Скажи мені — я забуду, покажи мені — я запам'ятаю, залучи мене — я навчусь
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Скажи мені — я забуду, покажи мені — я запам'ятаю, залучи мене — я навчусь. Східна приказка Як не намагатися, як чудово та артистично не розповідати, а в пам’яті учня залишається: лише 20% від почутого, 30% - того що бачать, 50% - того, що чують і бачать, 70% - того, що говорять, 90% - того, що говорять і роблять.
Проект – це досить тривала й послідовна діяльність, виконувана для досягнення реальної мети та розв’язування життєвої проблеми Р.Уоткінс У зв'язку з впровадженням у навчально-виховний процес школи інформаційних технологій змінилися й освітні цілі, що в значній мірі тепер спрямовані на формування й розвиток здібностей учнів до самостійного пошуку, збору, аналізу та представлення інформації; виховання творчої особистості, в результаті яких вона буде підготовлена до активного, самостійного життя в інформаційному суспільстві. Актуальність
Тип проекту: за предметно змістовою ділянкою: монопроект – біологічний; за характером контактів: внутрішній (всередині школи); за кількістю учасників: групові, учні 7 класу; за тривалістю виконання: середньої тривалості (місяць); за характером координації: безпосередній. за домінуючим видом діяльності: ознайомлювано – орієнтовний (інформаційний);
Інформаційні проекти Спрямовані на збір інформації, її аналіз та узагальнення фактів. Потребують чіткої структури, можливостей систематичної корекції під час проектної діяльності. До обов’язкових структурних елементів належать: Мета проекту – результат (стаття, реферат, доповідь, відеоматеріали тощо). Предмет інформаційного пошуку – поетапність пошуку з визначенням результатів – аналітична робота над зібраними фактами – висновки – корекції, у разі потреби – подальший пошук інформації – аналіз нових даних – висновки – оформлення результатів (обговорення, редагування, презентація).
Механізм реалізації проекту. Визначення проблеми “Які існують листки?” Робота з інформаційними ресурсами (ознайомлення з літературою з даного питання; робота в інтернеті). Ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапами його реалізації. Які існують листки? Розміри листових пластинок: найбільші й найменші; цікаві листки; Аналіз і систематизація одержаних даних. Підбиття підсумків, оформлення результатів (презентація, буклети). Проведення уроку біології в 7 класі, позакласного заходу з біології.
Критерії оцінювання: Зібрана й опрацьована інформація про цікаві листки, розміри листкових пластинок, їх відповідність і доцільність даній темі. Уміння представити, донести до слухача інформацію. Оригінальність і творчість під час підготовки та презентації проекту. Письмове оформлення проекту (папка, диски). Мета проекту: Вдосконалення учнями навичок проектної роботи. Розвиток пізнавальних інтересів учнів, творчих здібностей учасників проекту. Розвиток інтересів до сучасної біологічної науки. Підвести до розуміння того, що кожний вид організмів є необхідним компонентом біосфери. Естетичне виховання, розуміння того, що природа прекрасна в усіх її проявах і її необхідно охороняти. Розвиток почуття відповідальності за свої дії.
Вікторія амазонська Поширена в Південній Америці. Гігантські листки: 1,5 – 1,8 м в діаметрі. Один листок витримує 50 кг, рівномірно розстелений пісок – 70 кг
Пальми Батьківщина кокосової пальми Південно-Східна Азія. Довжина листків понад 5 м, ширина – 1,7 м, важить 10 – 15 кг Живе листок не більше 3 років, а потім опадає.
Лопух Лопух справжній - дворічна трав’яниста рослина до 1,5 – 2 м заввишки. Листки з черешками, великі, широкосерцевидно-яйцеподібні. Зверху зелені, шерстисті, зі споду сірі.
Борщівник Поширений майже по всій Україні борщівник сибірський. Трав’яниста рослина, висотою 1,5 – 2 м з перистоскладними шорсткими листками, що складаються з 3 – 7 яйцевидних листочків. Ніжні листки схожі смаком на моркву.
Банан – серед фруктів пан Батьківщина – тропіки Південно-Східної Азії. Банани - трав’янисті рослини з коротким, не виступаючим над землею стеблом і 6 – 20 листками, довжиною до 8 м. Висота рослин – від 60 см (китайський банан) до 15 м (банани Нової Гвінеї).
Вельвічія Зустрічається тільки в пустелях Південної Африки, живе до 100 років. За все життя з’являється лише два листки, довжиною 2-4 м і шириною до 1,5 метра. Стовбур сягає 1,5 метра заввишки, над землею – лише 30 см.
Ряска Зустрічається два види ряски: Ряска мала і Ряска тридольна. Плоскі еліптичні листочки 3 - 4,5 мм у Ряски малої та зелені напівпрозорі листочки ложковидної форми завдовжки 5-10 мм у Ряски тридольної
Стреліція Батьківщина – Південна Африка. Листя темно-зеленого кольору, голе, шкірясте, овальної форми, до 40 см завдовжки, на довгих черешках до 50-60 см завдовжки. Листки нагадують розгорнуті крила птаха, тому цю рослину називають “райський птах”.
Про що листок листку шепоче У цей передвечірній час! Який секрет повідать хоче, Допоки день іще не згас? Що світло – то життя основа? А чи про вуглекислий газ? Чи де береться кисень знову, Котрий вдихає кожен з нас? Чи те, звідкіль беруть поживу Істоти, сущі на землі? Це розказали нам, кмітливим, Листки підручника малі.
Використані джерела: Біологія,підручник для учнів 7 класів середніх загальноосвітніх шкіл, М.М.Мусієнко, П.С.Славний, П.Г.Балан– К.: Генеза, 2007 О. В. Тагліна Метод проектів на уроках біології. –Х.: Видавництво”Ранок”, 2009 р. http://uk.wikipedia.org http://images.yandex.ua/ www.jucca.com.ua http://www.google.com.ua/ www.lechebnye-travy.ru/ http://www.youtube.com www.ua32.com blogs.privet.ru findmapplaces.com
Схожі презентації
Категорії