Видавнича діяльність
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Видавничі комунікації Видавнича комунікація — це встановлення комунікаційних зв'язків з допомогою друкованої (книжкові, аркушеві видання тощо) та іншої видавничої продукції; поширення й використання видавничої продукції у процесі комунікаційної діяльності (Юрій Бондар). Публікаторство — це діяльність зі створення та поширення видавничих продуктів …, що використовуються комунікатором з метою встановлення й підтримання суспільних комунікаційних зв'язків, а також для здійснення цільового інформаційного впливу на споживачів контенту в процесі суспільно-політичної практики (Юрій Бондар).
Суб’єкти видавничих комунікацій видавництво; видавництва-конкуренти; поліграфісти; розповсюджувачі видавничої продукції; видавнича продукція; автори; рецензенти; читацькі аудиторії; держава; медіакритики, книжкові критики; освітяни, медіаосвітяни, науковці та ін.
Комунікаційні аспекти видавничої продукції: видавнича продукція — «інструмент насадження мудрості»; видавнича продукція — джерело емоцій і настроїв; видавнича продукція — інструмент боротьби за владу; видавнича продукція — чинник формування ціннісних орієнтирів.
Видавнича продукція — «інструмент насадження мудрості» накопичення інформації з різних питань; стимулювання інформаційних потреб медіаспоживачів, що виникають на підставі засвоєної інформації. Видання за цільовим призначенням (ДСТУ 3017—95): офіційне, наукове, науково-популярне, науково-виробниче, виробничо-практичне, нормативне, виробничо-практичне, виробничо-практичне, видання для аматорів, навчальне, громадсько-політичне, довідкове, видання для організації дозвілля, рекламне, літературно-художнє.
Видавнича продукція — джерело емоцій і настроїв «Реально в багатьох сферах сьогодні перед нами розгортається боротьба за освоєння нового простору — простору почуттів і емоцій. Якщо раніше вдалося освоїти полюс раціо, то сьогодні всі зусилля в багатьох сферах направлені на освоєння сфери емоціо, оскільки вона є більш впливовою з точки зору прийняття рішень людиною» (Г. Почепцов) Видавнича продукція працює на чуттєве залучення індивідів та соціальних груп до певних контекстів, надає можливості емпатійно проживати найрізноманітніші емоційні стани.
Видавнича продукція — інструмент боротьби за владу “Біблія” Мартіна Лютера; “Кобзар” Тараса Шевченка; “Вальдшнепи” Миколи Хвильового; “Собор” Олеся Гончара; самвидав (“Інтернаціоналізм чи русифікація?” Івана Дзюби, “Лихо з розуму” Вячеслава Чорновола); конституції країн.
Видавнича продукція — чинник формування ціннісних орієнтирів Культура — “павутина смислів” (М. Вебер). “Культура — екстрасоматична інформаційна пам’ять. Від кожного з індивідуумів потрібно, щоб він шляхом навчання або досвіду включив отриману інформацію у власні ресурси” (А. Ґрау). Українське суспільство та амбівалентна система цінностей (за Є. Головахою).
Ушанування Книги в ісламському світі Пам'ятник Корану в ОАЕ, який при денному світлі тьмяно мерехтить золотою арабською в'яззю. Пам'ятник книзі “Рухнама” в Ашхабаді (Туркменія).
Схожі презентації
Категорії