X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
психологічний супровід

Завантажити презентацію

психологічний супровід

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Психологічний супровід обдарованості Практичний психолог Стецюк Л.В. Ізяславський НВК “ЗОШ І-ІІІ ст.№2, ліцей”

Слайд 2

Обдаровані діти – це такі діти, які мають вищий рівень здібностей, ніж у її однолітків. Талановиті діти – це діти, яким притаманна система якостей, особливостей, яка дозволяє особистості досягти видатних успіхів в оригінальному здійсненні творчої діяльності. Здібні діти – це діти, які успадкували задатки, що за сприятливих умов дозволяють більш успішно оволодіти тією чи іншою діяльністю.

Слайд 3

Види обдарованості

Слайд 4

Найкращий учень Бунтівник “Підпільник” “Втікач” “Двобічний” Цілеспрямований

Слайд 5

Структура психологічної служби в роботі з обдарованими дітьми: Психологічна служба школи Вивчення особистості учня Освіта батьків через батьківські збори Освіта вчителів у системі ППС Адміністрація закладу Визначення учнів, які відрізняються від інших за своїми здібностями Визначення рівня загальних розумових здібностей Вивчення психофізіологічних особливостей учнів Визначення рівня інтелектуальних особливостей Типологічна диференціація та створення банку даних Обдаровані діти Розробка рекомендацій батькам, які виховують обдаровану дитину Бесіди, анкетування батьків Індивідуальні консультації Батьки Бесіди, анкетування Групове тестування учнів вчителем Рекомендації Проведення семінарів, тренінгів з проблем розвитку творчого потенціалу Допомога в розробці програм індивідуального розвитку дитини Вчителі Аналіз особливостей розвитку Контроль за нервово-фізичним навантаження Створення ліцейних класів за здібностями дітей Психологічний супровід МАН та розробка рекомендацій Адміністрація

Слайд 6

Рекомендації учасникам навчально-виховного процесу Адміністрації: Забезпечуйте системність у роботі, що передбачає розробку індивідуальних програм. Організовуйте роботу по виявленню потенційно обдарованих дітей. Створюйте розгалужену сітку гуртків. Забезпечуйте введення психологічних дисциплін у навчальний процес. Роботу з обдарованими дітьми організовуйте на основі співпраці вчителів, психологів, батьків.

Слайд 7

Рекомендації учасникам навчально-виховного процесу Педагогам: Створення умов для природного самовираження учня (доброзичливість, толерантність, тактовність у взаєминах з учнями. Навчання учнів діяти незалежно (не надавати прямих вказівок). Постійне вивчення сильних та слабких сторін учнів; у роботі – спирання на сильні сторони. Привчання учнів до навиків самостійного вирішення проблем. Сприяння ініціативі учнів, позитивне ставлення та заохочення до діяльності.

Слайд 8

Рекомендації учасникам навчально-виховного процесу Батькам: Ведення щоденника спостережень за розвитком дитини, аналіз процесу розвитку. Спонукання до знаходження дитиною самостійного вирішення проблем. Навчання спілкуванню із дорослими. Терпляче ставлення та відверті відповіді на запитання дітей. Сприймання дитини такою, якою вона є, не порівнюючи її з іншими дітьми.

Слайд 9

Рекомендації учасникам навчально-виховного процесу Учням: Навчання самоорганізації. Навчання контролю своїх емоцій. Самостійне попередження перевантаження. Навчання спілкуванню (знаходити теми для інших, бути гарним слухачем). Дотримання гігієни розумової праці, навичок релаксації.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне