ЖИТТЯ ЛЮДИНИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Визначте тему уроку! “ Ми цінуємо життя і дорожимо ним саме тому,що воно не бесконечне.” Б.Урланіс
Мета уроку: обговорити вікові етапи людського життя; та його особливості; визначити фактори тривалості життя лю- дини; віднайти різницю між поняттями “сенс”та “мета” і дати відповідь на запитання “Для чого людина живе?”; усвідомити сенс,мету та свій життєвий шлях філософськи підійти до розгляду пробле- ми смерті та бесмертя людської душі.
Цільові завдання: визначити для себе,що ж таке ”ЩАСТЯ”; виховувати повагу до людей різного віку і різних способі життя; осудити: А) прояви насильства,ворожнечі у людських взаємовідносинах; Б) шкідливі звички; В) цинізм та егоїзм у стосунках між ровесниками і представниками різної статі.
Вікові етапи людського життя: ОТРОЦТВО від 11- 12 до 14-15 років. ЗРІЛІСТЬ від 25 до 60 років. ДИТИНСТВО до 11-12 років. СТАРІСТЬ від 60- ? ЮНІСТЬ від 14-15 до 25 років.
Обговорюємо: Які особливості різних вікових ета – пів людського життя: їх переваги і недоліки;
Обговорюємо: Від чого залежить тривалість люд – ське життя і завдяки чому можна його продовжити?; Які чинники впливають на життя?
Сенека (4ст.до н.е.- 65р.н.е.) “Найкращий спосіб продовжити життя, його тривалість- це не вкорочувати йо- го” Давньоримський філософ.
3.Роздуми про смерть: Толстой Л.М. “Найжахливіше лихо, смерть,не має до нас ні- якого відношення: коли ми є, то смерті ще немає, а коли смерть настає,то нас уже нема.” “ Коли життя благо , то благо і смерть,яка є необхідною умовою жит- тя.” Епікур(341-270 до н.е.)
Смерть, як позитив. Заради ідеї,переко – нання. Заради Батьківщини. Заради життя інших людей.
Дж. Бруно про героїчну смерть: “ Краще гідна і героїчна смерть,ніж негідний і підлий тріумф. ”
Правила мудрого життя: А) Умій бачити в житті все те хороше, що у ньому є; Б) Не надавай особливого значення дріб – ниця життя; В) Завжди з оптимізмом сприймай життя.
В) право на життя по – винно поважатися інши- ми людьми; Г) забеспечуватись сус- сільством;
Дискусійні питання для обгово – рення: Чи погоджуєтесь ви з тим,що люди- на є найвищою цінністю? У чому ви вбачаєте щастя власного життя? Що, на вашу думку, необхідно, аби бути щасливим? Що означає знайти себе?
ПІДСУМКИ: “Перший твій обо- в`язок у тому,щоб зро- бити щасливим себе . Якщо ти сам щасли – вий, то зробиш щас – ливим інших.Щасли – вий може бачити ли – ше щасливих навко – ло себе.” ФЕЙЄРБАХ
Платон М.Островський “Дбаючи про щас – “Життя потрібно про- тя інших, ми знахо – жити так, щоб не було димо своє власне .” непстерпно соромно з за бесцільно прожиті роки.”
Домашнє завдання: Опрацювати § 4-5 ст.39-72 (усно); 2. Написати твір-мініатюру на тему “ Що для мене є щастя?”;
Схожі презентації
Категорії