Проект «Мій край - моя історія жива»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проект «Мій край - моя історія жива» Підготували: вчитель української мови та літератури учні ЗОШ № 21
Мета проекту: розширити знання дітей з історії рідного селища; ознайомити учнів із школою як першим освітнім центром в місті Дзержинськ, історією її виникнення; вивчення та активізація патріотичного виховання підростаючого покоління на прикладах героїчних подвигів учнів та вчителів школи у боротьбі з фашизмом і прагнення українського народу до волі й незалежності; виховати в учнях етнонаціональні, полікультурні, загальнолюдські цінності як основи формування громадянина – патріота України.
Основні завдання проекту: дослідити сторінки життя С.Васильченка, які пов’язані з його вчителюванням у нашій школі; дослідити роль школи в освіті міста Дзержинськ; дослідити життєві шляхи учнів школи Пилипенка І.М. та Гамаюна В.І., Героїв Радянського Союзу, їх героїчні подвиги часів Великої Вітчизняної війни; формувати вміння збирати інформацію, аналізувати її, досліджувати матеріал, робити висновки; розвивати творчу увагу, мислення, спостережливість; навчати співпрацювати,працювати самостійно, працювати в групах; виявити творчі здібності, уміння самостійно спланувати та реалізувати свої проекти; виховувати любов та повагу до історії рідного краю, рідної школи.
Проект « Мій край – моя історія жива» передбачає: активне дослідження історії школи , історії виникнення селища, життя видатних односельців ( учнів школи, Героїв Радянського союзу Пилипенка І.М. та Гамаюна В.І. та вчителя , війського полоненого Тіліжинського Г.І); вивчення сторінок життя Степана Васильченка , видатного українського письменника, який два роки вчителював у нашій школі; накопичення досвіду особистого ставлення до системи цінностей українського суспільства.
Варіанти продукту проекту: відеоекскурсія; презентація; буклет; музичний альбом; свято; стенд; галерея малюнків.
Очікувані результати За умови успішної реалізації проекту учні набувають таких знань, умінь та навичок: вміння працювати з відео та аудіо приладами; створення мультимедійної презентації; вміння оформляти виставки; розвиток акторських здібностей, творчої уяви, критичного мислення; вміння аналізувати, порівнювати , досліджувати отримані факти, побачені явища; вміння шукати матеріал з допомогою мережі Інтернет; вміння співпрацювати разом, працювати самостійно та в групах; поглиблення знань учнів з історії рідного селища та історії школи; ознайомлення зі сторінками життя і вчителювання в нашій школі українського митця слова С. Васильченка; ознайомлення з життєвим шляхом учнів Пилипенка І.М. , Гамаюна В.І. та вчителем Тіліжинським Г.І.; виховання любові до рідного краю, поваги до його історичного минулого.
Розподіл на групи: Група « Екскурсоводи»: Бергій Аліна Єфременко Яна Щетина Ірина Група « Журналісти»: Кравченко Анастасія Скорик Тетяна Волкова Євгенія Пономарьов Іван Група « Художники»: Бурикін Роман Жилін Владислав Мороз Андрій Група « Дослідники»: Муляр Ігор Шемяков Дмитро Майданник Антон Волонтьоров Олег Група«Екскурсоводи»: Акименко Дмитро Нестерець Дар’я Нестерець Володимир Набока Ольга Домбровський Данило ДушенкоДмитро Базанова Марина Група « Музиканти»: Білашов Микола Щетина Олексій Шакабаєв Руслан
Схожі презентації
Категорії