“Захар Беркут”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Літературний диктант До якого літературного жанру належить твір І.Франка “Захар Беркут”? Події у творі “Захар Беркут” відбуваються... Хто і кому говорить: “У мене пута на руках, а в тебе – на душі”. Кому з героїв належить висловлювання: ”Ні, ні... Не буде того. Я не піду дальше! Я не стану зрадницею свого краю!” За допомогою якого предмета Мирослава могла вільно пересуватися у ворожому таборі? Який художній засіб використав Іван Франко у фразі: “Русь була роз'єднана і роздерта внутрішніми міжусобицями”?
7. Що придумала Мирослава для боротьби з монголами? 8. Хто з героїв говорить: “Раз умирати кождому, але славно умирати – се не кождому лучається” 9. Лелека – птах, котрий крізь усі перешкоди повертається до рідної домівки,- символічний образ... 10. Кому з героїв твору належать слова: “...Погинемо без бою, без слави, мов коти, кинені у ставок!” 11. Чий це портрет: “...мужчина величезного росту й геркулесової будови тіла, з лицем темно-оливкової барви, одітий у шкіру степового тигра...”? 12. У повісті вживаються слова: стрій (одяг ), плай ( гір-ська стежка ), скиміти ( щеміти ) та ін. Це...
Відповіді: Історична повість Карпати Максим – Тугареві Вовку Мирослава Перстень Метафора Метавки Захар Беркут Мирослава Бурунда Бурунда Діалектизми
Тема. Іван Франко “Захар Беркут”. Порівняльна характеристика образів Захара Беркута і Тугара Вовка
Мета: охарактеризувати образи Захара Беркута і Тугара Вовка, добираючи відповідні цитати, фактичний матеріал з твору; розвивати навички характеристики літературного героя, уміння грамотно висловлювати власні думки, творчо мислити, робити відповідні висновки; виховувати почуття обов'язку,відданості своєму народові, любов до вітчизни, рідного народу., прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.
...Доки будете жити в громадськім порядку, дружно держатися купи, незламно стояти всі за одного, а один за всіх, доти ніяка ворожа сила не побідить вас. Іван Франко Життя лиш доти має вартість, доки чоловік може помагати іншим. Іван Франко
Порівняльна характеристика образів (алгоритм) Авторська характеристика Аналіз вчинків героїв Взаємини героїв і громади Душа, думки, погляди героїв Висновок: спільне та відмінне в образах (діаграма Вена)
Алгоритм складання сенкану: Один іменник – назва поняття. Два прикметники – описання поняття. Три дієслова – визначення дії. Фраза з чотирьох слів, що виражає відношення до теми. Одне слово (синонім до теми), у якому віджображено зміст чи сформульовано висновок.
Домашнє завдання. Підготуватися до написання твору на одну з тем: скласти план, дібрати відповідні цитати. Т е м и творів: “Чого навчає мене Захар Беркут прикладом свого життя” “Про що я хотів би поговорити з...(Захаром Беркутом, Максимом, Тугаром Вовком, Мирославою)” “Уроки нашої історії” (за повістю І. Франка “Захар Беркут”)
Схожі презентації
Категорії