X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ЖИТТЯ ЛЮДИНИ

Завантажити презентацію

ЖИТТЯ ЛЮДИНИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Визначте тему уроку! “ Ми цінуємо життя і дорожимо ним саме тому,що воно не бесконечне.” Б.Урланіс

Слайд 2

Тема уроку: ЖИТТЯ ЛЮДИНИ.

Слайд 3

Мета уроку: обговорити вікові етапи людського життя; та його особливості; визначити фактори тривалості життя лю- дини; віднайти різницю між поняттями “сенс”та “мета” і дати відповідь на запитання “Для чого людина живе?”; усвідомити сенс,мету та свій життєвий шлях філософськи підійти до розгляду пробле- ми смерті та бесмертя людської душі.

Слайд 4

Цільові завдання: визначити для себе,що ж таке ”ЩАСТЯ”; виховувати повагу до людей різного віку і різних способі життя; осудити: А) прояви насильства,ворожнечі у людських взаємовідносинах; Б) шкідливі звички; В) цинізм та егоїзм у стосунках між ровесниками і представниками різної статі.

Слайд 5

1. Життя людини. ЛЮДИНА

Слайд 6

Вікові етапи. ? ? ? ? ? Озвучте схему. ЛЮДИНА

Слайд 7

Вікові етапи людського життя: ОТРОЦТВО від 11- 12 до 14-15 років. ЗРІЛІСТЬ від 25 до 60 років. ДИТИНСТВО до 11-12 років. СТАРІСТЬ від 60- ? ЮНІСТЬ від 14-15 до 25 років.

Слайд 8

Обговорюємо: Які особливості різних вікових ета – пів людського життя: їх переваги і недоліки;

Слайд 9

2. Тривалість людського життя:

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

2.САМОВИ- ХОВНИЙ

Слайд 13

3. Суспільний фактор:

Слайд 14

Обговорюємо: Від чого залежить тривалість люд – ське життя і завдяки чому можна його продовжити?; Які чинники впливають на життя?

Слайд 15

Сенека (4ст.до н.е.- 65р.н.е.) “Найкращий спосіб продовжити життя, його тривалість- це не вкорочувати йо- го” Давньоримський філософ.

Слайд 16

Народження Народження Життя Смерть

Слайд 17

3.Роздуми про смерть: Толстой Л.М. “Найжахливіше лихо, смерть,не має до нас ні- якого відношення: коли ми є, то смерті ще немає, а коли смерть настає,то нас уже нема.” “ Коли життя благо , то благо і смерть,яка є необхідною умовою жит- тя.” Епікур(341-270 до н.е.)

Слайд 18

Смерть, як позитив. Заради ідеї,переко – нання. Заради Батьківщини. Заради життя інших людей.

Слайд 19

Дж. Бруно про героїчну смерть: “ Краще гідна і героїчна смерть,ніж негідний і підлий тріумф. ”

Слайд 20

Смерть,як негатив. Суїцид. Злочин.

Слайд 21

Правила мудрого життя: А) Умій бачити в житті все те хороше, що у ньому є; Б) Не надавай особливого значення дріб – ниця життя; В) Завжди з оптимізмом сприймай життя.

Слайд 22

3.СЕНС 4. МЕТА

Слайд 23

4.Право на життя Обговорюємо ст.27 КУ.: а) право на свободу; б) високу відпові- дальність;

Слайд 24

В) право на життя по – винно поважатися інши- ми людьми; Г) забеспечуватись сус- сільством;

Слайд 25

Зруйнувати життя можна:

Слайд 26

5.Повнота і щас- ття життя.

Слайд 27

Дискусійні питання для обгово – рення: Чи погоджуєтесь ви з тим,що люди- на є найвищою цінністю? У чому ви вбачаєте щастя власного життя? Що, на вашу думку, необхідно, аби бути щасливим? Що означає знайти себе?

Слайд 28

ПІДСУМКИ: “Перший твій обо- в`язок у тому,щоб зро- бити щасливим себе . Якщо ти сам щасли – вий, то зробиш щас – ливим інших.Щасли – вий може бачити ли – ше щасливих навко – ло себе.” ФЕЙЄРБАХ

Слайд 29

Платон М.Островський “Дбаючи про щас – “Життя потрібно про- тя інших, ми знахо – жити так, щоб не було димо своє власне .” непстерпно соромно з за бесцільно прожиті роки.”

Слайд 30

Домашнє завдання: Опрацювати § 4-5 ст.39-72 (усно); 2. Написати твір-мініатюру на тему “ Що для мене є щастя?”;

Слайд 31

ПРЕЗИНТАЦІЯ методичної розробки уроку викладача суспільних дисциплін ШКІРИ Н.З. Калуш 2009

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота