих показників при прийнятті управлінських рішень в галузі освіти. Провести фахове обговорення кількісних оцінок успішності вступу до ВНЗ на основі ЗНО. Створити систему збору, інтегрування, зберігання та обробки інформації, яка стосується навчальних досягнень учнів у ЗНЗ, результатів ЗНО, успішності навчання у ВНЗ. Пропозиції

Слайд 13

Успішність вступу до ВНЗ на основі ЗНО Проведене дослідження підтверджує інформативність, роздільну здатність та чутливість кількісних показників успішності вступу до ВНЗ на основі ЗНО. На основі цієї методології можна здійснювати та поглиблювати моніторинг динаміки змін показників якості системи вступу до ВНЗ на основі ЗНО

Слайд 14

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зовнішнє незалежне оцінювання