Закріплення вимови і написання слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофом
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Закріплення вимови і написання слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофом Урок української мови 2 клас (за новою програмою)
«Відгадаймо загадку-акровірш!» А я такий же, як знак розділовий Простий і відомий шкільній дітворі. Оце лиш в словах української мови Сумлінно пишусь не внизу, а вгорі. Твердість вимови вчу позначати, Роздільно навчаю також читати. Ось спробуй писати слово «ім’я» – Факт, що зразу потрібним стану і я!
Це наймолодший знак нашого письма. З’явився в українській граматиці для позначення роздільної вимови. Назва знака взята з давньогрецької мови, що означає: кривий, зігнутий, повернутий. апостроф
Вимовляйте слова правильно солов’ї під’їхати Сузір’я Лук’ян довір’я п’ють сім’я Як вимовляється приголосний звук перед апострофом?
Апостроф не пишеться дзвякнути, мавпячий, свято, Святослав, святкувати, духмяний, морквяний,тьмяний, цвях, медвяний, буряк, крякати, рябий, ряд, крюк, порятунок, рясний, гарячий, Рєпін, але:верб’я, торф’яний, черв’як
МЕТРО - метрополітен (у французькій мові - столичний, у грецькій - головне місто) міська швидкісна електрична залізниця, що проходить переважно в тунелях, у деяких місцях виходить на поверхню землі або на мости; метро, підземка.
Утвори за зразком слова з апострофом. солома – олово – дерево – риба – солома – солом’яний, олово – олов’яний, дерево – дерев’яний, риба – риб’ячий. Камінь – кам’яний,
Зроблений із соломи. Колір. Який легко можна порушити; нестійкий, неміцний. Солом'яний парубок — непривабливий, негарний. СОЛОМ'ЯНИЙ:
Поясни прислів’я та приказки. Поділи слова з апострофом для переносу. Пташка красна своїм пір’ям, а людина – своїм знанням. Без здоров'я нема щастя. Гірко поробиш — солодко з'їси. Пір’-ям, здо-ро-в'я, з'ї-си.
Мовне диво. У якому слові є два апострофи? Тож бувають у мові дива! Це слівце інтригує недарма: На шість літер – апострофів два, Означає місцину над яром. Яке це слово? Над’яр’я
«Лінгвістичний аукціон» Робота в малих групах (по 3 учнів у кожній). За хвилину записати якомога більше слів з апострофом.
Самомоніторинг Я брав активну участь в роботі на уроці. Я вносив вдалі пропозиції, які врахував клас. Я надавав допомогу однокласникам. Я вдало узагальнював думки інших. Я давав повні відповіді на поставлені питання. Я дізнався багато нового.
Схожі презентації
Категорії