X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ДІЄПРИКМЕТНИКОВИЙ ЗВОРОТ.ПОБУДОВА РЕЧЕНЬ

Завантажити презентацію

ДІЄПРИКМЕТНИКОВИЙ ЗВОРОТ.ПОБУДОВА РЕЧЕНЬ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дієприкметниковий зворот. Побудова речень із дієприкметниковим зворотом.

Слайд 2

“Метод незакінчених речень” Закінчити речення, дібрати власні приклади, які відображали б зміст ілюстрацій. Дієприкметниковий зворот - це...

Слайд 3

Дієприкметниковий зворот виділяється комами ...

Слайд 4

Дієприкметниковий зворот не виділяється комами ...

Слайд 5

На письмі дієприкметниковий зворот відокремлюють комами, а у вимові...

Слайд 6

У реченні дієприкметниковий зворот виступає ... і підкреслюють...

Слайд 7

Висунення гіпотези Проаналізувавши повторений мовний матеріал, скажіть, будь ласка, над чим будемо працювати на уроці? Скористайтеся технологічною карткою і визначте завдання, які маємо сьогодні вирішити. Наскільки, на вашу думку, матеріал, що будемо закріплювати, важливий для вас?

Слайд 8

Технологічна картка уроку . Культурно-логічна тема Лінгвістична тема Тип уроку Мета Що потрібно знати Яі природа Відокремлення комами дієприкметниковихзворотів (післяозначуваного іменника). Побудова речень з дієприкметниковими зворотами. Урокформування практичних умінь і навичок на основі набутих знань Закріпити поняття продієприкметниковийзворот.Удосконалювативміннявизначати йоговреченняхтавживатирозділовізнакипридієприкметниковомузвороті.Розвивати творчівміннябудувати речення здієприкметниковимзворотом.Виховувати всемикласників почуттялюбовідоприроди,бережливеставлення до неї, почуття прекрасного. Щоназиваєтьсядієприкметниковимзворотом?Розділовізнакипридієприкметниковому звороті.Вміти:Інтонуватиречення здієприкметниковимизворотами.Складатиречення здієприкметниковимизворотами. Проводитиїхзамінупідряднимиреченнями.Вдосконалити:Навички індивідуальної, самостійної роботи,роботив парі, групі; вдосконалити навички роботи із словником, дидактичним матеріалом.

Слайд 9

“Архів емоцій” “Асоціативний кущ” До ключового слова “природа” підібрати як- найбільше понять, що розкривають сутність цього слова.

Слайд 10

“Оберіть позицію” 1-ша позиція Тема любові до природи, бережливого ставлення до неї надзвичайно актуальна в наш час. 2-га позиція Скільки б ми не говорили про любов до природи, бережливе ставлення до неї, екологія міста, планети від цього не стане кращою.

Слайд 11

Люби природу не для себе, люби для неї. Вона – це мати. Будь же сином… М.Рильський

Слайд 12

Робота з текстом В...лика в...р...снева тиша стоїть над з...млею. С...ло, зачароване зоряним небом, хороше синіє ро...киданими хатками, біля яких пильно дивлят...ся на схід потемнілі соняшники. Зрідка спросоння заскр...пить журавель або гупне рясне яблуко, прол...ється шипучим соком на траву. Небо, обсипане ніби рожами, тихо гасло.

Слайд 13

Творча лабораторія Сон тихого плеса Зимовий день Засніжена вершина До якого стилю належать записані речення? В яких випадках дієприкметниковий зворот не виділяється комами? Подані речення усно перебудувати таким чином, щоб дієприкметникові звороти не виділялися комами.

Слайд 14

Словничок Розкрити значення слова "плесо ". Відносно широка, із спокійною течією ділянка річки між двома перекатами, закрутами; гладінь, поверхня, площина, площа, дзеркало. Вільна від заростей, відносно глибока спокійна ділянка якої-небудь водойми.

Слайд 15

“Синтаксичний лабіринт” Сплять високі Татри, закутані білою ковдрою.

Слайд 16

Лінгвістична гра “Хто швидше” Iкоманда IIкоманда IIIкоманда Жовтіють, зеленіє, палають, обгоріти, повеселіти. Відцвітає, почорніти, сплять, думають, працюють. Молодіють, залишити, побіліти, посадити, читають.

Слайд 17

Робота у групах I група Листя стало схоже на гору хрумкого печива, яке посипали цукровою пудрою. II група Безмежний степ спав. Його укрив сніг. III група Усі побігли по греблі обсадженій знизу вербами. Небо обсипане ніби рожами тихо гасло.

Слайд 18

Оцінюємо Пам’ятка Рецензування відповіді товариша 1. Визначити позитивне у відповіді (мені сподобалась відповідь, заслуговує на увагу). 2. Правильно чи з помилками відповідав учень. 3. Повна чи неповна відповідь. 4. Чи послідовно викладено думки. 5. Чи наводив учень приклади. 6. Чи грамотно побудовані речення. 7. Чи багате мовлення (нема повторів, зайвих слів). 8. Оцінка.

Слайд 19

Робота в парах “Мікрофон” Діалог “На уроці української мови.”

Слайд 20

Творча скринька Сенкан – п’ятирядковий неримований вірш. Будова Іменник Два прикметники Три дієслова Фраза з 4-х слів (розуміння теми) Слово-висновок (синонім до теми)

Слайд 21

Кольорова рефлексія “Я навчився…” “Я зрозумів…” “Я дізнався…” “Я переконався…”

Слайд 22

Домашнє завдання Високий рівень – скласти монологічне висловлювання на лінгвістичну тему, використовуючи теоретичний матеріал, що розглядався протягом вивчення розділу “Дієприкметник”. Наводити приклади про красу природи. Достатній рівень - скласти 6-7 речень про красу рідного краю, щоб у їх складі були дієприкметникові звороти. Середній рівень – перебудувати речення, утворюючи з виділених дієслів дієприкметники. Записати речення, виділяючи комами дієприкметникові звороти. Початковий рівень – вправа за підручником.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова