Закріплення звукового значення букви «у». Розподіл предметів за семантичними групами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентацію підготувала вчитель – методист Скандинавської гімназії м. Києва Біляченко Ольга Василівна
Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Наслідуємо тварин і явища природи. Як виє вовк? Довгий, протяжний звук. У-у-у-у!
Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Наслідуємо тварин і явища природи. Як завиває завірюха (вітер)?
Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Хто зображений на третьому малюнку?
Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Це — пугач. Його легко відрізнити від сови за великими надбрів'ями. Якщо вовк виє, то пугач .... Ухає. Як він ухає? Хто може показати?
Повторення вивченого матеріалу Робота над виразністю вимови (за малюнками) Порівнюємо, як ухає пугач і виє вовк.
Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?» На минулому уроці ми побували в осінньому лісі. Онукам діда Тиміша дуже сподобалося в лісі і вони вирішили намалювати малюнки. Розгляньте малюнки і скажіть, що зобразили діти.
Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?» Що з намальованого діти не могли бачити в лісі? Чому? Моркву, сливу. Зробіть звуковий аналіз цих слів.
Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?» Кого намалювали діти? Поставте питання до назв цих предметів.
Розподіл предметів за семантичними групами «хто? — що?» Кого діти не могли бачити в лісі? Чому? Папугу. Зробіть звуко-буквений аналіз цього слова.
Вступна бесіда Де ростуть яблука? Чи доводилося вам бачити яблука в дуплі? Розгляньте малюнок у Букварі на с. 45. Як яблука могли опинитися в дуплі дерева? Хто міг їх туди покласти? Послухайте оповідання і дайте відповідь, хто поклав яблука в дупло.
Припікало — дуже сильно гріло. Намостити — настелити. Бесіда за змістом прочитаного Хто поклав яблука в дупло? Що ще поклали діти в дупло? Для кого? Коли діти придумали покласти гостинці в дупло? Словникова робота
Гра ,, День і ніч Якщо співає півник - прокиньтесь і потанцюйте разом з ним. Якщо кричить сова – заплющить очі і спіть.
Робота з сюжетними малюнками (с. 44—45) Складання речень за схемами і малюнками та прочитаним текстом. Інсценізація розмови, що відбулась між дітьми та шофером. Інтонування речень.
Шаблон: Доброгорська Г.В. С.Г. Заброцька, І.Р.Дунець. Уроки навчання грамоти, 1 клас Тренажер з читання: Доброгорська Г.В. – слайд 4. Фізпауза невідомого автора: слайд 29
Схожі презентації
Категорії