X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Закріплення звукового значення букви «у». Розподіл предметів за семантичними групами

Завантажити презентацію

Закріплення звукового значення букви «у». Розподіл предметів за семантичними групами

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентацію підготувала вчитель – методист Скандинавської гімназії м. Києва Біляченко Ольга Василівна

Слайд 2

Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Наслідуємо тварин і явища природи. Як виє вовк? Довгий, протяжний звук. У-у-у-у!

Слайд 3

Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Наслідуємо тварин і явища природи. Як завиває завірюха (вітер)?

Слайд 4

Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Хто зображений на третьому малюнку?

Слайд 5

Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Це — пугач. Його легко відрізнити від сови за великими надбрів'ями. Якщо вовк виє, то пугач .... Ухає. Як він ухає? Хто може показати?

Слайд 6

Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Порівнюємо, як ухає пугач і виє вовк.

Слайд 7

Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?» На минулому уроці ми побували в осінньому лісі. Онукам діда Тиміша дуже сподобалося в лісі і вони вирішили намалювати малюнки. Розгляньте малюнки і скажіть, що зобразили діти.

Слайд 8

На яке питання відповідають назви цих предметів?

Слайд 9

Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?» Що з намальованого діти не могли бачити в лісі? Чому? Моркву, сливу. Зробіть звуковий аналіз цих слів.

Слайд 10

Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?» Кого намалювали діти? Поставте питання до назв цих предметів.

Слайд 11

Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?» Кого діти не могли бачити в лісі? Чому? Папугу. Зробіть звуко-буквений аналіз цього слова.

Слайд 12

Фізхвилинка “Пригоди за хмарками” Біляченко Ольга Василівна, вчитель-методист, м. Київ

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Оформлення презентації – ресурси Інтернету

Слайд 24

Вступна бесіда Де ростуть яблука? Чи доводилося вам бачити яблука в дуплі? Розгляньте малюнок у Букварі на с. 45. Як яблука могли опинитися в дуплі дерева? Хто міг їх туди покласти? Послухайте оповідання і дайте відповідь, хто поклав яблука в дупло.

Слайд 25

Читання тексту В. Сенцовського вчителем (Буквар, с. 45)

Слайд 26

Припікало — дуже сильно гріло. Намостити — настелити. Бесіда за змістом прочитаного Хто поклав яблука в дупло? Що ще поклали діти в дупло? Для кого? Коли діти придумали покласти гостинці в дупло? Словникова робота

Слайд 27

ПРИПІКАЛО

Слайд 28

СХОВАТИСЯ

Слайд 29

Гра ,, День і ніч Якщо співає півник - прокиньтесь і потанцюйте разом з ним. Якщо кричить сова – заплющить очі і спіть.

Слайд 30

Робота з сюжетними малюнками (с. 44—45) Складання речень за схемами і малюнками та прочитаним текстом. Інсценізація розмови, що відбулась між дітьми та шофером. Інтонування речень.

Слайд 31

Підсумок уроку Який звук і букву ми повторили? Що сподобалось на уроці?

Слайд 32

Шаблон: Доброгорська Г.В. С.Г. Заброцька, І.Р.Дунець. Уроки навчання грамоти, 1 клас Тренажер з читання: Доброгорська Г.В. – слайд 4. Фізпауза невідомого автора: слайд 29

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова