Шарий Вікторії Андріївни, практичного психолога
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо психолога – це… П – психологічні інновації О – освітні маршрути Р – робота над собою Т – технології спілкування Ф – фіксування результатів О – оцінка власних досягнень Л – любов до професії І – імпульс до активності О – об`єктивний погляд на себе
П О Р Т Ф О Л І О Шарий Вікторії Андріївни, практичного психолога Вищетарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Відділ освіти Томаківської райдержадміністрації Дніпропетровське управління освіти та науки 2012 рік
Зміст № слайдів Шлях, який я обрала Портрет автора Методична скринька Проектна діяльність , тренінгові заняття. Шарий В.А. 2012 р.
Портрет автора Освіта: вища, у 2000 році закінчила Бердянський державний педагогічний інститут ім.Осипенка Дата народження: 14 березня 1975 р. Посада: практичний психолог. Спеціальність: “Дошкільне виховання . Практичний психолог в закладах освіти” Місце роботи: Вищетарасівська загальноосвітня школа I-III ступенів. Стаж роботи:10 р. Категорія:вища Рік атестації: 2012 Курси підвищення кваліфікації: 2010 рік ,Дніпропетровський ДОІПДО Шарий В.А. 2012 р. 4
Шлях, який я обрала Методична проблема: Діагностика та розвиток креативної особистості.Психолого-педагогічний супровід творчо обдарованих учнів. Кредо: По глибині розуму слід судити лише за винахідливістю та кількістю думок, які дві людини витягують з однієї і тієї ж речі. Клод Адріан Гельвецій 5 Шарий В.А.. 2012 р. Мета створення портфоліо: Узагальнення та розповсюдження власного досвіду. Створення презентації своєї роботи. Використання можливості особистістного та професійного зростання Розкриття творчої натури Тема самоосвіти: Впровадження інноваційних технологій у процес психологічного супроводу учасників НВП
Методична скринька Участь у районних методичних об’єднаннях : - практичних психологів та соціальних педагогів ; - заступників директорів ЗОШ з виховної роботи. Участь у творчій групі навчального закладу у роботі над проблемою :” Модель креативного закладу”. Виступи на загальношкільних батьківських зборах. Забезпечення взаємодії освітнього закладу з громадськістю. 6 Шарий В.А.. 2012 р. З вересня 2011 року З вересня 2011 року З вересня 2011 року
Використання ІКТ,засобів мультимедіа. Впровадження проектної технології. Проведення тренінгових занять. 7 Шарий В.А. 2012 р. Інновації у професійній діяльності
Опис проектної технології “Психологічний супровід креативної особистості.” Паспорт проекту Мета проекту: визначення основних показників творчої компетентності особистості; упорядкування діагностичного інструментарію ; створення корекційно – розвивальних програм для творчого , інтелектуального , духовного та фізичного розвитку особистості ; удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості в системі роботи навчально – освітнього закладу. запровадження інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів. Завдання проекту: узагальнення системи виявлення творчо обдарованих учнів ; створення банку творчо обдарованих учнів школи; запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим моделям роботи з цією категорією учнів; створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних кадрів в процесі роботи з дітьми. Шляхи реалізації: упорядкування діагностичного та корекційно-розвивального інструментарію, тренінгові заняття з учнями . Тип проекту: довготривалий, змішаний (дослідницький, інформаційний, пошуковий, творчий) Форма презентації: видання науково-методичної літератури , практичних посібників. Виконавці проекту: учні 6-б,7-б ,10-б класів. 8 Шарий В.А.. 2012 р.
Схожі презентації
Категорії