Як донести свої меседжі до аудиторії за допомогою інструментарію Нових медіа
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Як донести свої меседжі до аудиторії за допомогою Нових медіа Харків, 26 березня 2011р. Ніна Кур”ята Інститут розвитку регіональної преси Всеукрахнський діловий тижневик Власть денег
Передумови виникнення конвергентної журналістики: Занепад "старих медіа" Нові канали комунікацій Поява нових медіа Якість стала менш важлива за контент Інтерактивніcть
Ознаки Нових медіа: Конвергентність Мультимедійність Інтерактивність Мультиплатформність Мультиформатність
Конвергенція Злиття, схожість Поєднання різних форматів на одному майданчику Взаємна підтримка і перетин різних платформ одного холдингу чи різних версій одного ЗМІ
Взаємна підтримка різних форматів: Журнал Кореспондент – сайт www.korrespondent.net Телеканал Інтер – сайт www.podrobnosti.ua
Мультиплатформність Одне і те саме ЗМІ виходить на різних технологічних платформах: Друковане видання Електронне видання для друкування на принтері Інтернет-сайт Версія для мобільних телефонів Версія для айфонів, айподів, айпедів
Інтерактивність Індивідуальні налаштування Інтерактивні елементи Додавання коментарів Участь у форумах Ведення блогів Додавання власного контенту
Як поводиться користувач? Близько 30% часу, витраченого на мас-медіа, люди віддають двом або більше медіа одночасно Middletown Media Studies 2 Ball State University
Що шукають українці в Інтернет 52% - доступ до електронної пошти 40% - інформацію про товари та послуги 37% – навчальну інформацію 29% - новини 30% - мультимедіа 29% - соцмережі 18% - чати та сайти знайомств (GFK Ukraine, 2010)
Що дає користувачу Інтернет? інтерактив індивідуалізація контенту необмеженість гіперпосилання на інші тексти мультимедійність (відео, аудіо), багато фотографій замість однієї Але: обмеженою є увага користувача Важливо: користувач не читає інформацію, він її сканує (переглядає) Один рядок – 1 секунда
Як користувач Інтернету опрацьовує матеріали? Радше сканує, ніж читає Один рядок – одна секунда Ліва частина сайту читається більше, ніж права “Ліди” та короткі абзаци читаються частіше, ніж решта тексту
Що спільного між текстом для газети та для Інтернету? Перевернута піраміда Пишемо для читання, а не для слухання Читач може повернутися і ще раз перечитати
Що спільного між текстом для Інтернету і для телебачення(радіо)? “Розмовний” тон Короткі, інформативні речення Прості слова Активні дієслова Оперативність в стилі та швидкості подачі інформації
Як писати для Інтернету? Якими повинні бути речення? ...слова? ...зокрема, дієслова? ...заголовки? Підзаголовки? Яка відмінність газетного заголовка від інтернетного?
Як зробити текст зручним для “сканування”? Виділяти ключові слова та фрази Використовувати підзаголовки Розбивати історію на частини Давати корисні лінки
Якою має бути структура Інтернет-тексту? Абзаци – короткі чи довгі? Одна тема – один абзац (для новини) Як краще подати перелік? Як виділяти ключові слова? Як використати мультимедійні можливості? Як підвищити глибину перегляду?
Як зробити заголовок для новини? Активне дієслово Доконана дія (або анонс майбутньої) Мікроштампи скорочують обсяг (Комуністи=Комуністична партія України) Логічний наголос Образні, але зрозумілі дієслова Приклади: - Солнечный выброс оторвал комете хвост - 10-долларовая банкнота порыжела -Yandex навчився шукати по українських сайтах
Дилеми Інтернет-журналістики: Обмежений чи необмежений по довжині текст? Одне фото чи багато? Мало гіперлінків чи багато?
Якою є мета при написанні Інтернет-тексту? Організувати текст так, щоб користувачі могли пропустити те, що їх не цікавить, але не пропустити те, що вони люблять.
При підготовці презентації використано матеріали професора Університету Огайо (США) Огі Гранта та Александра Амзіна («Новостная интернет-журналистика»)
Схожі презентації
Категорії