X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ХАРАКТЕРИСТИКА, ПРИНЦИПИ ТА ПРОБЛЕМА ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ТАРГЕТ- ТА КАЙЗЕН-КОСТИНГУ В УКРАЇНІ

Завантажити презентацію

ХАРАКТЕРИСТИКА, ПРИНЦИПИ ТА ПРОБЛЕМА ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ТАРГЕТ- ТА КАЙЗЕН-КОСТИНГУ В УКРАЇНІ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Наумов Ілля ФЕтаУ, 2 курс, ЕЕП-201, ilyuadier@gmail.com (науковий керівник: Кубарєва І.В., асистент) ХАРАКТЕРИСТИКА, ПРИНЦИПИ ТА ПРОБЛЕМА ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ТАРГЕТ- ТА КАЙЗЕН-КОСТИНГУ В УКРАЇНІ

Слайд 2

Загальні системи управління витратами Традиційне управління витратами передбачає контроль витрат лише на етапі виробництва, однак більшість виробничих витрат закладається ще на етапі розробки та проектування. У зв’язку з цим компаніям потрібна загальна система управління витратами, включаючи оцінку затрат на всіх етапах створення нового продукту. Такими системами є таргет-костинг та кайзен костинг.

Слайд 3

Таргет-костинг Таргет-костинг – система, що забезпечує зниження витрат на етапах розробки та проектування, повної або незначної модифікації процесу створення продукту.

Слайд 4

Принцип розрахування собівартості за таргет-костингом

Слайд 5

Кайзен-костинг Кайзен-костинг - система, що забезпечує процес зниження витрат на етапі виробництві існуючої моделі.

Слайд 6

Історія виникнення Кайзен-костинг, як і таргет –костинг, виник в Японії в другій половині 1980-х років. У 1990-х роках Ясухіро Монден визначив «кайзен-костинг» як підхід, що тісно взаємодіє з системою таргет-костиннгу на різних стадіях процесу виробництва.

Слайд 7

Основна задача Основна задача таргет- та кайзен-костингу - визначення такої собівартості продукції, котра за ціною, жорстоко заданою ринком, дозволить підприємству отримати планований прибуток. Замість стандартного питання «Скільки коштує виробництво продукції?» постає питання: Скільки повинна коштувати продукції.

Слайд 8

Слайд 9

Система загального управління витратами охоплює не тільки етап виробництва продукції, але і етапи її розробки та проектування. Методи таргет-костингу та кайзен-костингу – дві основи, на котрих базується система загального управління витратами. Ці два методи нероздільні один від іншого : ігнорування будь-якого з них робить неможливою ефективну реалізацію концепції загального управління витратами. Висновок

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне