X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
англіцизми

Завантажити презентацію

англіцизми

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ВИСТУП ПЕРЕД АУДИТОРІЄЮ

Слайд 2

Одних можна слухати, других несила слухати, третіх не можна не слухати (Д. Меджі)

Слайд 3

Що таке виступ? Це монолог, проте особливого типу. Оратор звертається до слухачів, але не просто говорить, він спілкується, веде з ними бесіду. Відчуваючи реакцію аудиторії, оратор повинен реагувати на неї: щось уточнити, проілюструвати, вдатися до переконання. Тобто виникає діалогічний монолог — монолог, адресований аудиторії та кожному слухачеві зокрема.

Слайд 4

Слайд 5

Багато що залежить від особистості промовця, його харизми, словникового запасу, загальної ерудиції, підготованості до виступу, образного мислення…

Слайд 6

ПОРАД ПРОМОВЦЯМ топ-20 ОТЖЕ,

Слайд 7

1. підготованість Зазвичай оратори попередньо готуються до промови, можна навіть репетирувати перед дзеркалом. Але завжди залишайте місце для імпровізації; ситуація та аудиторія можуть підказати зовсім інший виграшний хід. Живість і невимушеність переконують, а сухість і зазубреність відштовхують.

Слайд 8

Слайд 9

2. Вгамуйте хвилювання

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

3. привернення уваги, створення атмосфери Досвідчені оратори застосовують прийом «гачок» (так назвав його відомий адвокат А. Коні). Аудиторія не любить офіційної обстановки публічної доповіді. Промовець має створити теплу й доброзичливу, дружню, але ділову атмосферу; тримаючись скромно, але впевнено, оратор має викликати довіру слухачів.

Слайд 13

Відомі оратори говорять: Якось високого й довгоногого Авраама Лінкольна спитали, якої довжини повинні, на його думку, бути в людини ноги. Той відповів: якраз такими, щоб ними можна було дістати до підлоги. Коли я спитав у вашого керівника, який час мені виділено для виступу, він дав аналогічну відповідь: «Можете говорити, поки все не скажете». Що ж, мій виступ буде не таким довгим, як Лінкольнові ноги, але досить тривалим, щоб переконатися в тому, що ви поділяєте одну з моїх думок. Думка ця така... (за А. Стівенсоном).

Слайд 14

Слайд 15

4. загальна ерудиція Будьте готові щомиті змінити тактику доповіді! Думайте весь час!

Слайд 16

5. постійний контакт, звертання, інтерактив Для підтримання контакту оратор має вдивлятися в обличчя слухачів: це дає йому можливість вчасно помітити послаблення уваги.

Слайд 17

Думки слід сформулювати так, щоб вони відповідати запасу знань слухачів і характеру їхніх очікувань та соціальних установок. 

Слайд 18

«Спробуємо вирішити це питання разом із вами» «А зараз підійдемо до цього питання з іншого боку...» «Що ми знаємо про цю справу?» «І що ж ми бачимо?» Часом використовуйте особові займенники й скорочені форми, прийняті в розмовній мові. 

Слайд 19

6. дикція, орфоепічна вправність, поставлений голос Складно передати всю глибину змісту, вплинути на аудиторію емоційно й естетично, якщо голос хрипкий і монотонний. 

Слайд 20

Народна мудрість: Твій язик гундосий не здоженеш босим. Говорить, наче тісто місить. Слово видає, наче жуйку жує.

Слайд 21

7. темп мовлення   Оптимальний темп — 100-120 слів на хвилину. Найважливіші думки слід висловлювати в дещо уповільненому темпі, часом удаючись до їх повторення. Другорядну інформацію можна подавати у пришвидшеному темпі. Квапливість зазвичай викликана страхом оратора.

Слайд 22

Народна мудрість: Торохтить Солоха, як діжка з горохом. Коротке слово приємно слухати, під довге слово гарно думати.

Слайд 23

8. гучність мовлення Говориш тихо – не почують, надто голосно – викличеш роздратування. Із метою активізації уваги слухачів досить посилити гучність мовлення.

Слайд 24

Народна мудрість: Дай тобі, Боже, щоб ти тихенько гомонів, а громада тебе слухала. Горлянкою не візьмеш.

Слайд 25

Будь почутим!

Слайд 26

9. небайдужість, переконливість, емоційність, образність Якщо тобі нецікаво, хіба буде цікаво їм?

Слайд 27

Народна мудрість Слова розумом спрямовуй, а почуттям урівноважуй. Холодним словом серця не запалиш.

Слайд 28

Неоковирно сформульовані думки не лише не переконають аудиторію, а й призведуть до того, що слухачі зневажатимуть оратора.   Уникайте слів-паразитів!

Слайд 29

Увага на останньому слові!

Слайд 30

12. влучні аргументи, приклади, наочність

Слайд 31

13. гумор Умійте посміятися із себе!

Слайд 32

Умійте посміятися із себе! Якщо оратор відчув, що слухачі стомилися, можна вдатися до розрядки — запропонувати вгадати, кому належить певний вислів, пожартувати, розповісти анекдот тощо.

Слайд 33

Відомий вислів Цезаря «Прийшов, побачив, переміг» кращий, ніж «Спочатку прийшов, а потім побачив і після цього переміг»

Слайд 34

15. конкретність, точність, відсутність штампів і стереотипів Юрист і оратор А. Коні писав: «Варто переставити слова в народному виразі «кров з молоком» і сказати «молоко з кров’ю», щоб побачити значення слова, поставленого не на своє місце». 

Слайд 35

Відомий фізик П. Дірак говорив точно і вимагав точності від інших. Одного разу, закінчивши повідомлення, він звернувся до аудиторії: — Питання є? — Я не розумію, як ви отримали цей вираз, — сказав один із присутніх. — Це твердження, а не питання, — відповів Дірак, — питання є?  Конкретність, точність

Слайд 36

16. співпереживання

Слайд 37

17. інтонація   За допомогою інтонації можна передавати найрізноманітніші почуття й переживання. Нараховують понад 20 інтонацій, що виражають окремі почуття: погрози, радості, гніву, захоплення, злості, відчаю, здивування, страху, сумніву тощо.

Слайд 38

18. зовнішність Промовець не повинен скидатися на картинку із журналу мод. Проте неохайність неприпустима: зачіска має бути в порядку, руки й нігті — чисті, одяг — випрасуваний. Скромність бажаніша за нав’язливий шик. Не варто викликати здивування чи заздрощі, надмірна екстравагантність завадить установити контакт.

Слайд 39

Широкі жести прийнятні в невеликій кількості, адже підкреслюють найбільш важливі речі, сильні почуття. Не переборщіть із мімікою — це виглядає фальшиво!

Слайд 40

20. отримуйте задоволення! Тільки коли аудиторія зрозуміє, що ви отримуєте задоволення від спілкування з нею, вона відповість вам взаємністю! А боятися виступів не варто. Це ж не війна і не катастрофа. Люди чекають вас. Чекають того, що ви їм розкажете(За Д. Трампом)

Слайд 41

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова