Розвиток особистості учня
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Галак Світлана Олександрівна вчитель інформатики Доманівського РНВК “Доманівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1” Із досвіду роботи
Моє професійне кредо : Учитель , який передає дитині лише знання , - це ремісник; той , хто виховує особистість , розвиває творчий потенціал дитини – справжній митець своєї справи. Софія Русова
Проблема, над якою працюю: ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Розвиваю в своїх учнів Потенціал творчий, Особистість розкриваю У дітей охоче. На моїх уроках діти Самовиражаються Й інформатиці – науці Разом з тим навчаються.
На семінарах з інформатики Я завжди буваю І як вчитель все-таки Я там виступаю Теми всі різноманітні добре розкриваю
Щоб учням цікаво було весь час Відкриті уроки проводжу у нас Ігри цікаві, кросворди, малюнки За конкурси всім видаю подарунки.
В конкурсах діти участь беруть І в майбутньому також, надіюсь, будуть. Участь в “Бобрі” діти узяли Всі класи при цьому допомогали. На конкурс “Емблем” логотип ми відправили, Мабуть лиш тому, що дітей зацікавили.
Працюючи в школі я розвиваюсь Самоосвіти в дітей добиваюсь, Щоб компетентність у них формувати Потрібно правильно уроки складати
Принцип доступності використовую Програму я всю добре виконую. Різні форми навчання впроваджую я Такі як кросворд та групова гра. Та все це чудово дуже робити, Коли дітей хочеш чогось навчити.
Творче завдання "Кросворд” По горизонталі: 1) Імена, які є послідовністю слів, розділених крапками. 2) Система адресування в Інтернет. 3) Глобальна комп’ютерна мережа. 4) Пристрій, що дозволяє комп'ютеру передавати дані по телефонній лінії. 5) Один із видів мереж. 6) Надає інформацію і послуги іншим комп’ютерам у мережі. По вертикалі: 7) Оди із видів мереж. 8) Сукупність правил обміну інформацією між комп’ютерами. 9) Система зв'язку між двома чи більше комп'ютерами 7 1 2 8 3 9 6 4 5
Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. На виховання активності не шкодуйте ані часу, ані зусиль. Привчайте учня думати самостійно. Необхідно якомога частіше ставити учням питання: «Чому?», щоб навчити їх мислити причинно. Учіть учня чітко висловлювати свої думки, логічно обґрунтовувати свої дії, хід вирішення проблеми. Частіше показуйте учням перспективи їх навчання.
Інтегрую свій предмет З усіма у школі, Адже тем для презентацій Усюди доволі. Вчителі допомогають В підборі тематик, А роботою керую Я як інформатик.
Полюбляю я складати Учням своїм тести, Після чого їх комп’ютер Оцінює чесно. Так я можу опитати Одночасно увесь клас. І для інших справ цікавих Так я економлю час.
Важка праця вчителя, особливо в нашій сучасній школі. Навколишній світ розколовся на безліч мікросвітів, ідей та світобачень, тому важко вести однією дорогою всіх таких різних за смаками та уподобаннями дітей. А дорога все ж мусить бути одна – дорога Добра, Честі й Порядності, освітлена вогнем знань, від якого має набути стабільності сучасний світ.
Схожі презентації
Категорії