Обдарована особистість очима практикуючого психолога
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
У природи немає дитини безталанної, ні на що не здатної. Кожному можна дати щастя творіння, кожного треба вивести в люди. В.Сухомлинський Незрівнянний, неповторний кожен з нас, як людина у світі.
Ніхто не знає сили своїх здібностей, доки їх не випробує Все це, як додаткова форма освіти дає змогу створити адекватні умови для виявлення, навчання та розвитку обдарованих дітей. Форми роботи з обдарованими дітьми: Психологічні уроки, тренінги, кінолекторії, використання сучасних психотехнік арттерапії, техніки ауторелаксації, уроки саморозвитку
опитування з використанням психологічного інструментарію (ст. 11); спостереження психолога, вчителів (ст. 50); бесіди з класними керівниками, вчителями; аналіз матеріалів отриманих за допомогою анкетування батьків (ст.29); аналіз результативності письмових робіт учнів, участі в олімпіадах, змаганнях, конкурсах, захисту робіт МАН та наукових заходах; психодіагностику у процесі тренінгу. Обдарована дитина – діамант у корі. Відшукавши, його слід негайно обчистити й показати всім.
створення комплексу психодіагностичних методик пошуку обдарованих дітей з використанням сучасних досягнень психологічної науки; створення системи психолого-педагогічного супроводу ОД в Баштанської гімназії диференційованого та індивідуального навчання; забезпечення самовираження та самореалізації ОД в різних видах діяльності; надання психологічної допомоги ОД, їх батькам і педагогам Цілі психологічного супроводу:
Тренінг – ефективна форма виявлення обдарованих дітей Розум полягає не тільки в знанні, але й в умінні застосовувати знання на ділі. Діалог – ефективна взаємодія
Найголовніша формула успіху – вміння спілкувактися з людьми Психологічні ігри розвивають комунікативні навички Читання робить людину значною, бесіда - винахідливою, а звичка записувати – точною.
Кожен урок – це прожитий час, як саме його прожили - обов’язково слід обговорити Рефлексія – є однією з форм організації мотивації навчання учнів; це осмислення дітьми передумов, закономірностей і механізмів власної діяльності, звернення до свого внутрішнього світу і досвіду життєдіяльності. Скажи мені щось, щоб я тебе побачив
Опитування – шлях до взаєморозуміння Наша мета полягає не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а, навпаки, щоб допомогти їм скоріше обходитися без нас
Психологічні знання на допомогу навчанню Тренінг “Я у світі креативності” Кращий знавець психології у 2011 році Блажко О. учениця 9 класу
Розвиток обдарованих дітей у родині МЕТА: забезпечення психологічної підготовки батьків, яка необхідна для стимулювання розвитку потенційних можливостей дитини підбір інформації для батьків про обдарованих дітей та розробка рекомендацій з питань організації їх виховання у родині проведення консультацій для батьків з питань особистісних особливостей обдарованої дитини та ознайомлення зі спеціальними психологічними заходами щодо попередження особистісних ситуацій, що травмують дітей
Важко прийняти рішення? Потрібна порада? Запитай у психолога e-mail: gimnazpsiho@yandex.ru Співпраця з батьками Де не має можливостей для вияву здібностей, там не буде здібностей.
Високий рівень всебічного розвитку учнів гімназії, що підтверджується результатами конкурсів, олімпіад, наукових робіт; Сформована мотивація досягнення успіху, відповідальність. Сформована здатність до самопізнання, саморозвитку, самовиховання. Підвищення уваги батьків до психологічного стану своїх дітей. Покращення психологічного клімату в класних колективах. Результативність
Розум людський завжди прагне до діяльності і ні за яких обставин не терпить безперервного спокою. Участь гімназистів у олімпіадах
Схожі презентації
Категорії