Невмируща поезія письменниці Лесі Українки
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Юрба образів не дає мені спати по ночах, мучить, як нова недуга, - отоді вже приходить демон, лютіший за всі недуги, і наказує мені писати, а потім я знову лежу, як порожня торбина. Леся Українка “Невмируща поезія Лесі Українки” (6 клас) Михайлець Наталія Вікторівна, вчитель української мови та літератури Монастирищенська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2
Літературна вікторина 1. Народилась Леся Українка на… 2. Скільки років було майбутній поетесі, коли вона малою написала змістовного листа своєму дядькові М.Драгоманову? 3. Коли ще Леся не вміла читати, твори яких письменників батько навчав її проказувати за ним? 4. Які твори найулюбленішими були для Лесі відтоді, коли вона навчилась читати? 5. В яку предивну істоту з розповідей мами повірила Леся? 6. У дитинстві майбутня письменниця найбільш полюбляла… 7. Скільки років було Лесі, коли вона розпочала літературну діяльність? 8. Перший вірш Лесі, присвячений тітці “Елі” (О.Косач), яка була заслана у Сибір за політичні погляди, мав назву… 9. Коли Лесі було тринадцять років, з´явився її перший друкований вірш… 10. Як підписувала мати вірші тринадцятирічної Лесі, відсилаючи їх до друку в Галичину? 11. Душею родинних літературних і народних свят сім´ї Косачів завжди була Леся, де їй відводилась роль.. 12. До яких міст їздила письменниця на лікування?
Цілі та завдання уроку: Виразно читати поезію; Визначати тему та ідею поетичного твору; Робити аналіз твору; Висловити своє ставлення до поезії.
Поезія – це не кращі слова в кращому порядку; це – вища форма існування мови. Й. Бродський В Червону книгу запишіть поетів, Поети теж зникають на землі! Ліна Костенко
Дотримуйтесь таких правил: Не бійся висловитися! Обдумав, сформулював, висловив! Вислухав – висловився – вислухав! Умій погодитися і не погодитися! Тільки обґрунтовані докази!
Хвилинка відпочинку Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. І зроби чотири кроки, Вище руки підніми І тихенько опусти.
Творча робота І варіант Міні-твір “Я …” (Літературна героїня) ІІ варіант Прес-клуб (Інтерв´ю) “ Що я ціную в людині ”
Домашнє завдання Намалювати малюнок до поезії “Конвалія”. Розвивати навички виразного читання.
Схожі презентації
Категорії