Давньогрецький театр. Есхіл
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Бліцопитування1 Відповідь На честьякогобогавлаштовувалисьпершівистави? БогаДіонісія Продовжитьфразу : трижанридавньогрецькоїдрами.. трагедія,комедіята драмасатирів жанридавньогрецькоїдрамивиниклиз обрядовихпісеньтаігор Давньогрецькийтеатрпоєднував декламацію,музику,співи,танці Обов'язковимперсонажемтрагедії хор
Загальний вигляд театру Розгляньте театр Діоніса в Афінах(1) та театр в Епідаврі(2), котрі вміщували 15 000 – 17 000 глядачів. Знайдіть основні частини будівлі: орхестру, скену, театр.
Феорикон- «видовищні гроші». Буква на квитку позначала сектор, а місць не було. Можна було зайняти будь-яке місце , починаючи з другого ряду
Бліцопитування2 Відповіді Продовжитьфразу : Усіролівдавньомутеатрівиконували… чоловіки Характернимиособливостямиакторськоговбранняє … котурнита маски Найкращогоздраматургівнагороджували вінкомз плюща Присутністьнаспектаклідорівнювалавиконанню… громадськихобов'язків Театрбувшколою … соціального виховання Авторівтрагедіїназивали… «вождямимудрості»
Видатні драматурги 1 2 3 4 Розгляньте скульптурні портрети давньогрецьких драматургів: 1) Есхіла ( 525 – 456 роки до н.е.); 2) Софокла ( 496 – 406 роки до н.е.); 3)Евріпіда ( 480 – 406 роки до н.е.); 4) Арістофана (446-385 роки до н.е.). Кого з них і чому називають “батьком трагедії”?
«Батьком трагедії» називають Есхіла, оскільки це найдавніший трагік, чиї твори дійшли до наших днів.
Дата народження – 525 рік до н.е. Місце народження – Елевсін, передмістя Афін Батьки – аристократи-землевласники, батько Евфаріон 480-490 рр.до н.е. – участь у подіях греко-перської війни. У 490 р.до н.е. був учасником битви при Марафоні, вірогідно був учасником морського бою при Саламіні (про що свідчать достовірні описи у трагедії «Перси») 472р до н.е. – емігрував до Сицилії з невідомих причин, де жив при дворі сіракузького володаря Гієрона до самої смерті 456р. до н.е. – Есхіл помер Світогляд – поборник миру та демократії, наділений філософським баченням світу, тяжіє до глобальних проблем у творчості та створенні величних , граціозних картин та образів.
Драма ( від гр..drama – дія) – один із трьох літературних родів (поряд з епосом і лірикою), що зображує складний і серйозний конфлікт, напружену боротьбу між дійовими особами Трагедія ( від гр.. tragoedia, букв. – козлина пісня) – драматичний жанр, в основу якого покладений дуже гострий та непримиренний суспільний конфлікт, який часто завершується смертю героя або героїв. Комедія – драматичний жанр, що висміює негативні суспільні явища ,людські вади
Структура трагедії Парод (з гр. «виступ», «прохід») - перша частина хору. Епісодії (з гр. «привхід») - діалогічна частина. Стасими - «стоячі пісні хору». Ексод- наслідок, фінал трагедії, завершальна пісня хору
У тому твій небесний гріх, Що людям зменшив ти страждання, Що світлом розуму й пізнання На боротьбу озброїв їх. Дж. Г. Байрон
Благодіяння Прометея Дав вогонь Навчив ремеслам Навчив будувати кораблі Навчив розуміти прикмети Лікуватися Добувати корисні копалини науки Запрягати коней у колисніцю
Завдання для класу: Опрацювати матеріали статті підручника про Софокла та його творчість ( с.131-132) Прочитати уривки із трагедії «Антігона», дати відповідь на запитання підручника (с.133-138) Достатній рівень. Скласти план характеристики образу Прометея. Високий рівень. Виконати одне завдання на вибір. 1. Написати твір “Чи є місце Прометеям у сучасному житті?” 2. Підготувати повідомлення про постановки на сценах українських театрів трагедій Софокла Домашнє завдання
Схожі презентації
Категорії