X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ТОЛЕРАНТНІСТЬ

Завантажити презентацію

ТОЛЕРАНТНІСТЬ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Заняття з елементами тренінгу

Слайд 2

Епіграф: «Усі люди мають недоліки – хто більші, хто менші. Ось чому і дружба, і допомога, і спілкування були б неможливими, якби не існувало між нами взаємної терпимості» Г. Гвіччардіні – італійський історик, філософ-гуманіст

Слайд 3

Григорій Сковорода «Любов виникає з любові: коли хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю»

Слайд 4

«Формула терпимості»

Слайд 5

Тема: «Толерантність»

Слайд 6

Поняття толерантність В англійців толерантність розуміють як готовність і здатність без протесту сприймати особистість або подію. У французів – повага свободи іншого, його думки, поведінка, політичні та релігійні погляди. У китайців бути толерантним означає уміння дозволяти, допускати, проявляти терпимість до інших. В арабському світі толерантність – прощення, поблажливість, схильність до інших. У перській мові – терпіння, витривалість, готовність до примирення.

Слайд 7

Заголовок слайда Термін «толерантність» походить з латинської і означає різновид взаємодії та взаємовідносин між окремими людьми на основі взаємоповаги. Толерантність – терпимість до чужих думок, поведінки, повага до національних і культурних відмінностей, прагнення до взаєморозуміння між народами світу. Толерантність – це визнання і повага до інших людей, вміння жити разом з іншими людьми. Толерантність передбачає, що у мене є свої погляди, у когось іншого вони інші, і хоч я ці погляди не поділяю, але терпимо до них ставлюся.

Слайд 8

Тест «Наскільки ви толерантні?»

Слайд 9

Підрахуйте бали. По 1 бал дається за відповіді б) по 0 балів за варіант а) Від 0 до 4 балів. Ви безкомпромісний та упертий. Де б Ви не перебували, створюється таке враження, що Ви намагаєтесь усім нав’язати свої думки. Ви можете виявити агресію, навіть підвищити голос, аби досягти своєї мети, тому з Вами важко підтримувати стосунки тим, хто дотримується іншої точки зору, хто не погоджується з тим, що Ви робите. Від 5 до 8 балів. Ви спроможні відстоювати свою точку зору і вести діалог, змінювати свою думку, якщо це необхідно. Хоча іноді можете бути і занадто різким, нечемним до свого співрозмовника. В такі моменти Ви справді можете виграти суперечку з людиною більш слабкого характеру. Але чи варто одержувати перемогу таким чином, якщо цього можна досягти, не принижуючи чиєїсь гідності? Від 9 до 11 балів. Твердість Ваших переконань поєднується з Вашою толерантністю. Ви можете прийняти будь-яку ідею, з розумінням поставитися до неочікуваного вчинку, навіть якщо Ви його не схвалюєте. Ви досить критично ставитесь до своєї думки і здатні з повагою і тактом відмовитись від поглядів, які, як виявляється, були помилковими.

Слайд 10

Притча про добру сім’ю

Слайд 11

Творча робота «Символ»

Слайд 12

Практичне завдання «Місток»

Слайд 13

Гра «Асоціативний ряд» Т - О - Л - Е - Р - А - Н - Т - Н - І - С - Т - Ь

Слайд 14

Завдання “На мою думку…”

Слайд 15

Завдання “На мою думку…” Ситуація 1 Учні шостого класу після уроків вирішили пограти у м'яч на шкільному майданчику, але виявилось, що його вже зайняли учні сьомого класу. Незважаючи на прохання, семикласники не хотіли залишати майданчик. Тоді шестикласники, грубо глузую чи і жбурляючи каміння, стали їм заважати. Учні сьомого класу покинули гру і вчинили бійку із шестикласниками. Запропонуйте розумне вирішення цього конфлікту.

Слайд 16

Завдання “На мою думку…” Ситуація 2 Одного разу взимку однокласники грали у сніжки біля шко ли. Раптом хтось поцілив одному з хлопців сніжком в обличчя. Не з'ясувавши, хто саме зробив йому боляче, хлопчик підійшов до першого-ліпшого однокласника і став вимагати вибачення. Той обурився, і суперечка перейшла в бійку. Запропонуйте розумне вирішення цього конфлікту.

Слайд 17

Завдання “На мою думку…” Ситуація З Учениця відповідає біля дошки. Але варто дівчинці трошки замислитись, як однокласники відразу піднімають руки, щоб від повісти. Деякі з них висловлюють невдоволення і кепкують, що дівчинка «не знає відповіді на таке просте запитання». Учениця, хвилюючись, починає плутатись і невдовзі зовсім збивається, на її очах виступають сльози. Як у цій ситуації мали б повестися дівчинка, учитель і однокласники?

Слайд 18

Завдання “На мою думку…” Ситуація 4 Урок фізкультури. Завдання для хлопчиків – підтугування на перекладині. Один з них не може піднятися і на декілька сантиметрів. Лунає сміх з усіх сторін, чути дошкульні слова. Хлопчик червоніє і це ще більше заводить однокласників. Як у цій ситуації мали б повестися хлопчик , учитель і однокласники?

Слайд 19

Слайд 20

Творче завдання «Квітка»

Слайд 21

Мішечок порад будьте готові до того, що всі люди різні – не кращі й не гірші, а просто різні; навчіться сприймати людей такими, якими вони є, не намагайтесь змінити в них те, що нам не подобається; цінуйте в кожній людині особистість і поважайте її думки, почуття, переконання, незалежно від того, чи збігаються вони з вашими; зберігайте „ своє обличчя ”, знайдіть себе і за будь-яких обставин залишайтеся самим собою.

Слайд 22

4 правила толерантного спілкування Бути завжди уважним; Бути терпимим в спорі і аргументувати свою думку; Бути гуманним і милосердним; Не ображати співбесідника.

Слайд 23

Вправа «Коло компліментів»

Слайд 24

«Перед великим розумом я схиляю голову, перед великим серцем я стаю на коліна» Й. В. Гете

Слайд 25

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне