X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Як донести свої меседжі до аудиторії за допомогою інструментарію Нових медіа

Завантажити презентацію

Як донести свої меседжі до аудиторії за допомогою інструментарію Нових медіа

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Як донести свої меседжі до аудиторії за допомогою Нових медіа Харків, 26 березня 2011р. Ніна Кур”ята Інститут розвитку регіональної преси Всеукрахнський діловий тижневик Власть денег

Слайд 2

Передумови виникнення конвергентної журналістики: Занепад "старих медіа" Нові канали комунікацій Поява нових медіа Якість стала менш важлива за контент Інтерактивніcть

Слайд 3

Частина 1. Що таке Нові медіа?

Слайд 4

Ознаки Нових медіа: Конвергентність Мультимедійність Інтерактивність Мультиплатформність Мультиформатність

Слайд 5

Конвергенція Злиття, схожість Поєднання різних форматів на одному майданчику Взаємна підтримка і перетин різних платформ одного холдингу чи різних версій одного ЗМІ

Слайд 6

Поєднання різних форматів: Українські новини

Слайд 7

Взаємна підтримка різних форматів: Журнал Кореспондент – сайт www.korrespondent.net Телеканал Інтер – сайт www.podrobnosti.ua

Слайд 8

Мультимедійність Відео Аудіо Текст Картинки Інфографіка Слайд-шоу

Слайд 9

Кореспондент: текст, фото, відео

Слайд 10

Мультиформатність Поєднання різних форматів на одному майданчику (текст, фото, відео)

Слайд 11

Мультиплатформність Одне і те саме ЗМІ виходить на різних технологічних платформах: Друковане видання Електронне видання для друкування на принтері Інтернет-сайт Версія для мобільних телефонів Версія для айфонів, айподів, айпедів

Слайд 12

Інтерактивність Індивідуальні налаштування Інтерактивні елементи Додавання коментарів Участь у форумах Ведення блогів Додавання власного контенту

Слайд 13

Інтерактив на Кореспонденті

Слайд 14

Юзерський контент: Я - Корреспондент

Слайд 15

Юзерський контент: Народна правда

Слайд 16

Юзерський контент: конкурс на Liga.net

Слайд 17

Частина 2. Чого хоче користувач?

Слайд 18

Як поводиться користувач? Близько 30% часу, витраченого на мас-медіа, люди віддають двом або більше медіа одночасно Middletown Media Studies 2 Ball State University

Слайд 19

Багатозадачність: Nielsen и Yahoo:

Слайд 20

Що шукають українці в Інтернет 52% - доступ до електронної пошти 40% - інформацію про товари та послуги 37% – навчальну інформацію 29% - новини 30% - мультимедіа 29% - соцмережі 18% - чати та сайти знайомств (GFK Ukraine, 2010)

Слайд 21

Що дає користувачу Інтернет? інтерактив індивідуалізація контенту необмеженість гіперпосилання на інші тексти мультимедійність (відео, аудіо), багато фотографій замість однієї Але: обмеженою є увага користувача Важливо: користувач не читає інформацію, він її сканує (переглядає) Один рядок – 1 секунда

Слайд 22

Частина 3. Як писати для Інтернету?

Слайд 23

Як користувач Інтернету опрацьовує матеріали? Радше сканує, ніж читає Один рядок – одна секунда Ліва частина сайту читається більше, ніж права “Ліди” та короткі абзаци читаються частіше, ніж решта тексту

Слайд 24

Що спільного між текстом для газети та для Інтернету? Перевернута піраміда Пишемо для читання, а не для слухання Читач може повернутися і ще раз перечитати

Слайд 25

Що спільного між текстом для Інтернету і для телебачення(радіо)? “Розмовний” тон Короткі, інформативні речення Прості слова Активні дієслова Оперативність в стилі та швидкості подачі інформації

Слайд 26

Як писати для Інтернету? Якими повинні бути речення? ...слова? ...зокрема, дієслова? ...заголовки? Підзаголовки? Яка відмінність газетного заголовка від інтернетного?

Слайд 27

Як зробити текст зручним для “сканування”? Виділяти ключові слова та фрази Використовувати підзаголовки Розбивати історію на частини Давати корисні лінки

Слайд 28

Якою має бути структура Інтернет-тексту? Абзаци – короткі чи довгі? Одна тема – один абзац (для новини) Як краще подати перелік? Як виділяти ключові слова? Як використати мультимедійні можливості? Як підвищити глибину перегляду?

Слайд 29

Як зробити заголовок для новини? Активне дієслово Доконана дія (або анонс майбутньої) Мікроштампи скорочують обсяг (Комуністи=Комуністична партія України) Логічний наголос Образні, але зрозумілі дієслова Приклади: - Солнечный выброс оторвал комете хвост - 10-долларовая банкнота порыжела -Yandex навчився шукати по українських сайтах

Слайд 30

Дилеми Інтернет-журналістики: Обмежений чи необмежений по довжині текст? Одне фото чи багато? Мало гіперлінків чи багато?

Слайд 31

Якою є мета при написанні Інтернет-тексту? Організувати текст так, щоб користувачі могли пропустити те, що їх не цікавить, але не пропустити те, що вони люблять.

Слайд 32

При підготовці презентації використано матеріали професора Університету Огайо (США) Огі Гранта та Александра Амзіна («Новостная интернет-журналистика»)

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Соціологія