Вправа «Привітання»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тренінг “Проектна технологія в процесі освіти” Мета: озброїти вчителів ключовими поняттями, необхідними для організації проектної діяльності учнів.
Основоположник метода Джон Дьюи (1859-1952 ) – американский педагог, психолог, философ «Проект» - в переводе «взгляд, брошенный вперед»
«Проект» - це «п’ять П» Проблема Проектування (планування) Пошук інформації Продукт Презентація Шосте «П» проекту – це його портфоліо.
«Школа майбутнього – школа проектів?» Проект як метод навчання Може застосовуватися як на уроці так і в позакласній роботі; Орієнтований на досягнення цілей самих учнів унікальний формує значну кількість навчальних і життєвих компетентностей ефективний дає учням досвід діяльності незамінний І тому він
ставити цілі, визначати послідовність завдань знаходити оптимальні й ефективні засоби, методи для досягнення поставленої мети; знаходити необхідну інформацію з використанням сучасних технологій, класифікувати і систематизувати її; планувати діяльність, весь процес роботи від початку і до кінця; аналізувати результати своєї діяльності, визначати її оптимальність і ефективність, а також оцінювати себе в процесі діяльності; подавати результати своєї діяльності як у документальному, так і в усному виді для публічної презентації; Проектна діяльність сприяє розвитку умінь учнів:
Ентузіаст, який надихає та мотивує учнів на досягнення цілі. “Людина, що задає питання”, яка допоможе побачити недоліки роботи Координатор групового процесу Експерт, який аналізує результати виконаного проекту. Керівник, який допомагає планувати роботу у часі Консультант, який допомагає організувати роботу. Спеціаліст, який має знання та вміння з декількох галузей знань. Перелік ролей, які доведеться «прожити» вчителю під час реaлізації проекту:
Вправа «Вулик» Дослідницькі, пошукові, творчі, рольові, прикладні, інформаційні, соціальні тощо Монопредметні, міжпредметні, позапредметні Урок, класне свято, вистава, конференція, фестиваль Серед дітей однієї вікової групи, серед учнів школи, міста Індивідуальні, парні, групові Нетривалі, середньої тривалості, тривалі
Форми продуктів проектної діяльності Види презентацій проектів Веб-сайт Аналіз даних соціологічного опитування Атлас, карта, навчальний посібник Відеофільм Виставка Газета, журнал,довідник Костюм, модель, колекція Свято, акція Екскурсія та ін.. Ділова гра Демонстрація продуктів, виконаного на основі інформаційних технологій Інсценіровка-діалоглітературних або історичних персонажів Гра із залом Науковаконференція, Подорож, екскурсія Реклама Рольова гра Вистава Змагання таін
Вправа «Матриця» Завдання: Оберіть пункти, з яких, на вашу думку, повинна складатися картка проектної діяльності Ділова гра Демонстрація продуктів, виконаного на основі інформаційних технологій
Картка проектної діяльності Назва Автори Свято, акція Ділова гра Демонстрація продуктів, виконаного на основі інформаційних технологій Інсценіровка-діалоглітературних або історичних персонажів Веб-сайт Аналіз даних соціологічного опитування Виставка Атлас, карта, навчальний посібник Склад проектної групи Навчальнийрік Клас Куратор проекту Науковий керівник Консультанти Реклама Анотація проекту Тип проекту Вид презентації Форма продуктупроектної діяльності План заходів проекту Очікувані результати
Картка проектної діяльності Назва Автори Склад проектної групи Навчальнийрік Клас Куратор проекту Науковий керівник Консультанти Анотація проекту Тип проекту Вид презентації Формапродукту проектної діяльності План заходів проекту Очікувані результати
Поняття проекту Етапи проектної діяльності Типи проектів Проект як метод навчання Картка проектної діяльності СТАРТ
Бажаємо успіхів! Поняття проекту Проект як метод навчання Типи проектів Етапи проектної діяльності Картка проектної діяльності
Схожі презентації
Категорії