Формування соціальної та громадянської компетентностей вихованців
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Організація методичної роботи ЗОШ І-ІІІ ст. №9 Ніжинської міської ради Чернігівської області
Методична проблема, над якою працює педагогічний колектив Формування соціальної та громадянської компетентностей вихованців
Головне в методичній роботі – надати реальну дієву допомогу всім членам педагогічного колективу
Завдання методичної роботи інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблеми освіти, педагогіки, психології сприяння виробленню в учителів навички самоосвітньої роботи апробація та введення нових освітніх технологій розвиток творчих здібностей педагогів
Принципи методичної роботи Зв'язок змісту методичної роботи з життям Науковий характер методичної роботи Стабільність і періодичність підвищення кваліфікації педагогів Урізноманітнення організаційних форм роботи відповідно до вимог сучасної освіти
Основні методи роботи Застосування в навчально-виховній роботі нових технологій і методик Проведення інструктивно-методичних нарад, семінарів Проведення творчих звітів Надання консультативної допомоги Видавнича діяльність Організація виставок ППД Співбесіди з молодими малодосвідченими вчителями Моніторингові дослідження
Атестація педагогічних працівників За період з 2008 по 2013 роки атестацію пройшли всі члени педагогічного колективу Вища кваліфікаційна категорія – 32 учителі І кваліфікаційна категорія - 4 учителів ІІ кваліфікаційна категорія - 4 учителів «учитель-методист» – 14 «старший учитель» – 13 Відмінник освіти України – 6 учителів
Самоосвіта ідеальна (найвища) є для вчителя постійною, життєво необхідною потребою і характеризується самопізнанням, самореалізацією, самопрогнозуванням пошукової педагогічної роботи, у результаті чого формується певна професійна позиція і виробляється індивідуальний стиль професійної діяльності (Г.СДанилова).
Індивідуальні консультації Успіх індивідуальної методичної роботи з вчителем, на думку В.О.Сухомлинського, залежить головним чином від того, як завдяки порадам та рекомендаціям педагог оволодів методом самостійного аналізу своїх успіхів та недоліків
Школа становлення молодого вчителя «Початківець» Павлюк Катерина Віталіївна – учитель іноземної мови Мохир Вікторія Володимирівна –учитель іноземної мови Фігура Тетяна Вікторівна – учитель початкових класів Федорець Юлія Олександрівна – учитель початкових класів
Наставництво Павлюк Катерина Віталіївна – Павлюк Олена Анатоліївна Мохир Вікторія Володимирівна – Драчук Валентина Іванівна Фігура Тетяна Вікторівна – Коршок Ганна Миколаївна Федорець Юлія Олександрівна – Самоткан Олександра Миколаївна
Школа перспективного педагогічного досвіду Керівник школи ППД - Борисовець К.Г., учитель методист Члени: Іващенко Н.М., заступник директора з НВР Гулак Л.М., учитель-методист Чмихун Л.В., учитель-методист Кудіна Л.А., учитель-методист
Вивчення перспективного педагогічного досвіду За період з 2008 по 2013 роки вивчено та узагальнено роботи вчителів Горбенко Лариси Василівни (трудове навчання) Гулак Людмили Миколаївни (укр. мова та література) Назаренко Катерини Володимирівни (укр. мова та література) Іващенко Наталії Миколаївни (укр. мова та література) Савченко Валентини Георгіївни (російська мова та зарубіжна література) Рибак Володимира Петровича (фізика) Андрущенко Людмили Миколаївни (історія)
Курси підвищення кваліфікації Форма: індивідуальна, очно-заочна, дистанційна, консультаційна У 2010 році - 6 учителів У 2011 році – 14 учителів У 2012 році – 6 учителів У 2013 році – 8 учителів
Конкурси фахової майстерності 2009-2010н.р. Кот В.Г. – переможець міського етапу конкурсу “Учитель року” Сердюк А.А. – лауреат міського етапу конкурсу “Учитель року” 2010-2011 н.р Герасименко Г.А. – переможець обласної виставки педагогічної майстерності Назаренко К.В. – переможець міського конкурсу, присвяченого 120-річниці народження українського поета Павла Григоровича Тичини. Сердюк А.А. - переможець міського та обласного етапів конкурсу «Успішний проект”, лауреат ІУ Всеукраїнського етапу. 2012-2013 н.р. Рибак В.П. – переможець міського етапу конкурсу “Учитель року”
Керівництво й педагогічний колектив школи перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних шляхів розв’язання різноманітних педагогічних проблем, нестандартних підходів до організації науково-методичної роботи.
Схожі презентації
Категорії