Шкільне приладдя
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок розвитку зв’язного мовлення. 1 клас Презентацію підготувала вчитель початкових класів ЗОШ № 3 ім. Т.Г. Шевченка м. Білої Церкви Богдан Ірина Леонідівна Шкільне приладдя
План уроку Це зачарована квітка. Вона спить. Щоб її розбудити, потрібно виконати завдання кожної пелюсточки. 1. загадки 2. гра 3. Текст 4. Речення Діалог 5.
Відгадайте загадки: Всім про все вона розкаже І малюночки покаже. Усіх розуму навчить, Хоч сама завжди мовчить. То в клітинку, то в лінійку, Написати тут зумій-но, І намалювати дещо зможеш, Називаюся я …
Виводить букви і слова Усім потрібна штучка. В руці виблискує здаля Зручна учнівська … Носики в нас кольорові: Білі, чорні та бузкові, Жовті й сині на кінці. Це, звичайно, … Пензлик, аркуш та вода… Де ж малюнок? От біда! Що іще забув я взяти, Щоб пейзаж намалювати? Я негарно написала, А вона усе злизала. Олівців моїх сусідка, Ця вертлява-буквоїдка. Настрибався зайчик вволю, білий слід лишав по полю. Ми за ним спостерігали, слово «мама» прочитали. У портфелі є хатинка — ручки там живуть, резинка, клей, лінійка, кутники —школярів помічники. Цю з підручниками скриню Я щодня ношу на спині. Як до школи прибігаю, То тоді її знімаю. Разом стіл я і стілець. Хто вгадає – молодець. Як можна назвати групу перелічених слів – відгадок? Шкільне приладдя
Гра ,, Допоможіть Незнайці скласти портфель" Назвіть предмети, які потрібно покласти у портфель. Обгрунтуйте свій вибір.
Микола — першокласник Перший раз малий Микола став збиратися до школи. Олівець поклав у сумку, книги, зошит, ручку, гумку, М’яч, граблі, перо, подушку, на обід м’яку ватрушку. Два ведмедики, лопату, білочку руду, хвостату. Лук і стріли, і рушницю, ще й пухкеньку паляницю. Ще й стілець, і стіл, і парту, ще й географічну карту. Трактор, ще й машину, мило… Вже надворі звечоріло. Сів Микола, дума думку: - А чи все поклав у сумку? Надія Кир’ ян
Вводимо слова у речення 4. Побудуйте схему свого речення. 1.Оберіть предмет шкільного приладдя, який вам найбільше подобається. 2. Складіть із цим словом словосполучення. 3. Введіть утворене словосполучення у речення.
Робота у парах Побудуйте діалог - згоду або заперечення ,, Я тобі пропоную…” Учні першого варіанту пропонують учням другого варіанту покласти у портфель будь-які предмети , серед яких має бути шкільне приладдя ( Наприклад: ,, Я тобі пропоную покласти у портфель м’ячик.”) 2. Учні другого варіанту будують відповідь у вигляді згоди або заперечення (Наприклад: ,, Я думаю, що м’яч мені в портфелі не потрібний, тому, що це іграшка, а не шкільне приладдя.”)
Перевіримо , чи всі завдання пелюсток виконали? Ви гарно працювали на уроці і вам вдалося розчарувати квітку. Вона прокинулася , посміхається вам і дякує.
Використані джерела www.dam-dam.ru maskarad.endgametv.info www.tochkagif.ru www.gazeta-bso.ru www.smolmama.ru 2berega.spb.ru bestandroidphone2011.info vkontakte.ru
Схожі презентації
Категорії