X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Інструменти та розробка політики

Завантажити презентацію

Інструменти та розробка політики

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Інструменти та розробка політики Семінар в МЦПД Жовтень 2000 р. Проф. Леслі Пал

Слайд 2

Важливість розробки та вибору інструментів політики “…для того, щоб зробити політику ефективною, політик повинен розуміти як вибір інструментів, доступні їй або йому, так і відмінності між цими інструментами. Політики інколи інтуїтивно відчувають, що інструменти, які є в їх розпорядженні, справді різні, але досить часто не приділяють достатньо часу, щоб зробити аналіичний та поінформований вибір.” Петерс та ван Ніспен, Інструменти публічної політики (1998), ст. 2

Слайд 3

Огляд Логіка розробки політики Класифікація інструментів Питання надання послуг Залучення громадян

Слайд 4

Розробка – Впровадження Розробка Сильний Слабкий Впровадження Сильне Слабке Тип I Тип II Тип IV Тип III

Слайд 5

Що це означає Невдача політики є багатовимірною: слабка розробка або слабке впровадження Розробка повинна включати деякі думки щодо впровадження Оцінка політики або програм потребує врахування як розробки, так і впровадження

Слайд 6

Типи впровадження Командно-контрольне Зверху вниз Процес наступної розробки Доробка Еволюція Повторне уточнення плану

Слайд 7

Інструменти політики Логіка інструментів Вплив на поведінку Вплив на ставлення Вплив на інституції або правила Чинники та детектори Пряма та непряма дія Міра примусу

Слайд 8

Інструменти політики: графік I Добровільні інструменти Змішані інструменти Примусові інструменти Рівень втручання твердження Низький Високий Сім’я та спільнота Приватні ринки Інформація та переконання Субсидії Податки та плата користувача Регулювання Державні підприємства Державне забезпечення (Джерело: Howlett & Ramesh, 1995:82; та презентація Пола Брауна в МЦПД)

Слайд 9

Інструменти політики: нічого не робити Обгрунтування: Орієнтоване на проблему Орієнтоване на ресурси Орієнтоване на прецедент Самокоригуюче

Слайд 10

Розробка політики: непряма дія Стверджуюче/заохочувальне Негативне/обмежуюче Інформація заохотити відрадити аргумент переконання факти/дані Видатки перерахування грошей податки гранти витрати користувача субсидія/внесок плата за послуги позики штрафи податкові видатки ваучер Регулювання дозволи кримінальне право ліцензії некримінальні заборони визнання саморегулювання

Слайд 11

Розробка політики: непряма дія Державний орган міністерство спеціальний орган державна корпорація Партнерство/контракт з третьою стороною недержавна організація неприбуткова корпорація компанія

Слайд 12

Інформація: ключові питання Чи поведінка, на яку спрямовується дія, базується на неправдивій інформації/фактах? До якої міри ставленя та цінності впливають на поведінку, на яку спрямовується дія? Яку форму матиме інформація? Як вона буде надаватися та отримуватися? Чи буде мати місце регуляторний вимір (зобов’язання повідомити або представити)?

Слайд 13

Видатки: ключові питання  1. Чи нестача коштів становить головну проблему за цих обставин?  2. Чи уповноважений я витрачати кошти у цій сфері?  3. Чи маю я необхідні кошти?  4. Чи є альтернативні джерела фінансування?  5. Чи повинен я надати все фінансування, чи можна надати лише частину?  6. Чи повинні кошти бути надані у вигляді позики (що повністю або частково підлягає поверненню), гранту (сума визначена за критеріями, окрім потреб реципієнта), субсидії (сума визначена в залежності від потреб реципієнта), або контрактного обміну (закупівля товарів або послуг)?  7. Хто є юридичним реципієнтом?  8. Якими повинні бути умови трансферу?

Слайд 14

Регулювання: ключові питання Якою буде форма правила? Хто видасть правило/регулювання? Регулювання базуватиметься на стандартах чи на ліцензії? Які умови отримання ліцензії? Яким буде регуляторний тиск? Питання перегляду та процесу

Слайд 15

Послуги: ключові питання  1. В чому полягає потреба або проблема і яка послуга або набір послуг відповідатиме цій потребі?  2. Чи маю я юридичну спроможність надати послугу?  3. Чи маю я ресурси для надання послуги?  4. Чи є альтернативні джерела надання послуги?  5. Чи є переконлива політична причина надавати послугу прямо (безпека, дотримання стандартів, реципієнти не можуть обрати належний рівень послуг, знижуючи спроможність органу в сфері реалізації програми)?  6. Якщо послуга надається публічно, чи повинна вона оплачуватися?  7. Якщо послуга надається приватно, чи зможуть реципієнти платити за неї, чи вони мають субсидії?  8. Якщо є субсидія, чи буде вона надана надавачам чи реципієнтам?  9. Якщо послуги надаються приватно, то якою організацією (неприбутковою, прибутковою)? 10. Якщо послуги надаються приватно, який нагляд/регулювання повинен надавати уряд?

Слайд 16

Нові інструменти політики?

Слайд 17

Вибір інструментів: критерії Правові внутрішнє право ЄС міжнародне Ефективнисть вартість процес Результативнисть вплив можливість реалізації Процес прозорість консультації конфіденційність ширина Традиції спадщина усталена практика

Слайд 18

Альтернативне надання послуг Принципи клієнти послуга стандарти діяльність Організації контракти з зовнішніми виконавцями партнерство та надання послуг приватизація

Слайд 19

АНП: досвід Канада США Організація економічного співробітництва та розвитку приватизація комерціалізація стандарти та коди Держави з перехідними економіками Постійні зусилля на проведення реформ

Слайд 20

Процедурні інструменти політики Фокус на інституціях і процесах громадяни створення мережі освіта (використання інформації) формальна оцінка фінансування груп слухання домовленості/угоди

Слайд 21

Участь громадян Нові акценти недержавні організації зниження покірливості людські права та рівність Формулювання та впровадження політики консультації партнерство

Слайд 22

Ступені участі Шеррі Арнстайн (1969) 8 рівнів громадський контроль делеговані повноваження партнерство умиротворення консультація інформування терапія маніпуляція

Слайд 23

Участь громадськості: методи Консультування (традиційне) Телеголосування Навчальні групи Громадські суди Дослідницькі конференції Експертні опитування Відкриті слухання Обговорення “он-лайн”

Слайд 24

Участь громадськості: ключові цінності Громадськість повинна мати слово Участь вплине на рішення Процес відповідає потребам учасників Процес активно шукає тих, на кого буде здійснено вплив Процес дає учасникам право голосу у визначенні, як вони беруть участь Інформація надається за потребами Процес інформує учасників, як їх участь вплинула на рішення

Слайд 25

Системний вплив інструментів Розробка політики має вплив не лише через свої інструменти, вона формує соціальні та політичні процеси, наприклад: участь громадськості впевненість в своїх силах конституційні норми спроможнітсь прозорість

Слайд 26

Складнощі дизайну розуміння політичної та адміністративної реалістичності та контексту розробка з врахуванням набору інструментів видатки, регулювання та інформація розробка з врахуванням системного впливу оцінка переможців та переможених розробка з врахуванням впровадження протягом довгого часу

Слайд 27

Групова вправа

Слайд 28

Інструкції Працюйте в своїх дослідницьких командах/групах Використовуйте категорії, про які йшлося вище (інформація, видатки, регулювання, організація): які ключові інструменти використовуються у вашій сфері політики? якими є характеристики цих інструментів, як вони використовуються у вашій сфері політики (наприклад, інформаційні інструменти спрямовані на факти, а не на ставлення)?

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Соціологія