X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Соціалізація особистості

Завантажити презентацію

Соціалізація особистості

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Соціалізація особистості

Слайд 2

Функції школи: Розвивальна функція школи формує вміння спілкуватися, приймати рішення, критично мислити. Виховна функція школи спрямована на формування світогляду, моральних принципів та етичних норм поведінки, ставлень і ціннісних орієнтацій.

Слайд 3

Учнівське самоврядування в школі виконує такі функції: Представницька Вирішення внутрішніх конфліктів Інформування Організація шефства Зовнішні зв`язки Організаційна Правозахисна

Слайд 4

Субкультура – результат постійної взаємодії людей, яка відбувається в особливих умовах. При цьому цілісна культура, як правило, не зводиться до простої суми субкультур. Свій внесок у культуру роблять різні спільноти та окремі особистості, які є носіями різних субкультур.

Слайд 5

Стиляги Стиляги - молодіжна субкультура в СРСР, що одержала широке поширення у великих радянських містах з кінця 1940-х по початок 1960-х років, що мала за еталон переважно американський спосіб життя.

Слайд 6

Бардівський рух Барди — молодіжна субкультура в СРСР, що існував у 1950-1970-их роках. Виник на основі студентських і туристичних пісень, що відрізнялися від офіційних. Представники: Булат Окуджава, Володимир Висоцький, Юлія Кіма, Юрій Візбор.

Слайд 7

Байкери Байкерський рух зародився в 1950- х роках у США , проник в Європу і Росію в 1970- х (у СРСР в 1980- х роках їх називали « рокери » ) , якийсь час входив до складу субкультури, коли байкери були розділені на кілька агресивних і ворогуючих угрупувань. До недавнього часу поняття « байкер » поширювалося виключно на власників чопперів і неодмінно асоціювалося з винесеним далеко вперед переднім колесом , великою кількістю хрому , шкіри , довгим волоссям і бородою мотоцикліста . Однак , з кінця 90- х років на дорогах все частіше стали з'являтися мотоцикли з високоспритними двигунами і поліпшеними пластиковими обтічниками аеродинаміками- спортбайки .

Слайд 8

Рокери Рокерами вважають себе ті, хто лише плекає прихильність до фатальної музики. У стилі прихильників цієї субкультури переважають риси брутальності, що досягається використанням деніму і шкіри. Водночас рокерська манера одягатися продиктована, в першу чергу, зручністю і практичністю.

Слайд 9

Хіп хоп Хіп-хоп — молодіжна субкультура, яка з`явилась в США в кінці 1970-х в середовищі афроамериканців. Для неї характерні своя музика (також називається «хіп-хоп» або реп), жаргон, мода, танцювальні стилі (брейк-данс та інш.), графічне мистецтво (графіті) і кінематограф. До початку 1990-х рр. хіп-хоп став частиною молодіжної культури у багатьох країнах світу. Хоч вищеперелічені елементи разом складають хіп-хоп як субкультуру, вони живуть окремим життям.

Слайд 10

Панки Панки - молодіжна субкультура, що виникла наприкінці 1960-х - початку 1970-х років у Великобританії, США, Канаді та Австралії, характерними особливостями якої є критичне ставлення до суспільства і політики.

Слайд 11

Скінхеди Скінхеди — є членами субкультури, що виникла серед робочого класу, та молодих людей у Сполученому Королівстві в 1969 році, а потім поширились на інші частини світу. Грубі хлопці з точки зору моди, музики і способу життя. 

Слайд 12

Готи Готи — субкультура, що зародилася наприкінці 70-х років XX століття у Великобританії на основі панк-руху. Готична субкультура досить різноманітна і неоднорідна, однак для всіх її представників в тому чи іншому ступені характерні специфічний імідж і інтерес до готичної музики.

Слайд 13

Геймери Це люди, що захоплюються комп`ютерними іграми. З 2000р. Проводиться всесвітній чемпіонат з комп`ютерних ігор World Cyber Games, який дозволяє молодим людям з різних країн позмагатися у віртуальному просторі.

Слайд 14

Блогери Це люди, які ведуть свії щоденники ( блоги ) у всесвітній мережі Інтернет. Блогери дуже часто посилаються одне на одного, читають і коментують одне одного.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне