X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Давньогрецький театр"

Завантажити презентацію

"Давньогрецький театр"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПОХОДЖЕННЯ Давньогрецького ТЕАТРУ

Слайд 2

Театр у Давній Греції був державною установою, і організацію театральних вистав брала на себе держава, призначаючи для цієї мети спеціальних осіб. Драми ставилися на трьох святах на честь Діоніса: на Малих, або Сільських, Діонісіях (в грудні-січні за нашим календарем); Ленеях (у січні-лютому); на Великих, або Міських, Діонісіях (у березні-квітні). Драматичні вистави проходили як змагання драматургів, хорегов, акторів. В них брали участь три трагічних і три комічних поета. Кожен з трагиков повинен був представити чотири п'єси: три трагедії і одну сатировскую драму. Трагедії були пов'язані єдиним сюжетом. Після них ставилася сатировская драма. той же сюжет, що і трагедії. Трагічна трилогія і сатировская драма становили тетралогію. Комічні поети представляли по одній комедії. Змагання тривали три дні.

Слайд 3

Кожен день з ранку грали тетралогію одного драматурга; під вечір виконували одну комедію. До участі в змаганнях допускалися тільки нові твори; якщо ставилися старі, вже игравшиеся, то вони йшли поза конкурсом. Дозвіл на постановку п'єси драматурги отримували від архонта (вища посадова особа в Афінах). Він же давав драматургам дозвіл набрати хор. Всі витрати, пов'язані з навчанням хору, виготовленням костюмів, репетиціями і т. д., брали на себе багаті громадяни Афін. Громадянин, який підготував хор для драматичних змагань, називався хорегом. Для драматичних змагань потрібно шість хорегов, так як у кожного драматурга був свій хор. Хоча витрати по організації та підготовці хору складали досить значну суму нестачі в хорегах в період розквіту афінської демократії не спостерігалося. Виконання обов'язків хорега було справою дуже почесним. Вважалося, що хореги, актори і члени хору перебувають під особливим заступництвом божества. Всі вони на час підготовки до драматичних змагань звільнялися навіть від військової служби.

Слайд 4

Судили на змаганнях особливі виборні особи. Для перемогли драматургів були встановлені три нагороди. (Зайняти на змаганнях третє місце значило, однак, по суті потерпіти поразку.) Перемогли драматурги отримували від держави гонорар і нагороджували вінком з плюща. На частку хорегов, які підготували хор для перемогли драматургів, випадала ще велика честь: хорег мав право спорудити пам'ятник в ознаменування своєї перемоги. На п'єдесталі пам'ятника вказувалося час подання, ім'я переможця драматурга, назва його п'єси і ім'я хорега. Результати змагань вносилися, крім того, особливий протокол, який зберігався в державному архіві Афін. Такі протоколи називалися дидаскалиями.

Слайд 5

Спочатку місце для вистав влаштовувалося в Стародавній Греції дуже просто: хор зі своїми співами і танцями виступав на круглій утрамбованої майданчику - орхестре(від дієслова орхеомай - «танцюю»), навколо якої і збиралися глядачі. Але в міру того як зростало значення театрального мистецтва в суспільному і культурному житті Греції за море ускладнення драми виникла необхідність в удосконаленнях Горбистий ландшафт Греції підказав найбільш раціональне пристрій сценічного майданчика і глядацьких місць: орхестра стала розташовуватися біля підніжжя пагорба, а глядачі розміщувалися по його схилу. Театральні споруди не були саме-стоятельными будівлями, типу міського будівлі храму. вони як правило, входили в який-небудь, архітектурний ансамбль. Наприклад, театр Діоніса в Афінах (споруджений ок. 500 г до н е..) розташований на склепі Акрополя; театр в Епідаврі (сер. IV ст. до н. е.) входив в ансамбль святилища бога-цілителя Асклепія. Всі давньогрецькі театри були відкритими і вміщували величезну кількість глядачів. Афінський театр Діоніса наприклад, вміщав до 17 тисяч осіб, театр в Епідаврі - до 10 тисяч. .

Слайд 6

Розмір театру визначався діаметром орхестри (від 11 до 30 м). Скена розташовувалася по дотичній до окружності орхестри Передня стіна скени - проскений, мав зазвичай вигляд колонади, - зображував фасад храму або палацу. До скене примикали два бічних будови, які називалися параскенияли. Параскении служили місцем для зберігання декорації та іншого театрального майна; при необхідності параскении, як н проскений, могли зображати фасад житла або храму і обіграватися по ходу дії драми. Між скеной і місцями для глядачів, що займали дещо більше половини кола, знаходилися проходи - породи, через які до початку вистави в театр входили глядачі, а потім вступали на орхестру хор і актори, які прибули - але ходу дії - «з міста», «з гавані», «з чужої країни». В V і IV ст. до н. е. грецькі актори грали па орхестре перед проскением.

Слайд 7

Спасибі за увагу

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Всесвітня історія