X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Іван Карпенко-Карий “Хазяїн”

Завантажити презентацію

Іван Карпенко-Карий “Хазяїн”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Урок позакласного читання Іван Карпенко-Карий “Хазяїн” ТЛ: поглиблення поняття про жанри драматичного твору.

Слайд 2

Слайд 3

Довести або спростувати слушність авторської оцінки комедії “Хазяїн” Розкрити людську і хазяйську сутність центрального персонажу Проаналізувати проблематику п*єси Поглибити поняття учнів про жари драматичного твору Розвивати творчість, критичне мислення, зв*язне мовлення, навички роботи в малій групі, уміння обстоювати власну думку, робити захист власної презентації Мета уроку

Слайд 4

Уміти розповісти, як і коли в Україні виникає «театр корифеїв», хто входив до його складу, про його популярність.  Наводити конкретні приклади зв’язку українського театру з музикою. Назвати авторів та основні драматичні твори, написані для професійного українського театру. Прищеплення любові до театру, розвиток уміння цінувати красу і художню досконалість мистецтва. Виховувати почуття гордості за «театр корифеїв», що зіграв важливу роль у формуванні національної самосвідомості народу Знати основні віхи життєвого і творчого шляху драматурга, про “театр корифеїв”. Розуміти причини просвітницьких ідейних пріоритетів світогляду письменника. Вміти визначити жанр драматичного твору. Знати зміст п’єси “Мартин Боруля” , вміти розповісти про історичну основу твору. Вміти схарактеризувати головного героя, розуміти причини його особистої драми. Інші персонажі п’єси. Визначити головний конфлікт твору. Вміти розкрити значення творчості І.Тобілевича для розвитку української драматургії. Виховання любові до театру. Усвідомлення, що життєва позиція кожного творить стан усього суспільства.. Усвідомлення негативних наслідків компромісних рішень (компроміс переконань – шлях до зради). Цілі тематичного блоку « Розвиток драматургії та театру. Вивчення творчості І. Карпенка-Карого»

Слайд 5

Едвард де Боно- британський психолог і письменник, експерт в області творчого мислення  В основі «Шести капелюхів» лежить ідея паралельного мислення. Традиційне мислення ґрунтується на полеміці, дискусії і зіткненні думок. Однак при такому підході часто виграє не найкраще рішення, а те, яке найуспішніше пропагувалося в дискусії. Паралельне мислення – це мислення конструктивне, при якому різні точки зору і підходи не стикаються, а співіснують.Такий розподіл дозволяє використовувати кожен режим набагато ефективніше, і весь процес мислення стає більш сфокусованим і стійким.

Слайд 6

Білий капелюх: інформація Детальна і необхідна інформація. Тільки факти. Яка ще необхідна інформація? Використовується для того, щоб спрямувати увагу на інформацію. У цьому режимі мислення нас цікавлять лише факти.

Слайд 7

Символічне відображення оптимізму. Дослідження можливих успіхів і позитивних сторін. Переваги. Чому це спрацює? Вимагає переключити свою увагу на пошук переваг і позитивних сторін ідеї, яка розглядається.

Слайд 8

Застерігає і змушує думати критично. Що може статися поганого або що піде не так? Обережність. Дозволяє дати волю критичним оцінками, побоюванням й обережності. Вона захищає нас від нерозважливих і непродуманих дій, вказує на можливі ризики і підводні камені. Користь від такого мислення безсумнівна, якщо, звичайно, нею не зловживати.

Слайд 9

не намагайтеся їх пояснити. Які почуття в мене виникають?

Слайд 10

зосередження на творчості, альтернативних рішеннях, нові можливості та ідеї. Це можливість висловити нові поняття та концепції. Перебуваючи під зеленим капелюхом, ми придумуємо нові ідеї, модифікуємо вже існуючі, шукаємо альтернативи, досліджуємо можливості, взагалі, даємо креативності зелене світло.

Слайд 11

Керування розумовими процесами. Гарантія дотримання всіх шести капелюхів. Наприкінці обговорення мислитель у синьому капелюсі закликає озвучити висновки, він спостерігає за тим, що відбувається, намічає план, за яким діють всі інші в групі.

Слайд 12

Образ головного героя Пузиря і вчить, і застерігає… 2. В образі Пузиря драматург показав… 3. Я думаю, що… 4. Якби я зустрівся з героєм, то сказав би… 5.Найбільше на уроці мені сподобалось…  Продовжити речення:  

Слайд 13

захопливо… цікаво… весело… повчально… Вислови враження:

Слайд 14

1.Прочитати п*єсу І.Карпенка –Карого «Мартин Боруля» 2. І гр - Написати листа до Пузиря, спробувавши переконати його у справжності краси життєвих цінностей; ІІ гр – Скласти тестові запитання до *єси І.Карпенка –Карого «Мартин Боруля» Домашнє завдання:

Слайд 15

Дякую за роботу на уроці!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська література