Іван Карпенко-Карий “Хазяїн” ТЛ: поглиблення поняття про жанри драматичного твору.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок позакласного читання Іван Карпенко-Карий “Хазяїн” ТЛ: поглиблення поняття про жанри драматичного твору.
Довести або спростувати слушність авторської оцінки комедії “Хазяїн” Розкрити людську і хазяйську сутність центрального персонажу Проаналізувати проблематику п*єси Поглибити поняття учнів про жари драматичного твору Розвивати творчість, критичне мислення, зв*язне мовлення, навички роботи в малій групі, уміння обстоювати власну думку, робити захист власної презентації Мета уроку
Уміти розповісти, як і коли в Україні виникає «театр корифеїв», хто входив до його складу, про його популярність. Наводити конкретні приклади зв’язку українського театру з музикою. Назвати авторів та основні драматичні твори, написані для професійного українського театру. Прищеплення любові до театру, розвиток уміння цінувати красу і художню досконалість мистецтва. Виховувати почуття гордості за «театр корифеїв», що зіграв важливу роль у формуванні національної самосвідомості народу Знати основні віхи життєвого і творчого шляху драматурга, про “театр корифеїв”. Розуміти причини просвітницьких ідейних пріоритетів світогляду письменника. Вміти визначити жанр драматичного твору. Знати зміст п’єси “Мартин Боруля” , вміти розповісти про історичну основу твору. Вміти схарактеризувати головного героя, розуміти причини його особистої драми. Інші персонажі п’єси. Визначити головний конфлікт твору. Вміти розкрити значення творчості І.Тобілевича для розвитку української драматургії. Виховання любові до театру. Усвідомлення, що життєва позиція кожного творить стан усього суспільства.. Усвідомлення негативних наслідків компромісних рішень (компроміс переконань – шлях до зради). Цілі тематичного блоку « Розвиток драматургії та театру. Вивчення творчості І. Карпенка-Карого»
Едвард де Боно- британський психолог і письменник, експерт в області творчого мислення В основі «Шести капелюхів» лежить ідея паралельного мислення. Традиційне мислення ґрунтується на полеміці, дискусії і зіткненні думок. Однак при такому підході часто виграє не найкраще рішення, а те, яке найуспішніше пропагувалося в дискусії. Паралельне мислення – це мислення конструктивне, при якому різні точки зору і підходи не стикаються, а співіснують.Такий розподіл дозволяє використовувати кожен режим набагато ефективніше, і весь процес мислення стає більш сфокусованим і стійким.
Білий капелюх: інформація Детальна і необхідна інформація. Тільки факти. Яка ще необхідна інформація? Використовується для того, щоб спрямувати увагу на інформацію. У цьому режимі мислення нас цікавлять лише факти.
Символічне відображення оптимізму. Дослідження можливих успіхів і позитивних сторін. Переваги. Чому це спрацює? Вимагає переключити свою увагу на пошук переваг і позитивних сторін ідеї, яка розглядається.
Застерігає і змушує думати критично. Що може статися поганого або що піде не так? Обережність. Дозволяє дати волю критичним оцінками, побоюванням й обережності. Вона захищає нас від нерозважливих і непродуманих дій, вказує на можливі ризики і підводні камені. Користь від такого мислення безсумнівна, якщо, звичайно, нею не зловживати.
зосередження на творчості, альтернативних рішеннях, нові можливості та ідеї. Це можливість висловити нові поняття та концепції. Перебуваючи під зеленим капелюхом, ми придумуємо нові ідеї, модифікуємо вже існуючі, шукаємо альтернативи, досліджуємо можливості, взагалі, даємо креативності зелене світло.
Керування розумовими процесами. Гарантія дотримання всіх шести капелюхів. Наприкінці обговорення мислитель у синьому капелюсі закликає озвучити висновки, він спостерігає за тим, що відбувається, намічає план, за яким діють всі інші в групі.
Образ головного героя Пузиря і вчить, і застерігає… 2. В образі Пузиря драматург показав… 3. Я думаю, що… 4. Якби я зустрівся з героєм, то сказав би… 5.Найбільше на уроці мені сподобалось… Продовжити речення:
Схожі презентації
Категорії