П О Р Т Ф О Л І О ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
П О Р Т Ф О Л І О ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА Гончарової Ірини Миколаївни Лиманської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступеня Відділу освіти Старобільської райдержадміністрації Луганської області 2013 рік
Як я це роблю: Нелегке завдання в мене (Хоч я звикла до таких), Багато каменів слизьких, Та улюблена це тема. Але, щоб проект почати, Дані треба всі зібрати. Варіантів я не маю… А коли чогось не знаю – В Інтернеті пошукаю. Там до ночі я блукала, Що корисне відшукала – В цій роботі представляю. Познайомлю вас охоче, Тож читайте всі, хто хоче.
Портфоліо психолога– це… П – психологічні інновації О – освітні маршрути Р – робота над собою Т – техніки в роботі Ф – фіксування результатів О – оцінка власних досягнень Л – любов до професії І – імпульс до активності О – об`єктивний погляд на себе Гончарова І.М. 2013р.
Шлях, який я обрала Проблема: Психологічна підтримка та супровід учнів перших та п`ятих класів в умовах адаптації. Гончарова І.М. 2013 р. Мета створення портфоліо: Узагальнення та розповсюдження власного досвіду. Створення презентації своєї роботи. Використання можливості особистістного та професійного зростання. Розкриття творчої натури. Тема самоосвіти: Психологічні особливості гендерного виховання Здобуття практичних навичок. 1. Проаналізувати і систематизувати результати та досвід своєї роботи. 2. Об’єктивно оцінити свої можливості. 3. Систематизувати навчальні матеріали і напрацювання. 4. Фіксувати зміни й зростання за певний час. 5. Сформувати план подальшого професійного зростання.
Освіта: вища, у 1998 році закінчила Луганський державний педагогічний інститут ім. Т.Г. Шевченка Портрет автора Дата народження: 3 грудня 1975 року. Посада: практичний психолог, вчитель етики Спеціальність: Російська мова і література та практична психологія. Місце роботи: Лиманська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Стаж роботи: 14 років Категорія: І Рік атестації: 2005 Гончарова І.М.2013р. Курси підвищення кваліфікації:2004р.ЛНПУім. Т.Г.Шевченко 2012р.ЛНПУім. Т.Г.Шевченко Кваліфікація: практичний психолог у закладах освіти
«Мудрий цінує всіх, адже в кожному знаходить хороше». Б.Моралес МОЄ ПРОФЕСІЙНЕ КРЕДО Гончарова І.М. 2013 р.
ПСИХОДІАГНОСТИЧНА РОБОТА КОНСУЛЬТАЦІЙНА РОБОТА ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА ЗВ`ЯЗКИ З ГРОМАДСКІСТЮ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА САМООСВІТА У СВОЇЙ ПРАКТИЦІ ВИКОРИСТОВУЮ УСІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ Гончарова І.М. 2013 р.
Діагностування учнів по виявленню тривожності, агресивності, згуртованості, гіперактивності; психодігностика емоційного стану новоприбулих дітей; діагностична робота по виявленню психологічної готовності дітей до школи Діагностування пізнавальних процесів, мотивайної сфери, емоційних станів, темпераменту, характеру, адаптації учнів. Відвідування уроків за запитом адміністрації школи; Психодіагностика педагогічного колективу. Психодіагностика батьків ПСИХОДІАГНОСТИЧНА РОБОТА Гончарова І.М. 2013 р.
Опрацювання додаткової літератури з психології. Ознайомлення з цікавими методиками з психології, комп’ютерними завданнями, інтерактивними тестами. Опрацювання матеріалів щодо виховної та корекційної роботи. Опрацювання нових психодіагностичних методик, психогімнастик, психо-тренінгів. Активна участь у навчально-методичних семінарах практичних психологів, нарадах, семінарах, творчих групах. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА Гончарова І.М. 2013 р.
Консультації; Профдіагностування; Демонстрації відеороликів та презентацій; Тренінги; Виготовлення та поширення профорієнтаційних листівок, буклету. Проведення виховних годин, зустрічей ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА Гончарова І.М. 2013 р.
Просвітницька робота з дітьми та їх батьками. Участь у батьківських зборах за запитом класних керівників. Консультування за індивідуальним запитом: - адаптація учнів 1 класу; - адаптація учнів 5 класу; - питання вибору професії учнів 9-11класів; - консультації для батьків, діти яких мають відхилення у здоров’ї чи поведінці. Надання методичної допомоги педагогам. КОНСУЛЬТАЦІЙНА РОБОТА Гончарова І.М. 2013 р.
Групова консультація з учнями 11 кл. «Ваше життя – ваш вибір» Педконсиліум «10 класс – трамплин во взрослую жизнь» Групова консультація «Чи знаєте ви свою дитину?» Гончарова І.М. 2013 р.
Методична база Нормативно-правова документація. Звітна документація Індивідуальні картки учнів Психологічні паспорти класу Батьківський всеобуч Психолого-педагогічні семінари Періодична література Методична скарбничка тренера Корекційно-розвивальні програми Виховні години Робота психолога з обдарованими учнями Робота з учнями «групи ризику» Банк діагностичних методик Картотека ігор та вправ для проведення занять: ігри для знайомства ігри для зняття напруги ігри для прощання ігри для саморозвитку Відеотека презентацій:
Для батьків: «Режим дня першокласника» «Перший раз у п'ятий клас» «Жестокое обращение к ребёнку, как причина его девиантного поведения» «Почуйте серцем голос Вашої дитини» «Перші уроки шкільної оцінки» «Дитячі неврози» «Суїцид +» «Як врятуватися від нападів люті та істерії» Для вчителів: «Робота з учнями «групи ризику»» «Інтерактивні форми і методи роботи» «Формування здоров'я сучасних підлітків» «Організація роботи по попереджненню суїцідальної поведінки» «Образ сучасного вчителя очима учнів» «Створення ситуації успіху на уроці» «Як навчитися раціонально використовувати свій час» «Профілактика та подолання синдрому «професійного вигорання»» «Проблеми у навчанні п'ятикласників» Для учнів: «Шкідливість паління» «Права дітей» «Профілактика наркоманії серед дітей та підлітків» «Діяльність психолога при профілактиці та вирішенню конфліктів» «Привіт! Я – конфлікт!» «Вплив алкоголю на організм людини» «Наркоманія» «Вибір професії:Чи важко це?» «Правила поведінки для кожної дитинки» Гончарова І.М. 2013 р.
ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ Я ПРАЦЮЮ: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ТА СУПРОВІД УЧНІВ В УМОВАХ АДАПТАЦІЇ АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ АДАПТАЦІЯ П`ЯТИКЛАСНИКІВ АДАПТАЦІЯ ДЕСЯТИКЛАСНИКІВ АДАПТАЦІЯ НОВОПРИБУЛИХ УЧНІВ Гончарова І.М. 2013 р.
Вивчити соціально-психологічні особливості учнів: Рівень соціалізації Мотивації Тривожності. Дослідити особливості функціонування дитячого колективу – провести соціометрію, опитування, спостереження, проаналізувати результати досліджень. Дослідити особливості виховання учнів у сім’ї, стиль стосунків, ставлення до дитини. Проаналізувати отримані результати та визначити кроки у полегшенні адаптації школярів. Провести корекційно-розвивальну роботу. Дослідити та порівняти рівень адаптації. ЗАВДАННЯ Гончарова І.М. 2013 р.
Як я це роблю: АДАТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЗАНЯТТЯ В ГРУПІ КОРОТКОЧАСНОГО ПЕРЕБУВАННЯ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ БЕСІДА ДИТИНИ З ПСИХОЛОГОМ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ КОНСУЛЬТАЦІЯ ІЗ КЛАСОВОДОМ КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ДО НАВЧАННЯ ПЕДКОНСИЛІУМ «АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ» АДАПТАЦІЯ ПЯТИКЛАСНИКІВ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ (4 клас) ПСИХОДІАГНОСТИКА: анкетування «Труднощі в школі»; визначення рівня тривожності визначення рівня мотивації БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ «Перший раз–у 5-й клас» ПЕДКОНСИЛІУМ «Адаптація п'ятикласників» ІНДИВІДУАЛЬНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ КОНСУЛЬТАЦІЯ ІЗ КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ АДАПТАЦІЯ ДЕСЯТИКЛАСНИКІВ ПСИХОДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ І НАХИЛІВ ПСИХОДІАГНОСТИКА МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ; ТРИВОЖНОСТІ ПЕДКОНСИЛІУМ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ ІНДИВІДУАЛЬНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ КОРЕКЦІЙНІ ЗАНЯТТЯ КОНСУЛЬТАЦІЯ ІЗ КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ АДАПТАЦІЯ НОВОПРИБУЛИХ УЧНІВ БЕСІДА З БАТЬКАМИ ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСУЛЬТУВАННЯ КОНСУЛЬТУВАННЯ ПЕДАГОГІВ КОРЕКЦІЙНІ ЗАНЯТТЯ ІЗ КЛАСОМ КОНСУЛЬТАЦІЯ ІЗ КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ Гончарова І.М. 2013 р.
Психологічна просвіта Діти Консультації Тренінги Виховні години Колекційні заняття Педагоги Консультації Тренінги Педагогічні консиліуми Психодіагностика Батьки Виступи на б/з Тренінги Консультації Анкетування Колеги-психологи Участь у засіданнях МОПП Секретар МО ПП Тренінги професійного розвитку Гончарова І.М. 2013 р.
Схожі презентації
Категорії