ЗОРОВІ ДИКТАНТИ «Народ скаже,як зав’яже»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета проведення зорових диктантів: Формування навичок швидкого читання; розвиток уваги учнів; розвиток зорової і оперативної пам’яті; розвиток орфографічних навичок. Методика проведення зорових диктантів: -учитель демонструє речення вподовж 4-7 секунд; -читання учнями мовчки,тільки очима; -діти повторюють речення про себе; -запис; -перевірка.
ДИКТАНТ №14 Хліб-сіль їж,а правду ріж. Хто в роботі,той в турботі. З жарту часом і біда буває.
ДИКТАНТ №15 Світ не без добрих людей. Правда світліша за сонце. Не все те золото,що блищить.
ДИКТАНТ №16 В житті,як на довгій ниві. Шануй учителя,як родителя. І сила перед розумом никне.
ДИКТАНТ №17 З великої хмари малий дощ. Яке коріння,таке й насіння. Всякий свого щастя коваль.
ДИКТАНТ №18 Бездонної бочки не наллєш. Нема приповідки без правди. Вчення- світ,а невчення –тьма.
І сам не гам,і другому не дам. Книга вчить,як на світі жить. Свій розум май і людей питай. ДИКТАНТ №19
ДИКТАНТ №20 Роботящі руки гори вернуть. Вміння і труд все перетруть. Умій сказати,умій і змовчати.
ДИКТАНТ №21 Від користі серце кам’яніє. Чия відвага,того й перевага. Менше вкусиш,швидше ковтнеш.
ДИКТАНТ №22 Чужого не гудь,свого не хвали. Хто знання має,той мур зламає. Взявся за гуж - не кажи,що не дуж.
ДИКТАНТ № 23 Далі положиш-ближче знайдеш. Щоб рибу з’їсти, треба в воду лізти. Без трудів не їстимеш пирогів.
ДИКТАНТ №24 Слово - не полова,язик-не помело. Хто мовчить,той двох навчить. Не нагнувшись,гриба не знайдеш.
ДИКТАНТ №25 Слово до слова - зложиться мова. Добре ім’я-найкраще багатство. Де руки і охота,там спора робота.
ДИКТАНТ №26 Гостре словечко коле сердечко. Дурний язик голові не приятель. Хочеш їсти калачі,не сиди на печі.
ДИКТАНТ №27 Все добре переймай,а зла уникай. Весела думка-половина здоров’я. Згаяного часу і конем не доженеш.
ДИКТАНТ №28 Що нині утече,то завтра не зловиш. Шабля ранить голову,а слово-душу. Два хитрих мудрого не переважать.
ДИКТАНТ №29 З ким поведешся,того й наберешся. Тяжко тому жить, хто не хоче робить. Не одяг красить людину,а добрі діла.
ДИКТАНТ №30 Від теплого слова і лід розмерзає. Яка головонька,така й розмовонька. Хто людям добра бажає,той і собі має.
ДИКТАНТ №31 Наука в ліс не веде,а з лісу виводить. Годуй діда на печі,бо й сам там будеш. Мудрим ніхто не вродився,а навчився.
ДИКТАНТ №32 На те щука в морі,щоб карась не дрімав. Хто грамоти вміє,той добре і жне,і сіє. Добре того навчати,хто хоче все знати.
ДИКТАНТ №33 Перед розумом і сила поступається. Добре діло- утіха,як ділові не поміха. На людей складайся,розуму ж тримайся.
ДИКТАНТ №34 Чого собі не зичиш,і другому не жадай. Спершу треба розсудити,а тоді робити. Здобудеш освіту-побачиш більше світу.
ДИКТАНТ №35 Потрібно учиться-завжди пригодиться. З неба зорі хвата,а під носом не бачить. Чого навчився,того за плечима не носить.
ДИКТАНТ №36 Хто хоче більше знати,треба менше спати. Не помиляється той,хто нічого не робить. Шануй сам себе,шануватимуть і люди тебе.
ДИКТАНТ №37 Розуму палата,та ключ від неї загублений. Що написане пером,того не вивезеш і волом. Проковтнути хочеться,а прожувати ліньки.
ДИКТАНТ №38 По одежі стрічають,по розуму проводжають. Здоров’я маємо-не дбаємо,а стративши-плачем. Людина без Батьківщини,як соловей без пісні.
ДИКТАНТ №39 Лінивий двічі робить,а скупий двічі платить. Сьогоднішньої роботи на завтра не відкладай. Не на користь читать,коли тільки вершки хапать.
ДИКТАНТ №40 Не той друг,хто медом маже,а той, хто правду каже. Треба нахилитися,щоб з криниці води напитися. Яке дерево,такі його квіти,які батьки,такі й діти.
ДИКТАНТ №41 Зароблена копійка краще краденого карбованця. Пташка красна своїм пір’ям, а людина своїм знанням. Скромних скрізь поважають,а хвальків зневажають.
ДИКТАНТ №42 В кого в голові капустяна розсада,не поможе посада. Не бійся розумного ворога,а бійся дурного приятеля. Шануй батька й неньку,то буде тобі скрізь гладенько.
ДИКТАНТ №43 Добрим словом мур проб’єш,а лихим і у двері не ввійдеш. Не на користь книжку читать, коли вершки лише хапать. Там, де дурень тричі скаже,розумний тричі промовчить.
Список використаних джерел: 1.Применение зрительных диктантов по методике И. Т. Федоренко / С. А. Шейкина // Начальная школа. - 2010. - N 12. - С. 89-92 . - ISSN 0027-7371 2.Гридіна В.Т.Кришталеве джерельце:Збірник кращих загадок,прислів’їв та приказок.-Донецьк,2009.-320с. 3.Л.Е.Ярешко.Весела абетка.-Чернігів,1992. 4. Мовні скарби: Вивчення прислів’я та приказок у школі:Навч.-метод.посібник. - К., 2005
Схожі презентації
Категорії