«НАПИШИ МЕНІ ЛИСТА»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Обґрунтування ідеї: З появою Інтернету написання поштових листів відійшло на другий план. Адже оперативна передача інформації значно зручніша, а іноді є просто життєвою необхідністю. Однак не слід забувати, як написати лист, та про те, що написаний власноруч лист – це свого роду віддзеркалення особи, її почерк, її характер, відображення її життєвого стилю і смаків. Для людей старшого покоління це звичайна річ, а от діти 21 століття знають про листування, його етикет та првила зовсім мало. Чому саме листи-трикутники? - Ідея народилася після проведення години спогадів “Солдатські трикутники: історія жива”
КОРОТКИЙ ВИКЛАД ІДЕЇ : Навчити дітей правилам написання листів можна, організувавши гру в бібліотеці «Напиши мені листа». Для цього організовується куточок, де розміщується поштова скринька, папір, схема складання листів-трикутників. З дітьми проводяться інформаційні бесіди, вікторини та майстер-класи зі складання листів-трикутників. Згідно з графіком із скриньки виймаються написані листи і передаються адресатам при відвідуванні бібліотеки (якщо ці адресати – читачі, а не літературні персонажі).
ЗАПЛАНОВАНІ ЗАХОДИ : - виставка-пошта “Доброго дня, книжкові герої!”; - виставка-інсталяція: “ Бібліотека. До запитання.” - інформаційні бесіди : - “Історія листування”; - “Які бувають листи” - “Як правильно написати лист”; - майстер-клас “ Як зробити лист-трикутник”; - літературна вікторина “З якого твору лист?” - конкурс на кращий лист-рекомендацію книги, прочитаної під час літніх канікул; - “Я мрію, щоб бібліотекар…” (написання листа-побажання до бібліотекаря з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек).
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ІДЕЇ : - представити бібліотеку як територію спілкування дітей; - навчити читачів правилам написання листів; - сформувати у дітей уяву про жанри художньої літератури та епістолярний жанр; - ознайомити з творами української та світової літератури для дітей, у яких є написані або отримані персонажами листи; - підвищити інтерес до читання; - розвивати та збагачувати мову дітей через листування.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ : Формування позитивного іміджу бібліотеки. Залучення потенційних читачів. Збільшення показника відвідування бібліотеки. Забезпечення змістовного дозвілля дітей. Розширення кола читання школярів. Виховання культури міжособистісного спілкування.
Схожі презентації
Категорії